Skip to main content

AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

 
AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

AUDIENŢE. Una bună pentru Pro TV, una bună pentru Antena 1. Pro TV a dominat prima parte a serii de joi, cu Ştirile Pro TV şi cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi-a luat revanşa cu Adela, care a trecut peste MasterChef pe două segmente şi a fost la egalitate pe al treilea.

Publicitate

Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, nu a prins niciun loc 1, dar a fost opţiunea a doua pe mai multe segmente.

Detalii, în continuare:

1. Ştirile Pro TV - Zona de ştiri este, seara, a Pro TV-ului. Aproape 1,9 milioane de români la Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, la un avans de 700.000 de telespectatori faţă de Observatorul Antenei 1.

Cota de piaţă a Pro TV este dublă faţă de locul doi, indiferent de target, şi a ajuns aseară la 28% pe publicul comercial (ceea ce înseamnă că aproape unul din trei tineri care avea televizorul deschis aseară se uita la Ştirile Pro TV.

2. Las Fierbinţi - Serialul nu lasă nicio şansă concurenţei. La peste două milioane de români media pe minut, a fost cu peste 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 în faţa serialului Adela, de pe Antena 1.

Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul doi pe comercial (target pe care Las Fierbinţi a avut cifre duble).

3. Masterchef - Răsturnare de situaţie când a început Masterchef. De la peste două milioane cu Las Fierbinţi, Pro TV rămâne cu 1,2 milioane. Serialul Adela, care la bătaie directă cu Las Fierbinţi era pe trei, urcă acum direct pe prima poziţie, iar Pro TV coboară pe trei la nivel naţional şi la oraşe.

MasterChef se consolează cu primul loc pe publicul comercial, unde e la egalitate cu Adela (are un mic, mic de tot plus de 1.000 de telespectatori).

4. Adela - Media serialului de pe Antena 1 e influenţată de lupta cu Las Fierbinţi şi cu Masterchef, pentru că s-a intersectat cu ambele. Chiar dacă a recuperat audienţă pe intervalul MasterChef, Adela a fost depăşită atât de mult în lupta directă cu Las Fierbinţi, încât media o plasează sub Pro TV şi sub Kanal D la oraşe şi pe naţional (chiar dacă diferenţele nu sunt mari).

În cifre: medie de 1,26 milioane de români pentru Adela pe tot intervalul de difuzare (adică 20.30-23.10), faţă de 1,3 milioane la Pro TV şi 1,29 de milioane la Kanal D. Pro TV are un avans mai vizibil la oraşe. Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.028.000 11,5 23,5
2 Kanal D 1.386.000 7,9 16,1
3 Antena 1 1.186.000 6,7 13,7
4 Romania TV 438.000 2,5 5,1
5 DigiSport 1 352.000 2,0 4,1
6 Antena 3 289.000 1,6 3,3
7 Realitatea Plus 190.000 1,1 2,2
8 Antena Stars 189.000 1,1 2,2
9 Prima TV 155.000 0,9 1,8
10 TVR 2 140.000 0,8 1,6


**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 943.000 9,9 21,7
2 Kanal D 628.000 6,6 14,4
3 Antena 1 522.000 5,5 12,0
4 Romania TV 248.000 2,6 5,7
5 DigiSport 1 212.000 2,2 4,9
6 Antena 3 167.000 1,8 3,8
7 Antena Stars 98.000 1,0 2,2
8 Realitatea Plus 95.0000 1,0 2,2
9 Happy Channel 79.000 0,8 1,8
10 TVR 2 76.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 515.000 10,8 28,4
2 Antena 1 257.000 5,4 14,2
3 Kanal D 202.000 4,2 11,2
4 DigiSport 1 88.000 1,8 4,9
5 Romania TV 52.000 1,1 2,9
6 Realitatea Plus 40.000 0,8 2,2
7 Pro Cinema 37.000 0,8 2,0
8 Prima TV 37.000 0,8 2,0
9 Antena 3 35.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 34.000 0,7 1,9

După ce a dominat fără drept de apel cu Las Fierbinţi, Pro TV a făcut rocada cu Antena 1 când a început MasterChef. Show-ul culinar a păstrat cam jumătate din audienţa care era pe Las Fierbinţi.

Cine a avut de câştigat? Serialul Adela, care s-a dus pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai vizibilă la nivel naţional: dacă Las Fierbinţi avea 800.000 de români în faţa Adelei, MasterChef a fost depăşit de Adela la 400.000 de telespectatori distanţă.

Cea mai mică diferenţă a fost pe publicul comercial. Acolo a fost, practic, egalitate între Pro TV şi Antena 1, chiar dacă MasterChef are, pe "cifre", o mie de telespectatori în plus.


Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.208.000 6,9 17,7
2 Kanal D 1.174.000 6,7 17,2
3 Pro TV 843.000 4,8 12,4
4 Romania TV 418.000 2,4 6,1
5 Antena 3 337.000 1,9 4,9
6 Prima TV 231.000 1,3 3,4
7 Pro Cinema 219.000 1,2 3,2
8 DigiSport 1 214.000 1,2 3,1
9 Realitatea Plus 178.000 1,0 2,6
10 TVR 2 146.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 558.000 5,9 15,7
2 Kanal D 523.000 5,5 14,7
3 Pro TV 459.000 4,8 12,9
4 Romania TV 214.000 2,3 6,0
5 Antena 3 199.000 2,1 5,6
6 DigiSport 1 134.000 1,4 3,8
7 Prima TV 127.000 1,3 3,6
8 Pro Cinema 101.000 1,1 2,8
9 TVR 2 93.000 1,0 2,6
10 Realitatea Plus 76.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 278.000 5,8 18,9
2 Antena 1 277.000 5,8 18,9
3 Kanal D 166.000 3,5 11,3
4 DigiSport 1 70.000 1,5 4,8
5 Pro Cinema 57.000 1,2 3,9
6 Romania TV 43.000 0,9 2,9
7 Antena 3 40.000 0,8 2,7
8 Prima TV 39.000 0,8 2,6
9 TVR 2 33.000 0,7 2,3
10 Realitatea Plus 24.000 0,5 1,7

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciocolatu Ciocolatu
    TVR 2, locul 9 pe comercial? Ce crezi că a difuzat TVR 2 de este pe locul 9 în comercial?

    Văd că TVR 2 are audiență multă peste TVR 1...
  • Milutescu Milutescu
    Adela lider la targetul de la antena , iată ca nu ii ajuta fierbintenii , doamne Dumnezeule cata prostie la romani , ha

    Ce nu ii ajuta ? Ce aberezi postacule ? Fierbinti + MasterChef a sters pe jos cu Antenuta Zero. Ha ha ha !

    Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.
  • Ha Ha
    Sunt curios ce concurenți vor veni la Survivor
  • Ha Ha
    Doamne Mile cat de prost ești. "Targetul Antenei". CONTEAZĂ CE A FĂCUT PE TARGETUL OFICIAL. Ciocu mic și joc de glezne. Și, în restul zilelor când te-au bătut și turcismele unde ai fost? HA!
  • Postacila Postacila
    Mile, aici nu comentezi ? Doar laudai Adelinara Zero. Vad ca e sub MasterChef postacule.
    Si o duce bine la pensionari. MasterChef e cu tineretul.
    Trezirea postac !
  • Expertul Expertul
    Episodul 2 din sezonul 20 Las Fierbinti a fost lider absolut de audienta! Las Fierbinți a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12 puncte de rating și 28.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 7.2 puncte de rating și 17.3% share.
  • Expertul Expertul
    Joia e tot ziua ProTV! Las Fierbinti + Masterchef aduna suficienti telespectatori pentru ca ProTV sa fie lider si joi seara. Chiar nu ma asteptam ca Masterchef sa se bata de la egal la egal cu adela pe targetul comercial Urban. Daca nu ma insel, audientele Adela sunt cele mai slabe din acest sezon.
  • ddd ddd
    sunt câteva părți bune și câteva rele faptul că un serial al ruxandrei Ion în stilul vechi prăfuit previzibil funcționează și are forță asta ar face și din Pro TV Un jucător mai interesat să acopere zona de seriale în viitor la un alt nivel partea rea este că cei de la Pro TV au distrus complet orice șansă ca MasterChef să mai funcționeze în România ca produsul ăsta să mai funcționeze pe piața noastră trebuie să dispară un timp și să primească un refresh masiv să fie produs ca pe vremuri la standardele sale de la început

    faptul că MasterChef funcționează și este lider pe publicul comercial și am înțeles că are oarece atractivitate și pe Voyo Asta e totuși un semn bun că nu e produsul mort de tot fără nicio șansă de reconstrucție și că mai sunt și oameni care știu calitatea MasterChef


    eu nu înțeleg de ce Ruxandra tot insistă cu acești doi Cristina Ciobănașu și Vlăduț Eu înțeleg că îi plăcea foarte mult ideea și cuplul Bordeianu Popescu dar hai să nu mai trăim în fantezii să nu Mai trăim în trecut
  • Sabina Sabina
    Este oficial duminică vin noi concurenți la Survivor.
  • Mile Mile
    Adela lider la targetul de la antena , iată ca nu ii ajuta fierbintenii , doamne Dumnezeule cata prostie la romani , ha
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12 puncte de rating și 28.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 7.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:56, peste 2.3 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus