Skip to main content

Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

 
Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

Serialul Las Fierbinţi continuă să fie cel mai ales program TV de români, însă MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi Adela.

Publicitate

Aproape 1,9 milioane de români au stat pe Pro TV să vadă Las Fierbinţi, însă mai mult de jumătate au schimbat canalul atunci când a început MasterChef.

Astfel, Pro TV a trecut de pe primul loc pe al treilea, pe intervalul emisiunii culinare, făcând loc serialelor Mă numesc Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1).

Televiziunea de ştiri Antena 3, care a difuzat programe tip Breaking News despre războiul din Ucraina, şi-a menţinut poziţia a patra în clasamentul audienţeler. A avut aproximativ jumătate de milion de telespectatori la nivel naţional, poziţionându-se astfel în faţa rivalei România TV.

Iar postul Pro X a avut audienţe peste medie cu meciul de fotbal din Europa League, dintre Galatasaray şi Barcelona, transmis pe intervalul Las Fierbinţi.

Aproximativ 300.000 de suporteri din întreaga ţară s-au uitat la meciul care s-a încheiat cu scorul 1-2, în favoarea echipei spaniole.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi: 

Naţional. Las Fierbinţi nu a depăşit pragul de două milioane de telespectatori joi seara, însă a stat bine în cifre, cu o audienţă de 1.866.000 de persoane.

Şi Zuleyha a stat aproape, fiind urmărită de 1,7 milioane de fani ai serialului turcesc.

Adela, de la Antena 1, a ocupat şi ea un loc pe podium, dar la distanţă de cel puţin jumătate de milion de privitori faţă de Pro Tv şi Kanal D, înregistrând o audienţă de 1.188.000 de persoane.

Urban. Serialul de comedie de la Pro TV a fost în vârful topului şi la oraşe, cu aproape 900.000 de privitori (875.000, mai exact).

Zuleyha I-a suflat, din nou, în ceafă, poziţionând Kanal D pe locul doi, cu 781.000 de telespectatori. Iar Adela a obţinut tot locul trei, cu 530.000 de fani care au stat pe Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Aproximativ jumătate de milion de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, au stat pe Pro TV (492.000, mai exact).

Locul doi, dar cu cifre la jumătate, a fost ocupat de Zuleyha de la Kanal D - 251.000 de privitori, iar locul trei de Adela de la Antena 1, cu 234.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.866.000 10.6 20.3
2 Kanal D 1.715.000 9.7 18.7
3 Antena 1 1.188.000 6.8 12.9
4 Antena 3 492.000 2.8 5.4
5 Romania TV 434.000 2.5 4.7
6 Antena Stars 335.000 1.9 3.6
7 Pro X 284.000 1.6 3.1
8 Happy Channel 218.000 1.2 2.4
9 Prima TV 209.000 1.2 2.3
10 TVR 1 183.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 875.000 9.2 19.4
2 Kanal D 781.000 8.2 17.3
3 Antena 1 530.000 5.6 11.8
4 Antena 3 282.000 3.0 6.3
5 Romania TV 234.000 2.5 5.2
6 Pro X 171.000 1.8 3.8
7 Antena Stars 170.000 1.8 3.8
8 Digi 24 128.000 1.3 2.8
9 Happy Channel 93.000 1.0 2.1
10 Prima TV 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 492.000 10.4 26.3
2 Kanal D 251.000 5.3 13.4
3 Antena 1 234.000 4.9 12.5
4 Pro X 87.000 1.8 4.7
5 Antena 3 81.000 1.7 4.3
6 Digi 24 74.000 1.6 4.0
7 Antena Stars 71.000 1.5 3.8
8 Romania TV 62.000 1.3 3.3
9 Prima TV 42.000 0.9 2.2
10 TVR 1 31.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChef a cedat în faţa doamnelor, Zuleyha şi Adela

Naţional. Cum s-a terminat Las Fierbinţi, cum Pro TV a picat de pe locul întâi. Românii au plecat masiv de pe Pro când a început emisiunea MasterChef.

De la aproape două milioane câţi se uitau la serialul de comedie, au mai rămas puţini peste 700.000 să vadă cooking show-ul cu Chef Joseph Hadad, Chef Foa şi Chef Radu Dumitrescu.

Primul loc în clasament, după ora 21.30, a fost adjudecat de Zuleyha cu un milion şi jumătate de fani în faţa televizioarelor. Astfel, 1.575.000 de români s-au uitat la Kanal D, în timp ce Antena 1 cu Adela a câştigat 1.160.000.

Locul trei a fost ocupat de Pro TV, cu 739.000 de români care s-au uitat la MasterChef.

Urban. Emisiunea culinară de la Pro TV şi-a menţinut poziţia a treia în clasament şi la oraşe, având o audienţă de 331.000 de privitori.

Zuleyha a continuat să conducă topul, cu 742.000 de fani ai serialului turcesc pe Kanal D. Iar Adela a urmat-o, cu 547.000 de români din mediul urban care au ales să se uite la Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Ordinea în clasament se menţine aceeaşi şi pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

MasterChef nu trecut de Zuleyha şi de Adela nici în rândul tinerilor de la oraşe. Cooking show-ul a fost urmărit de 195.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 270.000, iar la Adela 245.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.575.000 9.0 22.2
2 Antena 1 1.160.000 6.6 16.3
3 Pro TV 739.000 4.2 10.4
4 Antena 3 460.000 2.6 6.5
5 Romania TV 408.000 2.3 5.7
6 Pro X 242.000 1.4 3.4
7 Prima TV 233.000 1.3 3.3
8 Digi 24 152.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 138.000 0.8 1.9
10 National TV 137.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 742.000 7.8 20.7
2 Antena 1 547.000 5.8 15.2
3 Pro TV 331.000 3.5 9.2
4 Antena 3 250.000 2.6 7.0
5 Romania TV 232.000 2.4 6.5
6 Prima TV 127.000 1.3 3.5
7 Digi 24 113.000 1.2 3.1
8 Pro X 96.000 1.0 2.7
9 National TV 79.000 0.8 2.2
10 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 270.000 5.7 18.4
2 Antena 1 245.000 5.1 16.7
3 Pro TV 195.000 4.1 13.3
4 Antena 3 77.000 1.6 5.3
5 Digi 24 61.000 1.3 4.1
6 Pro X 48.000 1.0 3.3
7 Romania TV 47.000 1.0 3.2
8 National TV 39.000 0.8 2.7
9 Pro Cinema 35.000 0.7 2.4
10 Prima TV 32.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miloga Miloga
    mile postacule, uite ca Pro X peste Antenuta Stele Zero, Antenuta 3 si Happy Zero. Nu zici asta postac ?
    Hai curaj postac !
  • :(( :((
    Urat caracter au Chefii...din emisiunea asta!!! Sunt asa rautaciosi,vor sa ii certe pe concurenti tot timpul,Chef Hadad nu l intelegi ce zice niciodata( a omorat biata limba romana si pe concurenti odata cu ea),tipa,urla,e nervos pe toata lumea...nu stie sa explice!! Chef Domnisoara Foa fitze si figuri cosiţe ca de fetite, isi baga furculita in nas cand miroase mancarea,celalalt jurat..nu stiu nici cum il cheama..uit mereu.. nu stie nici el ce vrea..parca nu are nici o treaba cu bucataria,se contrazice singur..de obicei !!! Sunt nehotarati...nu stiu nici ei ce vor ,clar nu sunt pentru acest format de emisiune..cred ca e prea greu pt ei..nu se adapteaza. Lasa- ti i la ei,in bucatariile lor ...ne strica dispozitia !!!
  • mile mile
    cum sa ziceti ca postul iubit de atatia postaci , care copiaza texte de pe site si le pun aici , e pe 3 , o sa faca spume iar ca se supara sefii evident nu sunt ei aici prezenti in fiecare zi ha ha ha
  • Milegica Milegica
    Cum ba sa te bata turcismele ? Deci Adelinara Zero chiar e Zero Barat. Vlad nu a fost sub turcisme in nici un sezon. Dar vad ca Adelinara Zero, da.
  • Mircea Mircea
    Ma bucur ca Realitatea Plus primeste ceea ce merita: putini telespectatori.
  • Marius Marius
    Vad ca MasterChef e peste Chefi fara limite...
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 26.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6.1 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:46, aproape 2.2 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.
  • Răzvan Răzvan
    Intervalul orar la Masterchef e 21:30 -23:30 ,corectati

Trimite un comentariu

sus