Skip to main content

AUDIENŢE. Când e luat la roast, iUmor scoate rating mare. Câţi români s-au uitat la momentul Paginademedia.ro?

 
AUDIENŢE. Când e luat la roast, iUmor scoate rating mare. Câţi români s-au uitat la momentul Paginademedia.ro?
AUDIENŢE. Roast-urile aduna oamenii la iUmor. Emisiunea a fost, miercuri seară, lider de audienţă. S-a întâmplat în urma unei ediţii cu roast-uri, după multe săptămâni în care show-ul nu a urcat Antena 1 mai mult de locurile doi şi trei. 
Publicitate
 
Pe toată emisiunea, Antena 1 a fost pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial şi pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.
 

Momentul Paginademedia.ro: Tot aseară, la ediţia specială cu roast-uri, Petrişor Obae (editorul Paginademedia.ro) a fost unul dintre invitaţi. Momentul a fost difuzat în jurul orei 22:00 (21:57-22:10) şi a adunat audienţe mai mari decât media generală a emisiunii. Antena 1 a fost în acel sfert de oră pe primul loc, pe toate targeturilor.
 
Dacă la iUmor s-au uitat peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut, raportat la media întregii emisiuni, la momentul „Obae ca un duş rece” s-au uitat aproape 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Roastul a pus Antena 1 pe primul loc (pe locul doi era Kanal D, cu 1,5 milioane, iar Pro, pe 3, număra 1,1 milioane pe interval).
 
Au fost 790.000 de telespectatori la momentul Paginademedia (faţă de 600.000 la Kanal D şi 590.000 la Pro TV). De asemenea, peste 300.000 de tineri au privit momentul Paginademedia.ro (280.000 erau pe Pro TV). 

Paginademedia la iUmor. Roastul. "Fără voi, dau faliment". "Dacă mă uit în ochii vostri, pot citi absolut toată istoria amenzilor CNA"


 

VIDEO. Editorul Paginademedia.ro, Petrişor Obae, roast pe scena iUmor

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul iUmor (20:30-23:40):

Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi în audienţe, când vine vorba de media totală a emisiunii. Peste 1,25 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la emisiunea cu Bendeac, Delia şi Cheloo. 
 
Lider pe interval a fost Kanal D, cu 1,3 milioane de privitori în medie. În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul trei de unde a scos o medie de puţin peste 900.000 de persoane. 
Minutul de aur a fost înregistrat la 21:54, când Antena 1 număra 1,7 milioane de oameni la TV
 
Urban. Antena 1, cu iUmor, a fost lider la oraşe: peste 660.000 de oameni s-au uitat în fiecare minut. 
 
Kanal D  şi-a adjudecat locul doi pe interval, cu o medie de 540.000 de persoane. 
 
Podiumul a fost completat de Pro TV: aproape jumătate de milion de oameni, pe intervalul iUmor. 
 
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la roast-urile Antenei 1, aseară. Peste 275.000 a numărat Antena 1, miercuri seară. 
 
Pro TV a trecut peste Kanal D, pe doi, cu 235.000 de persoane. De pe trei, pe acelaşi interval, postul Dogan a numărat 150.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.312.000 7.4 17.7
2 Antena 1 1.258.000 7.1 17
3 Pro TV 918.000 5.2 12.4
4 Romania TV 397.000 2.2 5.3
5 DigiSport 1 354.000 2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 667.000 7 17.3
2 Kanal D 541.000 5.6 14
3 Pro TV 491.000 5.1 12.7
4 DigiSport 1 257.000 2.7 6.7
5 Romania TV 210.000 2.2 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 275.000 6.6 21.5
2 Pro TV 235.000 5.6 18.3
3 Kanal D 148.000 3.5 11.5
4 DigiSport 1 111.000 2.6 8.6
5 National TV 51.000 1.2 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Șerban Șerban
    @Andrei, ***. Și nu are ce adevăr să mă supere. Nu mă mai uit la TV de mai bine de un an și nu îmi pasă nici de o parte, nici de alta. Dar e un adevărat divertisment *** aceleași replici pe care le foloseați și acum 2-3-4 ani.
  • Andrei Andrei
    Ce e Serbane postacule cap de guma ? Supara adevarul si nu stii ce sa zici ?
  • Șerban Șerban
    Ce boomeri triști sunteți voi. Plecați mă dacă nu vi se pare credibil site-ul din cauza unei apariții la o amărâtă de emisiune de la postul pe care îl urâți. Valea! Ciao! Adios! Nu vă va duce absolut nimeni dorul.
  • Andrei Andrei
    Vai s-au supărat protevestiii...vai si amar ...saracii ,nu o sa mai fie pro lider ca a fost omul care publică audiențe 10 minute la un alt post...e grav fraților, e grav

    Ce e Anne blegovano ?
    Pai tu zici ca site-ul asta e IMPARTIAL. Dar apari la un singur post TV sa faci audienta ?
  • Marian Marian
    Anne nu antenisto nu sunt suparati protevistii daca esti impartial nu te prezinti la o asemenea emisiune esti manipulata rau de tot ,
  • Anne Anne
    Vai s-au supărat protevestiii...vai si amar ...saracii ,nu o sa mai fie pro lider ca a fost omul care publică audiențe 10 minute la un alt post...e grav fraților, e grav
  • Marian Marian
    Iuli , este premiat la Zmeura de aur de Voiculescu pentru publicitate facuta acestui post , pacat ca pro nu baga miercurea viitoare doua filme mai bune , cu Jason S. decat Turistul aveau sansa sa depaseasca si telenovela turceasca ,
  • Iuli Iuli
    “Când e luat la roast, iUmor scoate rating mare“
    Și care este acel rating atât de mare?:))) pe intervalul unde ați apărut voi era pub pe ProTV și Kanal D. Sunt fix aceleași audiente de săptămâna trecută, au crescut doar cu câteva zeci de mii
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-imperiul-leilor-iumor-hercai-28-aprilie-20147491


    @paginademedia.ro după acest articol veți fi premiați și voi la gala iUmor de miercuri?
  • R R
    Felicitări Petrișor Obae pentru roast-ul de aseară,ai fost foarte bun.
  • R R
    Si serialul "I mai mult umor" a fost lider detasat de audienta pe toate targeturile ,în intervalul 23:39- 00:04 ,pe publicul comercial "i mai mult umor" cu Vlad Dragulin a obținut 5,1 puncte de rating si 21,9 share
  • Flag Flag
    Acum ești de a lor Obae :))) poate îți face un contract sa fi mereu acolo daca le faci audiență
  • Stefan Stefan
    Din pacate, de acum incolo, paginademedia nu va mai avea pic de credibilitate pentru articolele care vor parea in favoarea antenelor.
  • B.A.M B.A.M
    Ce vă place să vă alinați! :)
    P.S. Ar fi fost o ediție reușită pentru MINE, dacă nu se făcea atâta publicitate gratis! Serios acum, zici că emisiunea a fost mica publicitate pentru Prima TV, PRO TV, Pagina de media sau PSD (prin Ecaterina Andronescu)!!! (Și încă nu am pus publicitatea făcută pentru răposatul Acasă TV, actual PRO 2!)
    Hai că pentru ultimele două înțeleg, dar pentru primele două chiar nu pot să înțeleg de ce Antena 1 a făcut publicitate gratis! Ca să nu mai spun de glumele GRELE pentru Antena 1 spuse pe post aseară despre emisiunile lor DE TOP (Vulpița, Acces Direct, Insula Iubiri, etc)
    Se vor zburați din trust și nu știu cum să și-o ceară?!
  • Umoresca Umoresca
    Vai de Antenuta pensionarilor postaci...
    Dupa Bucatari, urmeaza Umorul Sec sa se termine la ora 00:00.
    Ce face disperarea dupa audiente...
  • Leutu Leutu
    Ultima ediție Imperiul Leilor din acest sezon a fost lider de audiență și a înregistrat 7.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de rating și 17.1% cotă de piață. Pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat, în intervalul orar 20:30 – 22:30, 6.4 puncte de audiență și 20.5% cotă de piață.

Trimite un comentariu

sus