Skip to main content

Clotilde Armand: Câţi bani au luat televiziunile şi site-urile pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA? Lazarus sau Luju.ro, zeci de mii de euro

 
Clotilde Armand: Câţi bani au luat televiziunile şi site-urile pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA? Lazarus sau Luju.ro, zeci de mii de euro

Câţi bani a dat Primăria Sectorului 1 pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA? Dezvăluie chiar noul primar, Clotilde Armand.

Publicitate

Peste 300.000 de euro, bani publici, ar fi mers către posturi de ştiri, dar şi site-uri, conform Ziare.com. B1 TV ar fi luat cea mai mare „felie”, 100.000 de euro.

Digi24, B1 TV, România TV, Luju.ro, dar şi Luis Lazarus (cu o emisiune online) ar fi încasat zeci de mii de euro pentru reclama considerată şi CNA „o minciună”.


Citeşte şi: CNA - „E o minciună!" reclama cu Spitalul de Urgenţă. Spotul plătit de Primăria Sectorului 1 a fost interzis


Sumele au fost expuse într-un clip video postat pe contul de YouTube deţinut de Clotilde Armand „în numele transparenţei”, după cum scrie în material. Din video reies următoarele date:

  • Luis Lazarus ar fi încasat peste 30.000 de euro
  • Digi24 şi România TV ar fi primit, fiecare, 69.000 de lei pentru 75 de spoturi
  • B1 TV a primit 100.050 de euro pentru 667 spoturi
  • Luju.ro ar fi luat 50.000 de euro

Reamintim că la finalul lunii august, CNA a interzis reclama cu spitalul de urgenţă, plătit de Primăria Sectorului 1 (unde era primar Daniel Tudorache, PSD)

„Este o minciună!”, au exclamat atunci, la unison, toţi membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului.

Pe scurt, se prezenta un spital când, de fapt, ce se vedea era o machetă.

Şi alte posturi, care se regăsesc pe lista cu beneficiari publicată de Primăria Sectorului 1, au mai dat videoclipul.

Conforma unei monitorizări Libertatea, de atunci, reclama a mai fost dată şi de Realitatea Plus şi Antena 3.

„Am aflat cât s-a plătit pe spotul mincinos interzis de CNA”

Clotilde Armand a avut şi o postare pe Facebook, în care vorbeşte despre spotul interzis de CNA:

„Am revenit la Companiei de Investiţii şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public - Privat Sector 1 S.A şi am reuşit să intru în birourile Companiei unde în urmă cu câteva zile n-am găsit pe nimeni din cei 40 de angajaţi.
Despre activitatea acestei companii nu ştie nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea şi am aflat cu ce s-a ocupat.

De exemplu, am aflat cât a plătit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investiţii au făcut în ultimii 2 ani etc.

Vă invit să urmăriţi ce s-a întâmplat”, spune ea.

VIDEO. Clipul postat pe canalul Clotilde Armand

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si mile isi roade degetele, la fel ca postacii antenisti. Pro lider zi de zi, saptamana de saptamana, luna de luna pe comercial. Antenuta doar la pensionari.
  • Isi rod degetele ca au pierdut alegerile , ce combinatii ar mai fi facut ....
  • Clotilde este in continuare in campanie electorala? Sau a inceput sa munceasca? Intreb, nu zic.
  • Vedeti ca la Digi si Rtv apar in clip sumele in LEI nu in EURO. So o mica/mare diferenta.

Trimite un comentariu

sus