Skip to main content

AUDIENŢE. Sâmbătă, românii au stat cu ochii pe finala Survivor la Kanal D. Cifre importante pentru ediţia câştigată de Zanni

 
AUDIENŢE. Sâmbătă, românii au stat cu ochii pe finala Survivor la Kanal D. Cifre importante pentru ediţia câştigată de Zanni
AUDIENŢE. Marea finala Survivor a adus postului Kanal D audienţe importante. Ediţia câştigată de „faimosul” Zannidache a pus postul turcesc pe primul loc în topul audienţelor, mult peste principalele rivale - Pro TV şi Antena 1. 
Publicitate
 
Cota de piaţa a emisiunii a depăşit 30 de procente, ceea ce înseamnă că aproape o treime dintre cei care se uitau la televizor în acel moment erau pe Survivor. 
 
De cealaltă parte, la concurenţă cu finala show-ului filmat în Republica Dominicană, Antena 1 şi Pro TV au avut filme: Ben Hur şi În inima mării a fost la postul din Pache, iar postul Intact a dat Bona de la forţele speciale şi Next Star, pe interval. 
 
Câţi români s-au uitat, în medie, la cele peste cinci ore de Survivor? Finala show-ului s-a văzut mult mai bine ca anul trecut.
 
Detalii, mai jos. 

Citeşte şi: VIDEO. Zannidache a câştigat finala show-ului Survivor 2021


Citeşte şi: Kanal D şi finala Survivor, câştigată de Elena Ionescu (ex-Mandinga): Lider în toată ţara şi la oraşe, dar sub Pro TV şi Antena 1 pe comercial


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (20:00-01:10):

Naţional. Sâmbătă seara, românii au fost cu ochii pe finala show-ului Survivor. Cu Daniel Pavel la prezentare şi cu Zannidache câştigător, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut. 

Postul Dogan a fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de peste 30%. 

Pe interval, locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV şi Antena 1, cu 630.000 respectiv 484.000 de persoane pe minut. 

Urban. Liderul a rămas neschimbat şi în mediul urban. Kanal D a dat show-ul serii, cu o audienţă medie de 740.000 de privitori. 
 
Locul doi a fost adjudecat de Pro TV, care a strâns, pe interval, o medie de aproape 300.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a ţinut aproape de Pro TV, iar cu o audienţă medie de 275.000 de urmăritori s-a clasat pe locul trei. 
 
Comercial. Peste 250.000 de tineri s-au uitat la ultima ediţie a sezonului doi de Survivor, care l-a dat pe Zannidache de la Faimoşi câştigător. Şi aici a fost Kanal D pe primul loc, peste Pro TV şi Antena 1. 
 
La finala de anul trecut, Kanal D era pe locul trei la tineri. 
 
De pe locul doi, Pro  TV a înregistrat o medie de 121.000 de persoane. Podiumul, pe interval, a fost ocupat de Antena 1, cu 67.000 de telespectatori în medie. 
 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 10 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-01:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.723.000 9.8 31.2
2 Pro TV 630.000 3.6 11.4
3 Antena 1 484.00 2.7 8.8
4 Romania TV 360.000 2.0 6.5
5 Antena 3 255.000 1.4 4.6
6 DigiSport 1 233.000 1.3 4.2
7 TVR 1 149.000 0.8 2.7
8 TVR 2 96.000 0.5 1.7
9 Pro 2 96.000 0.5 1.7
10 Realitatea Plus 93.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 10 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-01:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 742.000 7.7 27.0
2 Pro TV 293.000 3.1 10.6
3 Antena 1 275.000 2.9 10.0
4 Romania TV 210.000 2.2 7.6
5 Antena 3 138.000 1.4 5.0
6 DigiSport 1 127.000 1.3 4.6
7 Diva 63.000 0.7 2.3
8 TVR 1 56.000 0.6 2.0
9 Realitatea Plus 50.000 0.5 1.8
10 Pro 2 49.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 10 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-01:10), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 254.000 6.0 32.7
2 Pro TV 121.000 2.9 15.5
3 Antena 1 67.000 1.6 8.6
4 Romania TV 22.000 0.5 2.8
5 DigiSport 1 20.000 0.5 2.6
6 Pro Cinema 17.000 0.4 2.2
7 Antena 3 15.000 0.4 1.9
8 National TV 15.000 0.3 1.9
9 Diva 14.000 0.3 1.8
10 Prima TV 13.000 0.3 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • exact cum am zis inainte nu va depasi 6 rating

    Nu conteaza postacule. Finala de anul trecut a fost pe locul 3 la tineri. De anul asta, lider. Asta conteaza postac !
  • exact cum am zis inainte nu va depasi 6 rating

    Si Antenuta Zero doar 1 rating comercial. Dezastru ! Ha ha ha ! Umilinta maxima !
  • Kanal D a fost LĂSAT SĂ FIE PE LOCUL 1!!!!! Altfel nu s-ar putea explica alegeri atât de proate precum cea a PRO TV, de a da un film care se dă în perioda Paștelui precum Ben-Hur de la 20:00, cât și cea a Antenei 1 de a muta Next Star la 22:00, lăsând culoar liber celor de la Kanal D să-și facă de cap!
    P.S.
    Audiențele au fost atât de importante încât ați scris despre ele cu o zi întârziere, deși ați postat articole duminică... Sau care e logica voastră? Cum vine asta?!

Trimite un comentariu

sus