Skip to main content

AUDIENŢE. Premiera Stand-up Revolution. Cum s-a bătut cu Survivor

 
Vio (Viorel Dragu), Costel Bojog, Dan Badea şi Teo (Claudiu Teohari) sunt cei patru juraţi din Stand-Up Revolution. Sursa foto: Antena 1
Vio (Viorel Dragu), Costel Bojog, Dan Badea şi Teo (Claudiu Teohari) sunt cei patru juraţi din Stand-Up Revolution. Sursa foto: Antena 1

Stand-up Revolution a avut premiera, în sfârşit, la Antena 1. Fără anulări de ultim moment sau alte schimbări în grilă. Dar cum s-a descurcat în meciul audienţelor cu Survivor în ring?

Publicitate

Stand-up Revolution a fost pus la bătaie cu Survivor (Pro TV), Roata Norocului (Kanal D) şi un meci cu Dinamo (Digi Sport 1, Prima Sport 1 şi Orange Sport 1).

Cine a câştigat seara?

Survivor, fără drept de apel. A fost lider pe toate targeturile de audienţă.

Ce a făcut noua emisiune de umor de la Antena 1?

A ocupat locurile doi şi trei. Acestea au fost poziţiile emisiunii Stand-up Revolution care a debutat duminică seara, după o relansare din partea postului Antena 1.

Show-ul de stand-up s-a clasat după Survivor de la Pro TV şi chiar după Roata norocului de la Kanal D pe unul dintre segmentele de public.

De altfel, Kanal D a revenit în top 3 audienţe după ce a readus duminica emisiunea Roata norocului, prezentată de Bursucu şi Ana-Maria Barnoschi. Aceasta fusese înlocuită cu noul serial românesc al postului, Strada Speranţei, în care joacă foştii Divertişi.

Citeşte şi: Schimbări în grila Kanal D. Serialul Strada Speranţei rămâne cu o zi de difuzare, după rezultatele slabe de audienţă de duminică

Şi postul Digi Sport 1 a avut audienţe bune, cu meciul dintre Dinamo Bucureşti şi „U“ Cluj, transmis începând cu ora 21.00. Televiziunea de sport a ocupat locul patru în clasamentul pe ţară şi trei la oraşe şi pe publicul comercial.

Aproape 900.000 de români au urmărit partida de fotbal, cei mai mulţi fiind pe Digi Sport 1 (619.000), în timp ce 191.000 au văzut meciul pe Prima Sport 1, iar 88.000 - pe Orange Sport 1.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de duminică, 29 mai, pe intervalul Stand-up Revolution :

Naţional. Stand-up Revolution a debutat direct pe locul trei, cu cifre la jumate faţă de Survivor, liderul serii.

Astfel, puţin peste 1,4 milioane de români au urmărit aventurile concurenţilor din show-ul de supravieţuire de la Pro TV.

Locul doi în top a fost ocupat de Kanal D care a difuzat pe intervalul Stand-up Revolution o nouă ediţie Roata Norocului şi apoi emisiunea cu Denise Rifai. Postul turcesc a avut 782.000 de privitori, cu aproape 100.000 mai mulţi faţă de Antena 1.

Aşadar, premiera Stand-up Revolution s-a poziţionat pe locul trei, cu 695.000 de telespectatori.

Locul patru a fost ocupat de Digi Sport 1 care a transmis un meci cu Dinamo începând cu ora 21.00 şi care a avut, pe acest interval, 533.000 de suporteri în faţa televizoarelor.

Pe cinci s-a aflat televiziunea de ştiri România TV, care a avut o audienţă de 407.000 de privitori.

Şi postul public TVR 1 a avut audienţe bune cu emisiunea Vedetă populară, urmărită de 338.000 de români. Astfel, s-a clasat pe locul şase, înainte televiziunii de ştiri Antena 3 (locul 8, 232.000).

Urban. Pro TV a condus clasamentul şi la oraşe. Survivor a fost pe primul loc, fiind urmărit de aproximativ 800.000 de români.

Cu cifre aproape la jumate, premiera Stand-up Revolution a ocupat locul doi, cu 433.000 de telespectatori.

Digi Sport 1 s-a poziţionat pe trei, meciul cu Dinamo având 344.000 de privitori, pe intervalul Stand-up Revolution.

Iar Kanal D a coborât pe locul patru, emisiunile sale fiind urmărite de 329.000 de români.

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Survivor, la distanţă de aproape 100.000 de privitori faţă de premiera Stand-up Revolution.

Astfel, Pro TV a avut o audienţă de 377.000 de români de la oraşe, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Iar Antena 1 s-a poziţionat pe locul doi, cu 284.000 de telespectatori pe segmentul comercial.

Pe trei s-a aşezat Digi Sport 1 (146.000 privitori), iar pe patru Kanal D - 102.000, pe acest segment.

Audienţa posturilor TV duminică, 29 mai, pe intervalul Stand-up Revolution (21:00-23:46), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 8.0 20.1
2 Kanal D 782.000 4.4 11.2
3 Antena 1 695.000 4.0 9.9
4 DigiSport 1 533.000 3.0 7.6
5 Romania TV 407.000 2.3 5.8
6 TVR 1 338.000 1.9 4.8
7 Happy Channel 285.000 1.6 4.1
8 Antena 3 232.000 1.3 3.3
9 Prima Sport 1 152.000 0.9 2.2
10 Pro Cinema 139.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 29 mai, pe intervalul Stand-up Revolution (21:00-23:46), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 791.000 8.3 20.6
2 Antena 1 433.000 4.5 11.3
3 DigiSport 1 344.000 3.6 9.0
4 Kanal D 329.000 3.5 8.6
5 Romania TV 229.000 2.4 6.0
6 TVR 1 165.000 1.7 4.3
7 Antena 3 153.000 1.6 4.0
8 Happy Channel 130.000 1.4 3.4
9 Prima Sport 1 93.000 1.0 2.4
10 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 29 mai, pe intervalul Stand-up Revolution (21:00-23:46),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 377.000 7.9 22.5
2 Antena 1 284.000 6.0 17.0
3 DigiSport 1 146.000 3.1 8.7
4 Kanal D 102.000 2.2 6.1
5 TVR 1 59.000 1.2 3.5
6 Pro Cinema 42.000 0.9 2.5
7 Prima Sport 1 41.000 0.9 2.4
8 Antena 3 39.000 0.8 2.3
9 Digi 24 39.000 0.8 2.3
10 Romania TV 36.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Stand-up Revolution se aliniază la start duminică. A doua oară. Ce planuri au juraţii

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Efectul de turma... Efectul de turma...
    Un incult aberează ,încă 4-5 sub efectul de turma aberează și ei.voi chiar nu înțelegeți că dați valoare unui incult agramat. Mare e gradina ...
  • Rasulica Rasulica
    Postacii soc și groaza , performeaza emisiuni ieftine ca cele scumpe , săracii pe 3 sâmbăta, le încheie ca vin meciuri

    Si cand Antenuta Zero a fost pe 3, batut de turcisme unde ai fost postacule ? Chiar si Adelinara Zero batuta de turcisme.
    Vrei link sa te faci de ras ?
  • Hamila Hamila
    Postacii soc și groaza , performeaza emisiuni ieftine ca cele scumpe , săracii pe 3 sâmbăta, le încheie ca vin meciuri

    Ieftine ? Ce visezi postacule ? Cunoscutii Zero emisiune ieftina ? Poate filme sunt ieftine postacule.
    Survivor a sters pe jos cu Stand Zero. Ha ha ha !
  • Antenuta Antenuta
    Ce disperare pe postacii PRO TV sa apere postul condus de prietenii oligarhilor imobiliari din Moscova cu orice pret :)) Mai ceva ca la echipele din mamaliga 1

    Exact ca postacii antenisti. Dar nu ii vezi, nu postacule antenist ?
  • Domitu Domitu
    Aștept topul lunar , sa vedem cât are creșteri antena , ca la educați sunt singurii care fac emisiuni , ha ha ha

    Si in Ianuarie Februarie Martie Aprilie unde ai fost ? Cu Pro TV dublu comercial ?
  • Comerica Comerica
    Felicitări are în juriu pe cei mai mari , 4 la național și 6 la educați, peste imperiu , masterchef nu se aștepta nimeni ha

    Si sub Fierbinti sub Talentosi sub Survivor, nu se astepta nimeni ha. Si de Cunoscutii Zero nimic ? Cu 6 national si 4 comercial ?
  • Expertul Expertul
    Postacii PRO TV incearca orice pentru a lauda postul lor la care se inchina, dar uita ca Trustul PRO mai are si alte posturi dar care nu performeaza deloc, in timp ce concurenta lor are toate posturile in top tot timpul. Dar cand esti postac, esti postac...
  • Bunica Bunica
    Tot la talentosi e diferența mare , numai antena are emisiuni de educați iumor insula , stand up , enumera ale tale ha

    Nu se compara cu Adelinara Zero, cu Cunoscutii Zero, cu Marinica Zero. De asta nu zici postac ?

    Educati la Pro foarte multi postacule. Educati la Vlad, la MasterChef, la Imperiul, la Cabral, la Pe Bune.
  • Perfomica Perfomica
    Tocmai ca emisiuni scumpe fac rating mic , nu te asteptai , ai zis ca vi fi ca la roast , iată ca performeaza ca iumor ha

    Ce performeaza postac ? Ca e sub Talente, sub Survivor. Unde performeaza ?
  • Expertul Expertul
    Un agramat se crede mare analist media aruncand cu noroi in ProTV, dar in primele 4 luni din 2022, ProTV a avut cele mai bune performante in Prime Time, din ultimii 10ani! Emisiunile difuzate in avans si productile originale au adus cresteri consistente de abonati in aceasta primavara la Voyo.
  • Mile Mile
    Postacii soc și groaza , performeaza emisiuni ieftine ca cele scumpe , săracii pe 3 sâmbăta, le încheie ca vin meciuri
  • Mile Mile
    TVR e de top 5 , aici nu sunt postacii TVR, angajații acum nu ne spun ca performeaza , se preocupa de salarii
  • Ha Ha
    Aștept topul lunar , sa vedem cât are creșteri antena , ca la educați sunt singurii care fac emisiuni , ha ha ha

    Va avea creșteri, dar degeaba dacă rămâne pe doi ha ha ha
  • Expertul Expertul
    Ce disperare pe postacii PRO TV sa apere postul condus de prietenii oligarhilor imobiliari din Moscova cu orice pret :)) Mai ceva ca la echipele din mamaliga 1
  • Mile Mile
    Aștept topul lunar , sa vedem cât are creșteri antena , ca la educați sunt singurii care fac emisiuni , ha ha ha

Trimite un comentariu

sus