Skip to main content

DERAPAJ. România TV a şters o ştire după ce Arafat a „demontat-o”: „Dacă nu avem o ştire, o fabricăm”. Capital şi-a cerut scuze

 
Foto: hepta
Foto: hepta

DERAPAJ. România TV a scos din context o declaraţie a lui Raed Arafat, şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă (DSU). Site-ul romaniatv.net a scris despre Arafat că intenţionează să îşi dea demisia, după incendiul de la Spitalul Matei Balş de vineri, 29 ianuarie.

Publicitate

Declaraţiile lui Arafat erau, de fapt, mai vechi şi scoase din context. Chiar Arafat a sesizat ştirea în neregulă, mai ales că fost preluată de Capital şi Stiripesurse.ro.

Titlul ştirii de pe romaniatv.net: „Raed Arafat le răspunde protestatarilor care îi cer demisia: Nu voi sta un minut..”. În Google ştirea încă este indexată, dar pe site nu mai există. A fost ştearsă.

Nici pe Stiripesurse.ro nu se mai regăseşte ştirea cu declaraţiile lui Arafat de pe romaniatv.net.

DE NOTAT: Capital.ro a preluat declaraţiile mai vechi date de România TV, dar a făcut un update şi şi-a cerut scuze faţă de cititori. Detalii, AICI.

Iată ce a scris Raed Arafat pe Facebook, după ce a citit ştirea de pe România TV:

„Dupa principiul « daca nu avem o stire, o fabricam » Romania Tv, preluata de Stiri pe Surse si Capital, au publicat o declaratie veche de a mea care era raspuns dat intr-un anumit context, unui jurnalist ca si cum ar fi o noua declaratie data recent in urma tragediei de la Matei Bals.

Eu nu am dat declaratii sau raspunsuri la intrebari despre demisie sau aspecte legate de aceasta tema in relatie cu tragedia de la Bals. Consider ca structurile de interventie, aflate in coordonarea DSU, si-au facut treaba si au salvat multe vieti prin modul profesionist in care au intervenit, indeplinandu-si misiunea pentru care exista foarte bine. ”

Postarea lui Arafat pe Facebook

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tipic RTV, la ei nici nu e de mirare, doar cu asta de ocupă! Totuși, cel mai interesant și savuros moment a fost atunci când Shelly a făcut mișto de ei cu accidentul!
  • Stergerea stirilor e o practica folosita des la noi. Asa face si A3. Imi amintesc cand au anuntat ca a murit un politician si publicasera stirea si pe site. Apoi i-a sunat ala in direct. Ca sa-si ascunda greselile sau manipularile am observat ca toate televiziunile raporteaza copyright infringement orice clip care arata vreo greseala sau minciuna pe Youtube.
    De data asta ati aflat voi, paginademedia, dar se intampla mult mai des.
  • România TV a șters o minciuna pentru care cu ajutorul prețios al lui Radu Herjeu primea simbolica amenda de 5000 de lei. Raducu nu mai poate poza astfel în erou.
  • Romania tv a dat o si la tv?Ca au o problema cu arafat si e de vazut daca a trecut "bariera" online-ului si spre tv sau nu

Trimite un comentariu