Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Las Fierbinţi şi Hercai. Şef sub acoperire, lider doar la tineri. Nea Marin, pe trei

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Ce au urmărit românii în seara de marţi? Un serial de comedie şi unul turcesc. Pro TV a dat programul serii - Las Fierbinţi, dar a pierdut primul loc cu Şef sub acoperire. Hercai a pus Kanal D pe primul loc în ţară şi la oraşe, iar Nea Marin şi Antena 1 au încheiat seara pe trei.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV nu a avut rival marţi seara cât timp a rulat Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori, în medie. Situaţia s-a schimbat, însă, odată cu începerea episodului din Şef sub acoperire.

Emisiunea a scăzut faţă de săptămâna trecută, fiind pe primul loc doar la tineri. De notat: episodul de aseară cu Dragoş Anastasiu (preşedintele Eurolines Group) a durat o oră şi jumătate, mai lung decât cel de săptămâna trecută.

Hercai, serialul turcesc de pe Kanal D, a preluat şefia clasamentelor după încheierea Las Fierbinţi, pe naţional şi urban, iar pe comercial a depăşit Antena 1.

Nea Marin, cu penultimul episod din Poftiţi la circ, a ocupat locul al treilea cu cifre modeste. Doar pe intervalul Las Fierbinţi a stat mai bine, unde emisiunea lui Nea Marin a ocupat locul doi pe comercial.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre record în acest an. Şef sub acoperire, mai urmărit decât la prima ediţie. Pro TV, liderul serii de marţi

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Comedia, la putere. Las Fierbinţi, programul serii de marţi

Naţional. Las Fierbinţi rămâne programul serii de marţi. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori, în medie.

La o diferenţă consdierabilă s-a clasat pe doi Kanal D, cu 1.485.000 de privitori, în timp ce Nea Marin şi Antena 1 au completat podiumul - 1.065.000 de urmăritori.

Urban. Comedia prinde şi la oraşe. Mai bine de un milion de români au urmărit „aventurile” lui Bobiţă, Celentano şi Firicel de pe Pro TV.

Kanal D s-a menţinut pe locul doi şi pe acest segment de public, cu 706.000 de telespectatori. Antena 1, cu Poftiţi la circ, a mai bifat un loc trei - 505.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales serialul de comedie de pe Pro TV. Las Fierbinţi a mai bifat o victorie şi pe acest segment de public - 418.000 de telespectatori.

Poziţie mai bună pentru Nea Marin pe comercial. Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu 225.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 201.000 de urmăritori.

Surpriza serii: Happy Channel. Postul trustului Intact ocupa locul al patrulea, cu un episod din serialul turcesc „Jurământul”. Era urmărit de 47.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.407.000 13.6 25.6
2 Kanal D 1.485.000 8.4 15.8
3 Antena 1 1.065.000 6.0 11.3
4 Romania TV 567.000 3.2 6.0
5 Antena 3 380.000 2.2 4.0
6 Happy Channel 355.000 2.0 3.8
7 TVR 2 158.000 0.9 1.7
8 DigiSport 1 156.000 0.9 1.7
9 National TV 154.000 0.9 1.6
10 TVR 1 148.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.090.000 11.4 22.5
2 Kanal D 706.000 7.4 14.5
3 Antena 1 505.000 5.3 10.4
4 Romania TV 319.000 3.3 6.6
5 Antena 3 255.000 2.7 5.3
6 Happy Channel 225.000 2.3 4.6
7 DigiSport 1 117.000 1.2 2.4
8 TVR 2 95.000 1.0 2.0
9 Diva 87.000 0.9 1.8
10 TVR 1 78.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 418.000 9.9 26.5
2 Antena 1 225.000 5.3 14.3
3 Kanal D 201.000 4.8 12.8
4 Happy Channel 47.000 1.1 3.0
5 Comedy Central 42.000 1.0 2.6
6 Romania TV 40.000 0.9 2.5
7 Antena 3 35.000 0.8 2.2
8 Disney 30.000 0.7 1.9
9 DigiSport 1 29.000 0.7 1.8
10 TVR 2 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Şeful sub acoperire, lider doar la tineri

Naţional. Situaţia s-a schimbat radical după încheierea Las Fierbinţi. Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines Group, a fost Şeful sub acoperirea de aseară, dar nu a avut priză la public. Emisiunea de pe Pro TV s-a clasat pentru prima dată în acest sezon pe doi pe naţional, cu 1.452.000 de telespectatori.

Liderii serii a devenit Kanal D, cu Hercai - 1.479.000 de urmăritori. În schimb, publicul Antenei 1 (locul trei) a scăzut la 893.000 de privitori cu episodul din Poftiţi la circ.

Urban. Luptă strânsă la oraşe pentru prima poziţie. Şef sub acoperire a pierdut la mustaţă locul întâi. Producţia de pe Pro TV înregistra o audienţă de 699.000 de telespectatori.

Hercai mai câştiga o bătălie pentru Kanal D, dar tot la limită - 709.000 de privitori. Podiumul îl completa Antena 1 - 431.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Şeful sub acoperire a avut cele mai bune cifre pe acest segment de public, detaşându-se de restul competitorilor - 356.000 de telespectatori, în medie.

Luptă strânsă pentru locul secund. Kanal D i-a suflat a doua poziţie Antenei 1. Postul Dogan avea 210.000 de privitori, iar postul Intact 202.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.479.000 8.4 18.7
2 Pro TV 1.452.000 8.2 18.4
3 Antena 1 893.000 5.1 11.3
4 Romania TV 549.000 3.1 7.0
5 Antena 3 349.000 2.0 4.4
6 DigiSport 1 312.000 1.8 4.0
7 Happy Channel 199.000 1.1 2.5
8 Pro 2 166.000 0.9 2.1
9 TVR 1 134.000 0.8 1.7
10 Prima TV 127.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 709.000 7.4 17.2
2 Pro TV 699.000 7.3 16.9
3 Antena 1 431.000 4.5 10.4
4 Romania TV 312.000 3.3 7.6
5 Antena 3 245.000 2.6 5.9
6 DigiSport 1 198.000 2.1 4.8
7 Happy Channel 129.000 1.4 3.1
8 Comedy Central 80.000 0.8 1.9
9 Prima TV 77.000 0.8 1.9
10 Pro 2 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 356.000 8.4 24.7
2 Kanal D 210.000 5.0 14.6
3 Antena 1 202.000 4.8 14.1
4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.7
5 Comedy Central 50.000 1.2 3.5
6 Antena 3 41.000 1.0 2.8
7 Romania TV 38.000 0.9 2.7
8 Happy Channel 32.000 0.8 2.3
9 Disney 25.000 0.6 1.7
10 Pro 2 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Numai mie mi se pare că Lora e super fake la Vorbeste Lumea, si nu are nicio chimie cu Cove?!
  • Pentru ca avem filme, de aia postacule. Oricum, lumea la ora 23:00 se baga la somn, dimineata pleci la munca. Nu stai noaptea la stiri.
  • Pentru angajații Pro de pe aici. De ce Știrile de la ora 23 sunt transmise in jur de ora 1. Sârbu sa luat de Mândruța că înregistra Știrile de la 23.
  • Marian protevetistule(sa vorbim la același limbaj) Vlad a fost mereu intrecut de chefi si da este un serial foarte bun dar deja da semne de moarte

    Pai nu compara postacule seriale cu emisiuni. Asa si eu pot sa zic ca ultimul sezon de Ferma a fost cu mult peste Sacrificiul, peste noul Adelinara in audiente pe toate target-urile.
  • Profesioniști dar incapabili nu ha

    Ca la Antenuta nu ? Marinica audiente in scadere, Adelinara zero audiente, Burlacul la fel, Cunoscutii locul 3 tineri, doar pensionari angro...
  • Am zis ca sunt mizerii și inainte ha

    La Antenuta sunt mizerii mai mereu. Ca Accesati, Factorati, Cunoscuti, Umor Sec, incepe si Burlacul acuma...
  • Marian protevetistule(sa vorbim la același limbaj) Vlad a fost mereu intrecut de chefi si da este un serial foarte bun dar deja da semne de moarte
  • Mihai antenistule zero barat esti tu Vlad este unul dintre seriale bune facute in Romania nici nu se compara cu cele realizate de marea producatoare care a fugit la antenuta ,nu se face acum din cauza pandemiei deoarece lucreaza multi oameni profesionisti .
  • Ultimul serial românesc care a mai pățit ca protagonista principală să fie însărcinată e Sacrificiul. Și astfel au trebuit să facă modificări radicale de scenariu. (De aici și acea scădere uriașă de audiență între sezoane.)
    Așa că informația asta, cu Olimpia Melinte gravidă, e de rău augur pentru serialul Vlad...
  • Bucurie pe postacii Mile mile. Saptamana trecuta, Sefii Acoperiti au fost pe crestere fata de acum doua saptamanai (debut). Dar nu au zis nimic postacii. Acum ca a mai scazut, imediat au iesti din barlog.
    De ce nu ziceti nimic de Marinica ? O ora locul 2 comercial, 1 ora si 30 minute locul 3 sub turcisme. Inseamna ca pe tot intervalul emisiunii, Marinica locul 3 ? Ca si luni nu ?
  • Iar Vlad,Toamna trecută =zero barat,niciodată lider

    Zero barat ? A avut audiente foarte mari. Mai ales ultimul episod. Parca 9-10 puncte rating comercial. De ce nu compari Vlad cu alte seriale ? Cu Adelinara ? Sau cu Sacrificiul ?

    Si au difuzat la toamnă,asa de umplutură
    Oricum formatul e copie grosolană între Revelion si TE CUNOSC DE UNDEVA

    Masked a sters pe jos cu Antenuta ta. Hi hi ! Finala Masked peste finala Umor Sec, peste finala Factorati, peste finala Cunoscutilor. Vrei link-uri sa te faci de ras ?
  • Păi îl lăudai, de ce nu te uiti ha

    Pai tu nu te-ai uitat la film la Pro TV. Deci, de ce lauzi Antenuta ca da acum filmul respectiv ? Ia zi postacule ?
  • Postaci nu vorbiti de pensionari

    Dar de pensionarii de la Marinica nu vorbesti ? De la Accesati ? Sau mai ales de la Anonimii Zero ?

Trimite un comentariu

sus