Skip to main content

COMUNICAT. Premieră tech: Telekom Romania anunţă o aplicaţie care împiedică furtul de identitate în mediul online

 
Gabriel Trăistaru, Telekom
Gabriel Trăistaru, Telekom

COMUNICAT. Telekom Romania a introdus recent o nouă măsură de protecţie a clienţilor în mediul digital, destinată să împiedice fraudele prin furtul de identitate, o premieră absolută pe piaţa telecom din România, dar şi în grupul Deutsche Telekom.

Publicitate

Prin această măsură, Telekom Romania previne şi împiedică una dintre cele mai răspândite fraude din mediul online şi anume încheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii şi identităţi furate.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Practic, prin noua aplicaţie utilizată de Telekom, este imposibil să încarci din telefon vreo imagine în formularul de abonare, pentru că fotografia este obţinută în direct, online. Utilizatorul nu trebuie să descarce niciun fel de aplicaţie pentru a folosi această facilitate.

Iată procedura implementată recent de Telekom Romania pentru achiziţiile online de pe telekom.ro: dacă un client vrea săachiziţioneze un abonament cu sau fără telefon, accesând telekom.ro de pe un telefon mobil, atunci îi este solicitat să îşi facă un selfie şi o poză a cărţii de identitate. Aplicaţia nu acceptă încărcarea niciunui fel de documente.

De asemenea, dacă achiziţia este efectuată de pe un computer, utilizatorul primeşte un link prin sms, pentru a accesa aplicaţia online, unde va urma procedura descrisă anterior.

„Am implementat această facilitatedigitală în interesul clienţilor noştri, pentru a-i feri de furtul de identitate şi, de asemenea, pentru a uşura achiziţia de produse şi servicii online.Practic, oricine poate încheia acum un abonament 100% digital, folosindu-şi datele biometrice pentru identificare,în deplină siguranţă.

Această nouă funcţionalitate este mai mult folosită în domeniul fintech şi este o premieră pe piaţa de telecomunicaţii din România, la fel ca şi în întreg grupul Deutsche Telekom”, a explicat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.

Contractul de abonament este apoi trimis pe e-mail, iar dacă a fost comandat şi un telefon mobil, o copie pe hârtie este livrată clientului odată cu pachetul.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus