Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor se menţine lider. Kanal D, peste Antena 1, cu serialul turcesc

 
AUDIENŢE. Survivor se menţine lider. Kanal D, peste Antena 1, cu serialul turcesc

Ediţia de aseară a show-ului Survivor a fost, din nou, pe primul loc în topul preferinţelor românilor. Emisiunea de la Pro TV a strâns în faţa televizoarelor aproape două milioane de telespectatori, lâsând Chefi la cuţite (un episod special, redifuzare) pe locul trei, cu audienţe de trei ori mai mici.

Publicitate

Mai mult decât atât, aseară Faimoşii au obţinut prima lor victorie în faţa Războinicilor, scăpând de o nouă eliminare. Astfel, Ana Dobrovie, Relu Pănescu şi Ramona Crăciunescu sunt cei trei Războinici care au fost votaţi de către colegii lor pentru a părăsi competiţia. Votul publicului din această seară va decide cine va rămâne, în continuare, în show.

Kanal D s-a clasat pe locul doi în clasament, înaintea Antenei 1. Astfel, serialul turcesc Fiica Ambasadorului a avut peste 1,3 millioane de fani care s-au uitat aseară la un nou episod.

De precizat faptul că la Antena 1 a fost o redifuzare a show-ul culinar, ediţie specială, urmând ca din 20 februarie să debuteze Chefi fără limite, după cum a relatat Paginademedia.ro. Noua emisiune îi are în centru pe aceiaşi Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu.

Locul patru a fost adjudecat, pe rând, de televiziunea de ştiri Antena 3, care a câştigat la nivel naţional şi la oraşe, şi postul Digi Sport 1 (la tineri) care a transmis un nou derby, Botoşani-Dinamo. 

Înfrângerea echipei Dinamo nu a adus la fel de mulţi suporteri în faţa televizoarelor aşa cum s-a întâmplat duminică, atunci când a fost transmis un meci al FCSB. Astfel, la nivelul întregii ţări, s-au uitat la meciul lui Dinamo doar 207.000 de români, faţă de aproape 900.000 câţi au urmărit partida de fotbal jucată de FCSB. 

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul unei noi ediţii a reality-show-ului Survivor:

Naţional. Competiţia dintre Faimoşi şi Războinici a strâns în faţa micilor ecrane aproape două milioane de români. Astfel, 1.972.000 de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Survivor, din republica Dominicană.

La distanţă de mai bine de jumătate de milion de privitori, pe locul doi, s-a clasat Kanal D, înaintea Antenei 1. Aşadar, 1.365.000 de oameni din întreaga ţară au ales să urmărească serialul turcesc Fiica Ambasadorului, faţă de cei 653.000 câţi s-au uitat la Chefi la cuţite.  

Urban. Survivor a condus detaşat şi la oraşe, cu cifre duble şi chiar triple faţă de următoarele clasate. Astfel, aproape un milion din telespectatori din mediul urban au ales reality-show-ul de la Pro TV (961.000). 

Pe locul doi s-a clasat, din nou, Kanal D, cu mai bine de jumătate de milion de fani ai serialului turcesc (584.000).

Iar pe trei, cu audienţe de mai bine de trei ori mai mici, s-a aflat Antena 1. Aici show-ul culinar a adus în faţa televizoarelor 314.000 de români de la oraşe.

Urban 21-54 de ani. Pro TV, Kanal D şi Antena 1 şi-au menţinut ordinea şi poziţiile în clasamentul audienţelor şi pe acest segment de public.

Survivor a condus topul cu jumătate de milion de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce Chefi la cuţite a avut o audienţă de aproape trei ori mai mică pe acest target (159.000), clasându-se pe locul trei. De asemenea, Fiica Ambasadorului i-a adus postului Kanal D locul doi, cu 175.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.972.000 11.2 24.7
2 Kanal D 1.365.000 7.8 17.1
3 Antena 1 653.000 3.7 8.2
4 Antena 3 449.000 2.5 5.6
5 Romania TV 336.000 1.9 4.2
6 Prima TV 301.000 1.7 3.8
7 DigiSport 1 207.000 1.2 2.6
8 Pro Cinema 198.000 1.1 2.5
9 Happy Channel 183.000 1.0 2.3
10 National TV 177.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 961.000 10.1 24.0
2 Kanal D 584.000 6.1 14.6
3 Antena 1 314.000 3.3 7.8
4 Antena 3 299.000 3.1 7.5
5 Romania TV 175.000 1.8 4.4
6 Prima TV 146.000 1.5 3.7
7 DigiSport 1 129.000 1.4 3.2
8 National TV 100.000 1.1 2.5
9 Pro Cinema 91.000 1.0 2.3
10 Happy Channel 88.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 500.000 10.5 30.4
2 Kanal D 175.000 3.7 10.6
3 Antena 1 159.000 3.3 9.6
4 DigiSport 1 64.000 1.3 3.9
5 Antena 3 62.000 1.3 3.8
6 Prima TV 51.000 1.1 3.1
7 Romania TV 46.000 1.0 2.8
8 National TV 44.000 0.9 2.7
9 Pro Cinema 43.000 0.9 2.6
10 Antena Stars 31.000 0.6 1.9

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    România te iubesc sezon nou din 13 februarie la Pro TV !
  • Expertul Expertul
    @abc+ Nu toata lumea are abonament la Voyo, dar cei care doresc sa urmareasca continut exclusiv si fara reclame isi fac! Am Abonamente la Netflix, Youtube premium si Voyo. E mult mai placut sa urmaresti productiile tale preferate fara sa fii intrerupt de reclame. Au afirmat multi pe aici si pe retelele sociale ca n-are rost sa se mai uite la show fiind difuzat in avans pe Voyo, dar comparativ cu lunea trecuta, Survivor a crescut.
  • Soby Soby
    @abc+, momentan nu am nimic cu lista aia de plecări de la B1 TV.

    Mai aflu în zilele viitoare.
  • abc+ abc+
    @Comentatorul, nu doar pe Facebook și Instagram stau prost cu Survivor, cea mai mare pierdere peste pe YouTube, în trecut când era la Kanal D toate videoclipurile aveau zeci/sute de mii de vizualizări, acum la ProTV abia sare de 10,000 view.

    @Expertul, tu crezi că toată lumea are prostia se voyo? În plus că grupurile de fb Survivor abia dacă sunt 100,000 de oameni — deci nu are cum afecta audiența nici dacă emisiunea ar fi integrală pe voyo. Oare cum naiba să îți faci cont pe platformele astea tv? Ca să vezi niște emisiuni obosite? Atât de la ProTV și cât și de la Antena1. Mai bine plătești Netflix!

    @Soby, du-te și ia o funie, mai lasă-ne cu Digi. Să comentezi numai când vi cu lista aia de plecări La be1, până atunci ***
  • Soby Soby
    @Ana, ai omis și de Digi 24 în care 7 jurnaliști au fost dați afară de Prelipceanu după ce au trecut de testele Euronews România. Digi 24 este în moarte clinică din 2019 și a scăzut la audiențe de când cu perioada Dragnea...
  • Comentatorul Comentatorul
    M-am uitat la postarile de ieri de pe facebook, in jur de ora 1 noaptea. Postarile de pe pagina de facebook a Survivor Romania facute in timpul emisiunii abia daca strangeau 100 de li-uri, comparativ cu primele 2 saptamani cand aveau minim 500 de like-uri, daca nu 1k in timp real! Situatia nu e roz nici pe instagram. Survivor sta pe social media foarte rau de cand e la PRO, comparativ cu perioada la Kanal D. Situatia e aceeasi cam pentru toate productiile PROTV, mai putin Romanii au talent. PROTV sta dezastruos in social media! Un motiv legat de Survivor este si legat de VOYO. Multi erau nemultumiti ca li se sterg comentariile fara motiv!
  • Ana Ana
    A1 e zob la inceput de 2022 si s-a pacalit rau ca a decis sa inceapa emisiunile tarziu. O bila alba pentru Pro tv si doua bile negre pentru A1. Prima tv apare mereu in top 10 cand difuzeaza filme ok dar o sa iasa din top 10 cand o sa inceapa emisiunile cu: Calinescu, Huidu si tot ce mai produc ei. . Schimb de mame de ce nu se mai produce? Circula tot felul de zvonuri, de cand a fost cumparata de cei de la Clever, dar lucrurile merg foarte prost iar bani de investitii nu au fost. Au plecat si au fost dati afara foarte multi oameni si se pregateste o alta tura de concedieri, salariile intarzie in fiecare luna si se aude ca pierd in jur de 1.7 milioane de euro pe an. Pierd bani chiar daca au 50% din necesarul minim de angajati, se munceste 10-12 ore/zi, nu exista zile libere iar salariile sunt foarte mici. Noul patron are o mentalitate si o exprimare care pare desprinsa din filmele *** In 2022 exista asa ceva intr-o televiziune din Romania. Rusine!
  • Soby Soby
    @B.A.M, ai omis de Digi 24 care nu mai prinde la audiențe de acum. Văd că Digi 24 este în moarte clinică din 2019 și 7 jurnaliști au părăsit Digi 24 pentru Euronews România, care va concura cu Digi 24 la posturi de știri.

    Nu am mai auzit nimic nou despre jurnaliștii de la Euronews România din cei 15 în care doar 5 au fost dezvăluiți. Poate 7 din 15 vor fi de la Digi 24, inițial erau 5-6 de jurnaliști de la Digi 24 care vin la Euronews România, dar de fapt sunt 7.
  • Andrei Andrei
    Iulian. Să știi că și eu sunt de aceeași părere. Nu prea mi se pare că are impact social mare, nici măcar cel avut de ultimul sezon Asia Express. Dar până una alta, cifrele sunt negrul pe alb, să spun așa.
  • RzV RzV
    Cred ca era de asteptat ca va veni si randul faimosilor sa castige o imunitate altfel ramaneau tot mai putini si dupa se dezechilibrau prea mult numeric ca sa mai poata castiga vreun joc. Trebuie sa mai scoata si de la razboinici sa mai aiba si ei certuri si sa se mai linisteasca faimosii macar o saptamana.
    Cat despre audiente e clar ca si-au format un public constant, interesant de vazut cand intra la duel direct cu noul sezon de la Chefi, daca le vor fura din audienta formata.
  • Expertul Expertul
    @Iulian Gusturile nu se discuta, dar cel mai probabil pentru tine daca nu sunt manelisti show-ul n-are farmec. Foarte Curand in emisiune vor fi adusi mai multi sportivi, iar Survivor va fi mai interesant. Daca gresesc, te invit sa ne spui niste nume care ar face Survivor pe gustul tau.
  • B.A.M B.A.M
    România TV a început un obicei chiar PROST (raportat chiar și la nivelul lor), respectiv a plânge de milă celor pe care i-au înjurat până nu demult (o lună MAXIM). Dacă plagiatul lui Ciucă "nu a contat" la timpul lui, aseară a fost chiar penibil să-l văd pe Ciutacu cum îi plângea de milă lui Virgil Popescu (cel care juca rolul damei de companie care se plânge că e bătută de clienți). A fost la fel de penibil ca Pămpălipceanu care vorbea cu Cîțu...
    Nu-i de mirare că de data asta l-a întrecut Antena 3 pe toate planurile.
  • Iulian Iulian
    Cam sec. Nu are farmecul sezonului trecut. Iar audientele par umflate. Daca va intrebati colegii si prietenii, o sa aflati ca nu prea se uita la Survivor decat uneori si prea putin.
  • Expertul Expertul
    Felicitari ProTV! Cel mai probabil audientele vor fi apropiate pe comercialul Urban dupa ce incepe Chefi fara limite, dar pe targetul ProTV, National 21 - 54 ABCD, nu se pune problema invingatorului. Survivor a crescut fata de lunea trecuta, cu toate ca emisiunea este difuzata in avans pe Voyo si se dau spoilere pe retelele sociale.
  • CH+ CH+
    În sfârșit, după o lună câștigată de Războinicii, echipa mea favorită Faimoșii a câștigat jocul de imunitate.

Trimite un comentariu

sus