Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii de la Antenă i-au luat şi săptămâna asta faţa lui Vlad. Serialul de la Pro TV, locul doi şi aseară

 
Foto | Facebook - Vlad
Foto | Facebook - Vlad

AUDIENŢE. Vlad n-a ţinut piept Chefilor. Serialul de la Pro TV a fost devansat, aseară, de show-ul culinat al Antenei 1. S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, când Pro TV a fost sub Antena 1 luni seară.

Publicitate

Pro TV a fost pe locul doi atât cât la TV a fost Vlad, dar şi după ce serialul s-a încheiat. Chefi la cuţite, care a avut aproape o oră în plus, a dominat seara de luni.

Un aspect interesant de remarcat este acela că cifrele postului Intact au fost mai mari pe intervalul în care chefii s-au bătut direct cu Vlad (20:30-22:30), decât cele pe întreg intervalul (20:30-23:20).

Peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit, în medie, serialul cu Adrian Nartea în rol principal. Pe de altă parte Antena 1, liderul pe interval, a înregistrat cu Chefi la cuţite o medie de 1,4 milioane de privitori.

Emisiunea cu Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu, a scos pe intervalul mai lung o medie de 1,3 milioane de privitori.

La bătaie cu Vlad, Kanal D a pus un serial turcesc (care a început la 20:00). Producţia „Preţul fericirii” a pus postul Dogan pe locul al treilea în audienţe.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30):

Naţional. Vlad, serialul Pro TV-ului, a pierdut încă un duel direct cu bucătarii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu, de la Antena 1. Serialul a pus Pro TV doar pe locul doi în audienţe luni seară, cu o medie de 1,1 milioane de privitori.

Liderul, aseară, a fost Antena 1. Pe intervalul în care Chefi la cuţite s-a intersectat cu Vlad, postul a scos o medie de 1,4 milioane de urmăritori.

Podiumul, pe intervalul Vlad, a fost completat de Kanal D. Postul Dogan a numărat 950.000 de persoane, pe minut.

România TV şi Antena 3 au ocupat locurile patru şi cinci.

Urban. Pro TV, cu Vlad, a ocupat poziţia secundă şi la oraşe. Aici, postul din Pache Protopopescu a atras aproximativ 585.000 de privitori.

Antena 1 a ocupat primul loc şi la oraşe, cu Chefii, pe intervalul Vlad. A scos o medie de 750.000 de persoane pe minut.

Kanal D s-a menţinut pe trei, cu jumătate de milion de telespectatori.

Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri la oraşe şi s-au clasat pe patru, respectiv cinci.

Comercial. Pe comercial diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost mai mică, dar nici tinerii n-au ajutat prea mult serialul de la Pro TV. Postul s-a clasat pe locul secund, pe intervalul 20:30-22:30, cu o medie de 322.000 de privitorii.

Pe de altă parte, de pe primul loc, Antena 1 a adunat aproximativ 350.000 de urmăritori.

Kanal D a ocupat locul trei, cu 125.000 de tineri, pe minut.

Un aspect de notat este acela că România TV şi Antena 3 au dispărut din primele cinci, pe comercial. DigiSport 1, cu meciul Medias - Dinamo şi 55.000 de privitori, a fost pe patru. De asemenea, Digi24 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe segmentul tânăr, cu 37.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.450.000 8.2 18.5
2 Pro TV 1.114.000 6.3 14.2
3 Kanal D 948.000 5.4 12.1
4 Romania TV 436.000 2.5 5.6
5 Antena 3 384.000 2.2 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 749.000 7.9 18.3
2 Pro TV 585.000 6.1 14.3
3 Kanal D 510.000 5.4 12.5
4 Antena 3 234.000 2.4 5.7
5 Romania TV 205.000 2.1 5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 354.000 8.5 25
2 Pro TV 322.000 7.7 22.8
3 Kanal D 125.000 3 8.8
4 DigiSport 1 55.000 1.3 3.9
5 Digi 24 37.000 0.9 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Colorrescs Colorrescs
    Ce de tineri la Pro TV... 7.7 rating comercial urban si 6.1 urban. Diferenta de 1.6 puncte rating. Antenuta 8.5 comercial urban si doar 7.9 urban. Diferenta de doar 0.6 rating.
    Umilinta maxima pe postacii antenisti. Hhahahaa.
  • ionut ionut
    Audientele Aleph News , se poate sa le vedem si noi?
  • Razvan Razvan
    Trebuia sa puneți și pe intervalul Chefilor, diferenta dintre Pro tv si Antena 1 mult mai mare pe comercial în favoarea Antenei 1. PS: trebuia o poza cu Chefii nu cu Vlad ,ca doar Chefii au fost lideri!

Trimite un comentariu

sus