Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent şi Survivor, cele mai urmărite show-uri în seara cu cazul de la Spitalul Foişor. Fără Burlacul, Antena 1 a stat mai bine

 
AUDIENŢE. Românii au talent şi Survivor, cele mai urmărite show-uri în seara cu cazul de la Spitalul Foişor. Fără Burlacul, Antena 1 a stat mai bine

AUDIENŢE. Milioane de români s-au uitat la TV, vineri seara. Românii au talent şi Survivor au fost cele mai urmărite programe, într-o seară cu cazul de la Spitalul Foişor, mediatizat intens de posturile de ştiri.

Publicitate

Pro TV a fost ceva mai sus în clasament, faţă de Kanal D, dar ambele posturi au trecut, în medie, de două milioane de telespectatori din toată ţara. 

Fără Burlacul, Antena 1 a avut cifre în creştere comparativ cu săptămâna trecută. Aseară a difuzat filmul Contele de Monte Cristo în locul emisiunii Burlacul, care a fost mutată joia după ora 23:00

Pe de altă parte, staţiile de ştiri au avut audienţe că într-o seară normală, deşi subiectul - cazul de la Foişor - a fost unul neobişnuit. Reamintim că, aseară, echipele posturilor TV au transmis live de la Spitalul Foişor din Capitală unde bolnavii erau evacuaţi din unitatea medicală transformată pe repede înainte în spital suport Covid-19. 

Camerele TV au filmat oamenii suferinzi întinşi pe tărgi, în timpul transferului. 


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Românii au talent, fără rival. Primul loc vineri seara, peste Survivor şi Burlacul


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10):

Naţional. Peste 2,2 milioane de telespectatori s-au uitat aseară la Românii au talent. Show-ul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.

Următorul peste clasat a fost Kanal D, cu cifre bune. Survivor a adunat peste două milioane de persoane în medie, pe intervalul show-ului Pro.

Pe trei s-a clasat Antena 1, cu aproape 700.000 de telespectatori pe minut. Săptămâna trecută, cu Burlacul pe acelaşi interval, Antena 1 scotea o medie de aproximativ jumătate de milion de persoane. 

Cel mai urmărit post de ştiri la nivel naţional a fost România TV, cu 450.000 de persoane. A fost urmat de Antena 3, cu 390.000 de privitori. De altfel, au fost singurele posturi de ştiri din top zece. 

Urban. În mediul urban, Pro TV s-a desprins considerabil de a doua clasată, Kanal D. Peste 1,2 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la Românii au talent. 

Pe de altă parte, Kanal D a înregistrat, pe interval, o medie de 800.000 de urmăritori pe minut

Locul trei a fost al Antenei 1, cu 400.000 de privitori adunaţi la TV (săptămâna trecut, pe interval, număra 264.000).

Cel mai urmărit post de ştiri la oraşe a fost Antena 3, cu 280.000 de persoane, apoi a urmat România TV - aproape 200.000 de oameni

Digi24 s-a regăsit în top zece cele mai urmărite posturi TV, cu 57.000 de persoane pe intervalul Românii au talent. 

Comercial (18-49 ani). Peste 400.000 de tineri s-au uitat la Românii au talent, pe Pro TV. Aproximativ 300.000 au urmărit Survivor de la Kanal D, pe intervalul show-ului de talente, iar aproape 200.000 de oameni erau pe Antena 1, raportat la acelaşi interval. 

Pe zona de ştiri, lucrurile au stat în felul următor: 

- Antena 3 - 55.000 de oameni

- România TV - 33.000 de telespectatori 

- Digi24 - 26.000 de persoane

Audienta posturilor TV vineri, 9 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.228.000 12.6 26.7
2 Kanal D 2.033.000 11.5 24.3
3 Antena 1 696.000 3.9 8.3
4 Romania TV 448.000 2.5 5.4
5 Antena 3 390.000 2.2 4.7
6 TVR 1 171.000 1.0 2.0
7 DigiSport 1 157.000 0.9 1.9
8 TVR 2 146.000 0.8 1.8
9 Happy Channel 129.000 0.7 1.5
10 National TV 106.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 9 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.239.000 12.9 28.5
2 Kanal D 805.000 8.4 18.5
3 Antena 1 399.000 4.2 9.2
4 Antena 3 281.000 2.9 6.5
5 Romania TV 198.000 2.1 4.6
6 DigiSport 1 102.000 1.1 2.4
7 Happy Channel 89.000 0.9 2.0
8 TVR 1 77.000 0.8 1.8
9 TVR 2 68.000 0.7 1.6
10 Digi 24 57.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 9 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 412.000 9.8 28.3
2 Kanal D 306.000 7.3 21.0
3 Antena 1 194.000 4.6 13.3
4 Antena 3 55.000 1.3 3.8
5 DigiSport 1 36.000 0.8 2.4
6 Romania TV 33.000 0.8 2.3
7 Digi 24 26.000 0.6 1.8
8 Film Cafe 24.000 0.6 1.7
9 TVR 2 18.000 0.4 1.3
10 Diva 18.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dar ce este cu acel public de la Romanii au talent? Am văzut o scena în care aplaudau ca disperații non-stop :)))))

    Mai bine renunțau la public, nu au niciun farmec
  • Parcă și văd deja Știrea pe A1.ro pe săptămâna viitoare: Burlacul lider între orele 23:30-03:00 :)))))
  • Antena 1 a avut o crestere mare fata de saptamâna trecuta, pe toate targeturile, pe cand Pro tv si Kanal D au scazut

    Si cand Antenuta scadea in fiecare zi de vineri nu ziceai nimic postacule ?
    Frica mare pe Antenuta, nu ? A mutat Burlacul de frica. Vai de Antenuta ta pensionare.
  • De ce nu ati dat si pe publicul national comercial 21-54 ESOMAR ABCD?
  • Antena 1 a avut o crestere mare fata de saptamâna trecuta, pe toate targeturile, pe cand Pro tv si Kanal D au scazut

Trimite un comentariu

sus