
David Popovici a câştigat aurul, dar a adus şi un bronz pentru TVR. Unde? Pe publicul comercial.
Cifrele, în continuare.
Popovici. Un nume despre care toţi românii vorbesc de câteva zile. Performanţa tânărului de 17 ani la înot i-a uimit pe toţi. Dar câţi s-au uitat la televizor la cursa pe care a câştigat-o Popovici?
TVR 1 a reuşit să recupereze, pe ultima sută de metri, transmiterea Campionatului Mondial de Nataţie, de la Budapesta. Campionat pe care românul nostru l-a câştigat cu două medalii de aur: la proba de 100 metri liber, dar şi la 200 metri liber.
Mai bine de un sfert de milion de români au urmărit miercuri seară, cu sufletul la gură, finala pe care Popivici a câştigat-o. Acestea sunt cifrele de audienţă pentru intervalul 19.20-19.30, când a avut loc cursa lui David Popovici.
Neobişnuit a fost faptul că, în acest interval, aproape tot publicul TVR 1 a fost de la oraşe. Aproape integral! Din cei 267.000 de români care s-au uitat la finala Campionatului Mondial de Nataţie, 238.000 au fost de la oraşe. Diferenţa între cele două segmente este de 29.000 de telespectatori. Adică aproape 90% erau orăşeni.
Cu aceste cifre, TVR 1 a fost pe locul patru în clasamentul naţional şi pe trei în cel urban.
Interesant este că TVR 1 a luat bronzul şi pe publicul comercial, unde a avut o audienţă de 108.000 de persoane. Adică 108.000 de tineri de la oraşe s-au uitat la cursa lui Popovici.
Pe acest interval, primele două locuri în clasamentul audienţelor a fost ocupat de Ştirile Pro TV, urmărite de aproape un milion de români din întreaga ţară, şi de Observatorul Antenei 1, la care s-au uitat 634.000.
Pe ţară, Happy Channel s-a poziţionat pe locul trei, cu o audienţă de 287.000 de români pentru serialul Moştenirea, pe intervalul finalei lui Popovici. Însă la oraşe şi pe publicul comercial, TVR 1 a fost pe locul trei, după programele de ştiri de la Pro TV şi Antena 1.
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 965.000 | 5.5 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 634.000 | 3.6 | 14.2 |
3 | Happy Channel | 287.000 | 1.6 | 6.4 |
4 | TVR 1 | 267.000 | 1.5 | 6.0 |
5 | Kanal D | 235.000 | 1.3 | 5.2 |
6 | National TV | 209.000 | 1.2 | 4.7 |
7 | Romania TV | 179.000 | 1.0 | 4.0 |
8 | DigiSport 2 | 162.000 | 0.9 | 3.6 |
9 | Antena 3 | 160.000 | 0.9 | 3.6 |
10 | TVR 2 | 126.000 | 0.7 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, în mediul URBAN:
FIELD1 | URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 600.000 | 6.3 | 23.5 |
2 | Antena 1 | 305.000 | 3.2 | 12.0 |
3 | TVR 1 | 238.000 | 2.5 | 9.3 |
4 | Happy Channel | 200.000 | 2.1 | 7.8 |
5 | DigiSport 2 | 120.000 | 1.3 | 4.7 |
6 | Antena 3 | 117.000 | 1.2 | 4.6 |
7 | National TV | 109.000 | 1.1 | 4.3 |
8 | Kanal D | 104.000 | 1.1 | 4.1 |
9 | Romania TV | 78.000 | 0.8 | 3.1 |
10 | TVR 2 | 70.000 | 0.7 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 300.000 | 6.3 | 32.6 |
2 | Antena 1 | 145.000 | 3.1 | 15.7 |
3 | TVR 1 | 108.000 | 2.3 | 11.8 |
4 | Happy Channel | 35.000 | 0.7 | 3.8 |
5 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.5 | 2.7 |
6 | National TV | 23.000 | 0.5 | 2.5 |
7 | Kanal D | 23.000 | 0.5 | 2.5 |
8 | Antena 3 | 21.000 | 0.4 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 21.000 | 0.4 | 2.2 |
10 | AXN | 20.000 | 0.4 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Pro TV lider la public tanar educat. Antenuta Zero la pensionari pesede.
Zi de Antenuta Zero postacule. Lasa Happy Zero. Obositorul Zero lider la pensionari. Pro TV cu Stirile Pro lider la publicul tanar. La publicul educat.
Total de acord cu tine. Happy are audienta cum avea Acasa acuma 15-20 de ani. Acasa ar trebui sa vina cu ceva nou sa difuzeze seriale Telemundo in prime time, turcisme sunt destule pe celalalte posturi.
E IMPOSIBIL pentru orice post INTEGRAL de știri să crească (dar altminteri să se impună) în intervalul 19:00-20:00.
Nu ai cum să te pui cu grupajele de știri ale celor 3 generaliste!!!!
Audiența posturilor INTEGRAL de știri explodează DE ABIA când Esca, Stoicescu și Ioniță "închid taraba"...
Într-adevăr, OFICIAL ai dreptate.
PRACTIC, nu prea...
Aceste audiențe de miercuri apar după cele de marți, care arată că DOAR 60.000 de oameni s-au uitat, pe targetul NAȚIONAL!!!
Oricât de cinic a fost, Turturică A AVUT DREPTATE!!! Atât în privinta apetenței publicului român pentru înot, cât și în privința doamnelor Gradea și Săseanu (cea din urmă cerșită de Livia Pilă, Realia Tescariu și alți postaci demagogi)!!!!
P.S.
Repostez acest comentariu, deoarece NU a fost publicat, deși acesta a fost scris înaintea celor adresat Comentatorului!!!
În niciun caz de la 19:00!!!! E normal ca toate posturile de știri (inclusiv România TV) să le aibe mai scăzute!!!!!
Oricât de cinic a fost, Turturică A AVUT DREPTATE în privința apetenței românilor pentru înot!!!
Cât și în privința înaintașilor Săseanu (cerșită de Livia Pilă, Realia Tescariu și alți postaci demagogi), și doamnei Gradea care nu s-au sinchisit să cumpere drepturile pentru o competiție nedorită de români până lunea aceasta...
Ruxandra Ion nu mai face serialele pe care le facea. Ori din lipsa de bani, scenaristi ori regizori, dar se ocupa exemplar de Happy Channel. Nu vad cum Acasa ar putea sa invinga Happy in audiente in urmatorii ani! Happy e acum ce era candva Acasa!