Skip to main content

iUmor, audienţe mai bune decât duminica. Prima ediţie dată miercurea, lider pe comercial. „Leii” de la Pro TV, pe locurile doi şi trei

 
iUmor, audienţe mai bune decât duminica. Prima ediţie dată miercurea, lider pe comercial. „Leii” de la Pro TV, pe locurile doi şi trei

AUDIENŢE. Mutare cu rezultate pentru iUmor. Emisiunea de umor a urcat Antena 1 în topul audienţelor, cu prima ediţie dată miercuri seara în acest sezon.

Publicitate

Postul Intact a fost lider pe segmentul comercial şi a ocupat locul secund în mediul urban şi la nivel naţional. La primele ediţii din acest sezon de iUmor, date duminica, Antena 1 s-a învârtit în jurul locurilor doi-trei.

Pe intervalul iUmor, Kanal D a fost lider la oraşe şi la nivel naţional.

Într-o seară în care a avut Imperiul Leilor, Pro TV s-a clasat doar pe locul trei în ţara şi la oraşe, iar pe publicul tânăr a ocupat poziţia a doua. Situaţia din clasament a Pro TV, dar cu cifre uşor diferite, a fost aceeaşi şi pe intervalul efectiv Imperiul Leilor (20:30-22:30).

Kanal D a avut, pe intervalul iUmor, serialul Hercai (20:00-23:00).


Citeşte şi: Chefi la cuţite intră pe post duminică. iUmor se mută în altă zi


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55):

Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi, în toată ţara, cu ediţia de aseară. Aproximativ 1,2 milioane de români erau cu ochii pe show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Bendeac.

Pe acelaşi interval, Kanal D era lider - cu o medie de 1,5 milioane de persoane în fiecare minut.

Podiumul a fost completat de Pro TV, care înregistra o medie de aproape 1,1 milioane de privitori pe minut, pe intervalul iUmor.

Urban. În mediul urban topul primelor trei televiziuni a rămas neschimbat. Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu iUmor. A adunat o medie de 620.000 de telespectatori pe minut.

Primul loc a fost ocupat de Kanal D, care a strâns, pe intervalul iUmor, o medie de 720.000 de persoane.

Locul trei a aparţinut Pro TV, cu 580.000 de telespectatori, în medie, când la Antena 1 era iUmor.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la iUmor şi au pus Antena 1 pe primul loc în clasament. Peste 340.000 de persoane tinere s-au uitat, în fiecare minut, la prima ediţie iUmor programată miercuri.

Diferenţa dintre primele două locuri a fost destul de mică pe segmentul comercial. Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, cu o medie de 313.000 de telespectatori pe intervalul iUmor.

Kanal D s-a poziţionat pe locul trei, cu 200.000 de persoane în medie.

Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.562.000 8.8 19.0
2 Antena 1 1.207.000 6.8 14.7
3 Pro TV 1.076.000 6.1 13.1
4 Romania TV 461.000 2.6 5.6
5 Antena 3 394.000 2.2 4.8
6 National TV 275.000 1.6 3.3
7 Happy Channel 247.000 1.4 3.0
8 Pro 2 205.000 1.2 2.5
9 Prima TV 174.000 1.0 2.1
10 DigiSport 1 163.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 720.000 7.5 16.8
2 Antena 1 620.000 6.5 14.4
3 Pro TV 581.000 6.1 13.5
4 Romania TV 239.000 2.5 5.6
5 Antena 3 236.000 2.5 5.5
6 Happy Channel 151.000 1.6 3.5
7 National TV 129.000 1.3 3.0
8 Prima TV 106.000 1.1 2.5
9 DigiSport 1 73.000 0.8 1.7
10 TVR 1 72.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 342.000 8.1 22.5
2 Pro TV 313.000 7.4 20.5
3 Kanal D 199.000 4.7 13.1
4 National TV 39.000 0.9 2.5
5 Antena 3 34.000 0.8 2.3
6 Romania TV 33.000 0.8 2.2
7 Happy Channel 31.000 0.7 2.0
8 Prima TV 26.000 0.6 1.7
9 AXN 22.000 0.5 1.4
10 Pro 2 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Specialistu Specialistu
    Scrieti la început articolului "AUDIENTE" cum scrieti la celelalte
  • Allex Allex
    Ar trebui ca Pro Tv să fie pe locul 2 în prime time, pe publicul comercial, o perioadă de timp, poate astfel va învăța o lecție! Dacă până și Iumor, o emisiune de slabă calitate, a devansat Imperiul Leilor, nici nu vreau să mă gândesc cum ar fi arătat cifrele dacă Antena 1 difuza aseară Chefi la cuțite. Imperiul Leilor și-a format o bază, ce-i drept, destul de “subțire” de telespectatori, dar per total este sub media stației, de aceea se “foarte poate” să fie ultimul sezon. Aș vrea să menționez și ceva ce nu e strict la subiectul articolului, dar consider că merită menționat. În ultima vreme, în show-urile de platou ale Pro tv, nu s-a mai regăsit nici balet, la voice over pentru show-urile live au renunțat de câțiva ani, filmări adiacente(exterioare, panoramice), extrem de puține și de multe ori re re re introduse în mai multe show-uri ale stației. Cu bani puțini nu se poate face calitate și nici audiență pe măsura așteptărilor. Peste câteva săptămâni încep filmările pentru Masked Singer sezonul 2, la Kentauros.
  • Serban Serban
    @Geo: O idee foarte buna! Ar trebui sa difuzeze de luni pana duminica doar filme reredifuzate. De ce sa se mai chinuie sa produca emisiuni?
  • Specialistu Specialistu
    Ati uitat sa scrieti sus ,AUDIENTE: si dupa iumor,audiente mai bune decat duminica
  • Mile Mile
    Vai cum se poate asa ceva , cât să suporte postaci , se întrebau cate zile cine va fi lider , geo doar nu la pensionar
  • geo geo
    Audiențe mai bune decât duminica. Dar sub Kanal D pe publicul național și cel urban. Și puțin peste Pro TV, pe publicul comercial. Cu un film bun reredifuzat probabil ca Pro TV era peste A 1 !
  • Mile Mile
    Cate umilinte să mai suporte postaci, le e era frica sa se pronunte ieri despre afaceriști, 4 zile lideri restul de 3 impart

Trimite un comentariu

sus