Skip to main content

AUDIENŢE. Aproape două milioane de români, cu ochii pe o nouă ediţie Românii au talent. Antena 1, locul trei pe toate targeturile, la distanţă de Pro TV şi Kanal D

 
AUDIENŢE. Aproape două milioane de români, cu ochii pe o nouă ediţie Românii au talent. Antena 1, locul trei pe toate targeturile, la distanţă de Pro TV şi Kanal D

Vineri a fost seara Românii au talent. Aproape două milioane de persoane au urmărit show-ul de talente ajuns la cea de-a 10-a ediţie. 

Publicitate

Pro TVa fost lider pe toate targeturile. În acelaşi timp, Kanal D a ocupat poziţia a doua, tot pe toate targeturile, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. 

Antena 1 n-a avut nicio şansă şi a rămas pe trei, mult în urma primelor două televiziuni, având pe interval un film de acţiune, Cod Roşu în Serviciile Secrete, urmat de reluarea iUmor. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de vineri, pe intervalul Romanii au talent, ediţia a 10-a:

Naţional. Show-ul Romanii au talent s-a apropiat aseară de două milioane de telespectatori, la nivel naţional. Pe acelaşi interval, Kanal D a fost a doua televiziune, cu aproape 1,2 milioane de privitori.

Antena 1 s-a ţinut la mare distanţă de primele două. A avut cifre de patru ori mai mici decât Pro TV şi a fost la jumătate faţă de Kanal D. 

Locul al patrulea a fost al televiziunii de ştiri Antena 3, urmărită pe acelşai interval (20.30 - 00.00) de 310.000 de persoane.

Urban. Pro TV a avut aproape un milion de telespectatori, de la oraşe, în timp ce pe Kanal D erau aproape 550.00.

Şi aici, Antena 1 s-a ţinut departe de primele două televiziuni, cu o medie de 255.000 de telespectatori, din mediul uran.

Locul al ptarulea este tot al Antenei 3, urmărită de aproape 200.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a câştigat audienţa şi e publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani: 425.000 a fost media postului, pe intervalul Românii au talent. Kanal D a fost a doua televiziune, cu o medie de 205.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a completat podiumul, cu 150.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.947.000 11.1 29.5
2 Kanal D 1.180.000 6.7 17.9
3 Antena 1 458.000 2.6 6.9
4 Antena 3 312.000 1.8 4.7
5 Romania TV 265.000 1.5 4.0
6 DigiSport 1 202.000 1.1 3.1
7 Antena Stars 161.000 0.9 2.4
8 Happy Channel 123.000 0.7 1.9
9 Prima TV 100.000 0.6 1.5
10 National TV 98.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 997.000 10.5 28.8
2 Kanal D 548.000 5.8 15.8
3 Antena 1 255.000 2.7 7.4
4 Antena 3 199.000 2.1 5.8
5 Romania TV 147.000 1.5 4.2
6 DigiSport 1 100.000 1.1 2.9
7 Antena Stars 83.000 0.9 2.4
8 Digi 24 73.000 0.8 2.1
9 Happy Channel 63.000 0.7 1.8
10 Prima TV 61.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 424.000 8.9 30.4
2 Kanal D 205.000 4.3 14.7
3 Antena 1 150.000 3.2 10.8
4 Antena 3 66.000 1.4 4.7
5 DigiSport 1 43.000 0.9 3.1
6 Romania TV 37.000 0.8 2.6
7 Antena Stars 36.000 0.7 2.6
8 Digi 24 34.000 0.7 2.4
9 Comedy Central 30.000 0.6 2.2
10 Prima TV 25.000 0.5 1.8
 

Citeşte şi: Românii au talent, fără emoţii pe primul loc. Kevin Costner a „condamnat“ Antena 1 pe trei, după Kanal D

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia opt, lider pe toată linia. Antena 1, a patra televiziune pe toate targeturile. A fost depăşită de Pro X

Citeşte şi: Românii au talent. De două, trei, patru ori peste concurenţă. Liam Neeson, de pe Antena 1, „ucis cu sânge rece“ de Zuleyha

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    De remarcat prezența Prima TV, în primii 10.
    În schimb, canalele TVR - lipsă.
    Probabil că au difuzat mira toată seara !
  • Marius Marius
    Momentan, este singura productie TV ce se apropie de 30% share pe comercial.
  • Xenox Xenox
    @Milica, tu nu stii ca Tonciu a plecat de mult de la Survivor?

    Apropo... Pun pariu ca laudai formatul daca era la Antena 1.

    Si cand te gandesti ca tu ii faci pe toti ”postaci”...
  • Hihohroa Hihohroa
    De ce oficial acest target

    Pai acel target e cel mai bun. Ca sa se faca Antenuta Zero de ras. Ha ha ha !
  • Proilk Proilk
    Vai ce filme infantile , poate începe si chefi la cuțite, sa pună la punct survivor în cadere libera , mascarada tonciu

    Pai avem deja bucatareala cu Bucatarii Zero. E dezastru in audiente. Ha ha ha ! Si noul sezon de Bucatarii Zero, pe pariu ca il baga in vacanta, de frica ? Cand se termina sezonul la Pro.
  • MileBLG MileBLG
    nu aveti hbo ha

    Si tu nu ai Netflix saracule ? Apropo, Antenuta Zero batute iar de turcisme. Dezastru nu postac ?
  • Milkgi Milkgi
    antena 3 iar rupe tot la cei educati parca ziceati de niste jocuri ha ha ha

    Educati ? Ce visezi ? 1.8 nationa si 1.4 comercial. Pensionarii. Unde educatia ? Si Happy Zero si Antenuta Zero Stele rupe tot la pensionari. Pe comercial nici nu se vede postac.
  • Postacila Postacila
    postaca mica deja esti fara limite , sunt totusi scaderi uriase , iar va faceti ca ploua , anul acesta cam devreme incepe lumea sa se sature ca sunt numai adusi

    Pai scaderi uriase si pentru Bucatarii Zero, si pentru Adelinara Zero, si pentru Umor Sec. Nu zici asta postac ?
  • DODO DODO
    avind in vedere citi straini au venit , ar trebui schimbat numele in ,, oamenii au ( cu ) talent iar profesionistii ar trebui interzisi
  • jk jk
    Un sfat pentru Pro TV
    Data viitoare când mai face reclamă pentru Pro Arena și Acasă să fie mai atentă.Sper că aseară a fost organizare defectuoasă,cel mai rău caz prostie,nici de cum rea-voință sau dezinformare.
    Ca să fiu mai precis,la 21:30(aproximativ) postul făcea promovare la meciul de fotbal feminin de la Pro Arena,respectiv a emisiunii Mâncare pe care de pe Acasă care erau deja terminate.La 22,Pro Arena promova serialul Curierul,deja terminat.De asemenea,scria canalul 28/34,care într-adevăr,sunt pozițiile de pe RCS-RDS(nu știm dacă și la restul cabliștilor e așa)
    Deci problema se ridică astfel:la 21 promovezi ca "acum" ce s-a dat cu o oră în urmă,la 22 ce s-a dat la 21 și tot așa...
    Sper să se fi sesizat cineva și să fi reparat asta pe viitor
  • Mile Mile
    De ce oficial acest target
  • B.A.M B.A.M
    @Nic45, la ce te referi? FII MAI CLAR ÎN EXPRIMARE!!!!
  • CH+ CH+
    R. Am verificat programul Antena 1 și Iisus din Nazareth nu este în programul de până în ziua de dinaintea Ajunului de Paște. La fel am verificat și programele pentru TVR 1, TVR 2, PRO TV și Prima TV (gândindu-mă dacă miniserialul a fost mutat cumva pe una dintre posturile menționate) și nici nu este în niciunul din programe. Pe Național TV mi se arată în program doar ce al canalului Național 24 Plus pe site. Așadar este posibil ca Iisus din Nazareth să nu mai fie difuzat anul acesta la TV.
  • R R
    Paginademedia de ce nu prezentați pe targetul comercial oficial 21-54 național ABCD?
  • Mile Mile
    Vai ce filme infantile , poate începe si chefi la cuțite, sa pună la punct survivor în cadere libera , mascarada tonciu

Trimite un comentariu

sus