Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul meci de la EURO 2020, pe Pro TV? Survivor, foarte aproape de meci pe naţional, departe pe publicul tânăr

 
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul meci de la EURO 2020, pe Pro TV? Survivor, foarte aproape de meci pe naţional, departe pe publicul tânăr

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul de deschidere de la Euro, dat de Pro TV? Partida Turcia - Italia (scor 0-3) a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.

Publicitate

Interesant este că postul Kanal D, cu Survivor, a fost aproape de meci (dar pe locul doi) la nivelul întregii ţări. Pe publicul tânăr însă, dar şi la oraşe, emisiunea de pe Kanal D a fost mult în urma partidei de deschidere de la Campionatul European..

Partida disputată la Roma s-a încheiat cu scorul de 0-3 şi a atras în faţa televizoarelor peste 1,5 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, pe toate segmentele de audienţă.

Citeşte şi: Turcia - Italia, primul meci Euro 2020, fără scor cu grafică pe ecran. Ţările din Europa au avut grafica

Cum a fost audienţa faţă de debutul Euro 2016, dat atunci tot de Pro TV?

Ratingul a fost mult mai mic în comparaţie cu debutul Euro 2016 şi este normal. De ce? Pentru că atunci a jucat chiar naţionala României în deschidere şi avea un adversar redutabil - Franţa (ţara gazdă a turneului de acum cinci ani).

Duelul Franţa-România (2-1) din 2016 era transmis pe două posturi: Pro TV şi Dolce Sport (actualul Telekom Sport). Pro TV a avut o audienţă de peste 4,5 milioane de telespectatori la nivel naţional şi cotă de share record pe comercial - 71%. A fost una dintre cele mai mari audienţe ale unui program TV în acel an!

Şi Dolce Sport bifase un rating peste media staţiei - 190.000 de privitori la nivel naţional.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Câţi români au văzut România - Franţa la televizor. Cote de piaţă uriaşe pentru meciul de pe Pro TV

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Turcia-Italia (22:00-23:50):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la partida de fotbal Turcia - Italia, de pe Pro TV. Primul loc pe interval pentru Pro TV.

După meciul de pe Pro TV, pe poziţia a doua a fost Survivor, de pe Kanal D, la aproximativ 50.000 de telespectatori distanţă.

Antena 1, pe poziţia a treia, a fost mult în urmă: audienţa postului Intact a fost de peste două ori mai mică decât a meciului de deschidere de la Euro.


URBAN. La oraşe, meciul Turcia - Italia a dominat audienţa. Peste 900.000 de telespectatori de la oraşe a avut partida, mult peste Kanal D (600.000).

Faţă de Antena 1, meciul de pe Pro TV a avut la oraşe audienţe de trei ori mai mari.

COMERCIAL. Şi pe publicul tânăr a fost o distanţă considerabilă între meciul Turcia - Italia şi celelalte staţii.

Au fost 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, de două ori mai mulţi decât la Survivor, pe Kanal D şi de aproape trei ori mai mulţi decât la Antena 1.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.501.000 8,5 22,7
2 Kanal D 1.455.000 8,2 22,0
3 Antena 1 725.000 4,1 11,0
4 Romania TV 347.000 2,0 5,3
5 Antena 3 252.000 1,4 3,8
6 Pro 2 192.000 1,1 2,9
7 TVR 2 153.000 0,9 2,3
8 Prima TV 129.000 0,7 1,9
9 Antena Stars 116.000 0,7 1,8
10 Happy Channel 109.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 923.000 9,6 26,5
2 Kanal D 614.000 6,4 17,6
3 Antena 1 319.000 3,3 9,1
4 Antena 3 178.000 1,9 5,1
5 Romania TV 144.000 1,5 4,1
6 Eurosport 1 91.000 0,9 2,6
7 Pro 2 74.000 0,8 2,1
8 Happy Channel 66.000 0,7 1,9
9 TVR 2 66.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 63.000 0,7 1,8


**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 398.000 9,4 32,5
2 Kanal D 209.000 4,9 17,1
3 Antena 1 157.000 3,7 12,8
4 TVR 1 28.000 0,7 2,3
5 Eurosport 1 26.000 0,6 2,1
6 AXN 22.000 0,5 1,8
7 Pro Cinema 22.000 0,5 1,8
8 Prima TV 21.000 0,5 1,7
9 Antena Stars 20.000 0,5 1,6
10 Happy Channel 19.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Turcia - Italia, primul meci Euro 2020, fără scor cu grafică pe ecran. Ţările din Europa au avut grafica

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @RzV - daca nu insista cu publicitatea dau faliment. Propun sa transmita cate 2 reprize de 45 de minute de publicitate si in pauza sa dea cele mai importante faze din meci. Doar asa vor fi pe plus la sfarsit.
  • Sa nu uitam sa mentionam ca vineri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe toata ziua cu 22.1% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 17.2%.
    Dezastru !
  • bucatarii 11 vrei zici ca zero e la meciuri chefi e emisiune nu asta

    11 ? Slabut. Talentele au avut sezonul asta 12-13-14. Vrei link sa te faci de ras ?
  • Vrei sa zici ca va faceti de ras ha ha ha

    Cum s-a facut Antenuta ta de ras cu 2 zile din 7 lidera. Ha ha ha !
  • bucatarii 11 vrei zici ca zero e la meciuri chefi e emisiune nu asta
  • Slab duminica vedem ce fac la chefi ha

    Dar peste Antenuta ta. Ha ha ha !
    Probabil Bucatarii Zero lideri. Dar sigur nu mai face 9-10 puncte comercial emisiunea.
  • @Alina, pai daca au avut sub 109.000 de oameni pe intervalul meciului, pe ce loc ai vrea sa fie?! Ce a dat TVR-ul aseara a prins doar la tineri...Daca un post e in top 10 pe un segment nu inseamna ca trebuie sa fie si pe celelalte 2.
  • Stai că nu înțelege, sunt 2000 de inși care au apărat de măsurat la ce se uita insul macar două minute pe zi și vorbim de audiențe de...milioane? Și sunt prostalaii care se cearta care post a avut pensionarul mai mult pe canal. Sau alte categorii mai dispuse sa stea la tv. Pe bune, va certați pt cifre amplificate și care nu ajuta decât să vândă la alt preț publicitate. Noroc
  • Cum e posibil ca TVR1 sa fie pe 4 pe Comercial si sa nu existe in Top10 în rest?
    Clasamentele astea sunt facute clar gresit.
  • Dacă există 14 comentarii (15 cu al meu), de ce avem acces doar la 3 dintre ele?
  • Rzv problema cu tabela a fost si la unguri si slovaci,dar macar aia au rezolvat pe parcurs
    Dar,de ce apar ca sunt 14 comentarii si sunt vizibile 3?!
  • Sper ca faceti si anul asta tabelul cu audientele tuturor meciurilor, ca la fiecare turneu final...
  • Comentariul, insuportabil! Stie cineva unde se mai pot vedea meciurile? În starea asta ne-au adus!

Trimite un comentariu

sus