Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin şi Jason Statham au dat-o parte-n parte. Rezultatul? Antena 1 a câştigat ţara, iar Pro TV tinerii

 
AUDIENŢE. Nea Mărin şi Jason Statham au dat-o parte-n parte. Rezultatul? Antena 1 a câştigat ţara, iar Pro TV tinerii

AUDIENŢE. Luptă crâncenă pentru primul loc în topul celor mai urmărite posturi de televiziune, miercuri seara. Antena 1 a avut o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, iar Pro TV a pus la bătaie un „clasic” cu Jason Staham - Legea Străzii. 

Publicitate

Două concluzii sunt clare: 

1. Antena 1 a scos audienţe foarte bune cu emisiunea lui Nea Mărin, aseară. A fost lider detaşat în ţară, unde peste 1,7 milioane de români s-au uitat. 

2. Filmele cu Jason Statham încă fac audienţă la Pro TV, de aceea Antena 1 a pierdut la mustaţă publicul tânăr. O perioadă de timp a pierdut şi oraşele, dar filmul concurent s-a terminat mai devreme şi, astfel, Antena 1 a reuşit să recupereze. 

De notat că Poftiţi pe la noi s-a intersectat cel mai mult cu Legea Străzii, dar timp de o oră s-a intersectat şi al doilea film dat de Pro TV - Solomon Kane. 

Practic dinamica a fost următoarea: Antena 1 a câştigat detaşat ţara şi pe intervalul primului film, însă tot atunci pierdea oraşele şi tinerii. În mediul urban şi pe noul comercial şi-a revenit când pe Pro TV a început al doilea film (iar audienţa postului din Pache a început să scadă). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30):

Naţional. Antena 1 a câştigat duelul în audienţe, miercuri seara, la nivel naţional. Peste 1,7 milioane de telespectatori din ţară urmăreau producţia cu Nea Mărin, Vârciu şi Ştefănescu. 

Pe interval, Pro TV ocupa locul doi. Număra o medie de peste 1,3 milioane de persoane în fiecare minut. Cât Pro TV a avut filmul Legea Străzii, diferenţa dintre cele două posturi era mai mică. 

Pe trei se clasa Kanal D, cu aproximativ 975.000 de persoane în fiecare minut. 

Urban. Locul întâi la oraşe a fost ocupat tot de Antena 1. De notat că postul Intact a recuperat acest interval doar după ce pelicula cu Jason Statham a ajuns la final pe Pro TV. Peste 790.000 de oameni s-au uitat, aseară, în fiecare minut la Nea Mărin. 

Pro TV aduna o medie de 730.000 de orăşeni pe interval. În acelaşi timp, programele Kanal D erau urmărite de 370.000 de oameni în fiecare minut. 

Comercial. Antena 1 şi Pro TV au fost aproape la egalitate când vorbim despre segmentul comercial al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV era lider, cu 330.000 de oameni, iar Antena 1 era pe doi cu 329.000. Vorbim de intervalul Poftiţi pe la noi. 

Când emisiunea Antenei 1 se intersecta cu Legea Străzii, Pro TV era lider detaşat pe acest segment. 

La fel stau lucrurile şi în cazul tinerilor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Cu emisiunea lui Nea Mărin, Antena 1 fost lider şi înregistra o audienţă medie de aproximativ 700.000 de persoane. Postul a recuperat bine doar după finalul filmului Pro. Până atunci, postul din Pache era lider. 

Acesta din urmă număra pe intervalul Nea Mărin o medie de 660.000 de persoane în fiecare minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.740.000 9.9 23.0
2 Pro TV 1.310.000 7.4 17.3
3 Kanal D 975.000 5.5 12.9
4 Romania TV 471.000 2.7 6.2
5 Antena 3 250.000 1.4 3.3
6 Happy Channel 205.000 1.2 2.7
7 Realitatea Plus 160.000 0.9 2.1
8 National TV 149.000 0.8 2.0
9 Prima TV 132.000 0.7 1.7
10 TVR 2 119.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 791.000 8.3 20.3
2 Pro TV 729.000 7.6 18.8
3 Kanal D 370.000 3.9 9.5
4 Romania TV 276.000 2.9 7.1
5 Antena 3 158.000 1.6 4.1
6 Happy Channel 97.000 1.0 2.5
7 Diva 83.000 0.9 2.1
8 National TV 80.000 0.8 2.1
9 Realitatea Plus 79.000 0.8 2.0
10 TVR 2 76.000 0.8 2.0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 330.000 8.0 26.3
2 Antena 1 329.000 8.0 26.3
3 Kanal D 88.000 2.1 7.1
4 National TV 31.000 0.8 2.5
5 Prima TV 28.000 0.7 2.3
6 Romania TV 27.000 0.6 2.1
7 Pro Cinema 27.000 0.6 2.1
8 Pro Gold 20.000 0.5 1.6
9 Digi 24 18.000 0.4 1.4
10 Comedy Central 17.000 0.4 1.4

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 701.000 10.0 26.6
2 Pro TV 659.000 9.4 25.0
3 Kanal D 284.000 4.1 10.8
4 Romania TV 74.000 1.1 2.8
5 Film Cafe 58.000 0.8 2.2
6 National TV 50.000 0.7 1.9
7 Prima TV 46.000 0.7 1.7
8 AXN 40.000 0.6 1.5
9 Antena 3 39.000 0.6 1.5
10 Pro Cinema 38.000 0.5 1.4

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian s i Marian s i
    ABC eu am spus in general nu este vorba de filmul cu Jason S, nu mai cauta ca eu stiu ce am comentat
  • Răzvan Răzvan
    Stie cineva ce audiente obtine Povesti de familie? Este sezon nou sau vechi?
  • Sabina Sabina
    Exact, Expertul, PRO TV a fost lider cu filmul Legea Străzii, iar după ce s-a terminat filmul, emisiunea de pe Antena1 a recuperat.
  • Sabina Sabina
    Exact, Expertul Pro TV a fost lider cu filmul Legea Străzii, iar după ce s-a terminat filmul emisiunea de pe Antena1 a recuperat. Q
  • Mile Mile
    A sunt filme făcute de ei , cât ești de prost , plătești în funcție de rating , angajat protevist survivor oare sub ele
  • ABC+ ABC+
    Săptămâna viitoare la Poftiți se duc Jador și Ruby
    În locul celor de la programming puneam Poftiți sâmbăta și duminica aceasta de la 20:00, astfel încât Antena1 era lider și în primele zile din an.
    Sau contraatac: Poftiți pe la noi să fie pus la bătaie duminică 16 Ianuarie, când începe Survivor.

    MasterChef și Dansează pe gheață vor fi eșecurile grilei de primăvară. De iUmor nu mai zic că oricum emisiunea a ajuns de tot râsul.

    @Expertul, corect! ProTV este lider 7/7, cu mici excepții, dar pe toată media este liderul din Prime-Time, dar și întregii zile!
  • Doru Doru
    Mile exulta de bucurie, fara a cunoaste in vreun fel piata de publicitate, pentru ca televiziunile sunt interesate sa aiba profit cat mai mare. Pro-ul nu investeste (si nicio televiziune normala) intre Craciun si Revelion, pentru ca profitul e prea mic sau deloc. Intrebati oameni din agentii de publicitate cum se fac bugetele si cand se vand cel mai bine spatiile publicitare. Va spun eu: in plin sezon (cel de iarna-primavara care, iata, anul acesta incepe undeva la jumatatea lui ianuarie si va tine pana la inceputul lui iunie, si cel de toamna-iarna, care incepe cam la 15 septembrie si se incheie chiar inainte de Craciun). Perioada cea mai slaba pentru agentii este vara 15 iunie-15 septembrie si iarna 20 decembrie - 7 ianuarie. Sunt perioade cand publicul activ (cel comercial national, indeosebi cel nou 21-54 ani) isi petrec concediile de vara sau iarna. O sa spuneti ca de ce a mai facut Pro-ul revelion anul asta. E simplu, nu s-a stiut daca vor mai fi restrictii sau nu si daca publicul lor o sa aiba voie sa iasa la restaurante sau la munte. Cel mai probabil de la anul, daca se termina pandemia, daca oamenii vor avea mai multi bani in buzunare, vor renunta din nou la revelion sau vor face un program foarte scurt. Mi se pare ca la revelion ***. Vrei sa arati ca Antena e mai tare? Atunci urmareste perioadele de care ti-am zis. Cei din publicitate nu baga foarte multi bani in perioada asta. Lucrez in presa si stiu foarte bine cum stau lucrurile.
  • Expertul Expertul
    Cititi cu atentie articolul! ProTV a fost lider cu filmul Legea strazii pe comercial 18 - 49 urban si pe noul comercial 21 - 54 ABCD. Cifrele sunt foarte bune pentru ambele televiziuni, dar cu avantaj financiar pentru ProTV, avand in vedere ca n-a cheltuit nimic cu redifuzarea celor doua filme. Dupa ce s-a terminat Asia expres ProTV este lider 7 din 7 zile in Prime Time.
  • Mile Mile
    Cum sa te uiți la asemenea filme , chiar fără venituri are postul , în anul 2021 sa fie, mulți pierd ani din viata degeaba
  • Ha Ha
    Dar cum de brusc a înflorit Nea Mărin din nou? Că anul trecut se zbătea să bată turcismele de la Kanal D
  • Mile Mile
    La mulți ani pagina de media , sper sa umiliti postacii încă mult , ei cred ca ca dacă pun multe nume , cresc rating ha
  • Mile Mile
    Expertule nu mai lauzi noul Target, ca e educat , prefera însă antena , nici in cele mai negre coșmaruri nu te așteptai ha
  • ABC+ ABC+
    @marian, în alte știri cu audiențe când ProTV lua bătaie spuneai că mai bine difuzau filme cu JS, acum zici că sunt antice și nu sunt o concurență?

    Voi căuta special acel comentariu în toate linkurile cu audiențe.
  • Mile Mile
    Pot sa fie noi recorduri în ianuarie , dar oricum e peste așteptări, și peste unele episoade din prăjiți, greșit ales Target
  • Expertul Expertul
    Poftiti pe la noi a avut cifre foarte bune in aceasta saptamana, dar trebuie precizat ca a fost lider pe targetul Antena 1 doar cu 4 editii din cele 12 din acest sezon. Masterchef va lua o bataie sora cu moartea de la Poftiti pe la noi daca ramane miercuri 12 ianuarie de la 20.30.

Trimite un comentariu

sus