Skip to main content

TVR, în primele trei televiziuni, cu finala lui Popovici. Câţi români au văzut cursa

 
David Popovici a luat două medalii de aur la Campionatul  Mondial de Nataţie 2022. Sursa foto: Cristian Nistor via Facebook/David Popovici
David Popovici a luat două medalii de aur la Campionatul Mondial de Nataţie 2022. Sursa foto: Cristian Nistor via Facebook/David Popovici

David Popovici a câştigat aurul, dar a adus şi un bronz pentru TVR. Unde? Pe publicul comercial.

Publicitate

Cifrele, în continuare.

Popovici. Un nume despre care toţi românii vorbesc de câteva zile. Performanţa tânărului de 17 ani la înot i-a uimit pe toţi. Dar câţi s-au uitat la televizor la cursa pe care a câştigat-o Popovici?

TVR 1 a reuşit să recupereze, pe ultima sută de metri, transmiterea Campionatului Mondial de Nataţie, de la Budapesta. Campionat pe care românul nostru l-a câştigat cu două medalii de aur: la proba de 100 metri liber, dar şi la 200 metri liber.

Mai bine de un sfert de milion de români au urmărit miercuri seară, cu sufletul la gură, finala pe care Popivici a câştigat-o. Acestea sunt cifrele de audienţă pentru intervalul 19.20-19.30, când a avut loc cursa lui David Popovici.

Neobişnuit a fost faptul că, în acest interval, aproape tot publicul TVR 1 a fost de la oraşe. Aproape integral! Din cei 267.000 de români care s-au uitat la finala Campionatului Mondial de Nataţie, 238.000 au fost de la oraşe. Diferenţa între cele două segmente este de 29.000 de telespectatori. Adică aproape 90% erau orăşeni.

Cu aceste cifre, TVR 1 a fost pe locul patru în clasamentul naţional şi pe trei în cel urban.

Interesant este că TVR 1 a luat bronzul şi pe publicul comercial, unde a avut o audienţă de 108.000 de persoane. Adică 108.000 de tineri de la oraşe s-au uitat la cursa lui Popovici.

Pe acest interval, primele două locuri în clasamentul audienţelor a fost ocupat de Ştirile Pro TV, urmărite de aproape un milion de români din întreaga ţară, şi de Observatorul Antenei 1, la care s-au uitat 634.000.

Pe ţară, Happy Channel s-a poziţionat pe locul trei, cu o audienţă de 287.000 de români pentru serialul Moştenirea, pe intervalul finalei lui Popovici. Însă la oraşe şi pe publicul comercial, TVR 1 a fost pe locul trei, după programele de ştiri de la Pro TV şi Antena 1.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 965.000 5.5 21.6
2 Antena 1 634.000 3.6 14.2
3 Happy Channel 287.000 1.6 6.4
4 TVR 1 267.000 1.5 6.0
5 Kanal D 235.000 1.3 5.2
6 National TV 209.000 1.2 4.7
7 Romania TV 179.000 1.0 4.0
8 DigiSport 2 162.000 0.9 3.6
9 Antena 3 160.000 0.9 3.6
10 TVR 2 126.000 0.7 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 600.000 6.3 23.5
2 Antena 1 305.000 3.2 12.0
3 TVR 1 238.000 2.5 9.3
4 Happy Channel 200.000 2.1 7.8
5 DigiSport 2 120.000 1.3 4.7
6 Antena 3 117.000 1.2 4.6
7 National TV 109.000 1.1 4.3
8 Kanal D 104.000 1.1 4.1
9 Romania TV 78.000 0.8 3.1
10 TVR 2 70.000 0.7 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 300.000 6.3 32.6
2 Antena 1 145.000 3.1 15.7
3 TVR 1 108.000 2.3 11.8
4 Happy Channel 35.000 0.7 3.8
5 DigiSport 1 25.000 0.5 2.7
6 National TV 23.000 0.5 2.5
7 Kanal D 23.000 0.5 2.5
8 Antena 3 21.000 0.4 2.2
9 Pro Cinema 21.000 0.4 2.2
10 AXN 20.000 0.4 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Citeşte şi: Popovici, difuzat marţi seară la TVR 1. Ce a spus Dan Turturică despre ratarea primelor zile din Campionatul Mondial de Nataţie

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Felicitări național peste kanal d iar

    Pro TV lider la public tanar educat. Antenuta Zero la pensionari pesede.
  • happy peste kanal d e asta e surpriza

    Zi de Antenuta Zero postacule. Lasa Happy Zero. Obositorul Zero lider la pensionari. Pro TV cu Stirile Pro lider la publicul tanar. La publicul educat.
  • @ Comentatorul
    Total de acord cu tine. Happy are audienta cum avea Acasa acuma 15-20 de ani. Acasa ar trebui sa vina cu ceva nou sa difuzeze seriale Telemundo in prime time, turcisme sunt destule pe celalalte posturi.
  • B.A.M., respectivele posturi de stiri n-au cum sa explodeze nici macar la ora 20:00, pentru ca sunt posturi de nisa....poate doar sa fie vreun breaking news si sa nu fie "dat" si de generaliste, altfel e doar o bataie intre nisate si atat. Explozia e doar intre ele.
  • Dragoș, eu am luat sensul matematic al expresiei, NU cel standard!!!
    E IMPOSIBIL pentru orice post INTEGRAL de știri să crească (dar altminteri să se impună) în intervalul 19:00-20:00.
    Nu ai cum să te pui cu grupajele de știri ale celor 3 generaliste!!!!
    Audiența posturilor INTEGRAL de știri explodează DE ABIA când Esca, Stoicescu și Ioniță "închid taraba"...
    Într-adevăr, OFICIAL ai dreptate.
    PRACTIC, nu prea...
  • Măcar spuneți povestea ÎNTREAGA!!!!
    Aceste audiențe de miercuri apar după cele de marți, care arată că DOAR 60.000 de oameni s-au uitat, pe targetul NAȚIONAL!!!
    Oricât de cinic a fost, Turturică A AVUT DREPTATE!!! Atât în privinta apetenței publicului român pentru înot, cât și în privința doamnelor Gradea și Săseanu (cea din urmă cerșită de Livia Pilă, Realia Tescariu și alți postaci demagogi)!!!!
    P.S.
    Repostez acest comentariu, deoarece NU a fost publicat, deși acesta a fost scris înaintea celor adresat Comentatorului!!!
  • Gresit, B.A.M., mai intereseaza-te, perioada de maximă audiență pentru posturile de știri începe de la 19:00, nu de la 20:00. Atunci de ce-si pun toate (sau aproape toate) televiziunile (vorbim de generaliste, nu de cele de stiri) stirile de la ora 19:00? Nu ma refer numai la cele de la noi, sa stii.
  • @Comentatorule, perioada de maximă audiență pentru posturile de știri începe de la 20:00 în sus, când încep dezbaterile acelea grele despre subiectele de interes pentru public...
    În niciun caz de la 19:00!!!! E normal ca toate posturile de știri (inclusiv România TV) să le aibe mai scăzute!!!!!
  • Măcar spuneți ÎNTREAGA poveste!!!! Aceste audiențe de miercuri vin după cele de MARȚI, unde DOAR 60.000 de oameni au fost pe TVR, target NAȚIONAL!!!!
    Oricât de cinic a fost, Turturică A AVUT DREPTATE în privința apetenței românilor pentru înot!!!
    Cât și în privința înaintașilor Săseanu (cerșită de Livia Pilă, Realia Tescariu și alți postaci demagogi), și doamnei Gradea care nu s-au sinchisit să cumpere drepturile pentru o competiție nedorită de români până lunea aceasta...
  • Am spus inca de ieri ca Happy Channel sta foarte bine in audienta si nu e surprinzator deloc! Locul 4 pe comercial si e abia inceputul! Foarte tare! La ce seriale bune difuzeaza nu ma mira. Au publicul lor format deja, de activa ani! Sunt si constanti, nu isi bat joc, dau seriale bune continuu si destul de noi! "Femeie in infruntarea destinului" avea decalaj de cateva luni fata de insasi turcii care difuzau serialul in premiera. Si asta e doar un exemplu care mi-a venit acum in minte. Kanal D a ajuns sa difuzeze seriale turcesti slabute si vechi! Cresterea Happy in audiente pe comercial e un lucru pozitiv pentru piata si insasi tara asta, mai scade audienta toxica a Romania TV.
    Ruxandra Ion nu mai face serialele pe care le facea. Ori din lipsa de bani, scenaristi ori regizori, dar se ocupa exemplar de Happy Channel. Nu vad cum Acasa ar putea sa invinga Happy in audiente in urmatorii ani! Happy e acum ce era candva Acasa!
  • Reguci,e adevarat si asa,vedem peste cateva luni cum stau cifrele.
  • jk, acum e vara. E vacanta. Peste 1,5; chiar si 2, ai toamna-iarna. Nu acum.

Trimite un comentariu

sus