Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, cifre de două-trei ori peste Insula iubirii. Fiica Ambasadorului, locul doi în ţară şi la oraşe

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Survivor a scăzut uşor în audienţe, sub pragul de 1,5 milioane de telespectatori, însă se menţine lider. Insula iubirii, aflată abia la a doua ediţie din noul sezon, are cifre de două-trei ori mai mici.

Publicitate

Mai mult decât atât, emisiunea Antenei 1 prezentată de Radu Vâlcan a fost depăşită din nou de serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe.

Astfel, dacă la Insula iubirii s-au uitat puţin peste 600.000 de români la nivel naţional, Fiica Ambasadorului a avut mai bine de un milion de telespectatori.

Vezi aici audienţele ediţiei de debut: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor:

Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă, show-ul Survivor fiind urmărit de peste 1,4 milioane de telespectatori.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat în acest interval noi episoade ale serialului turcesc Fiica Ambasadorului, vizionate de mai bine de un milion de fani.

Insula iubirii a avut puţin peste 600.000 de telespectatori din întreaga ţară, cu 30.000 mai mulţi faţă de prima ediţie, difuzată luni, 2 mai. Cu aceste cifre, emisiunea de la Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasamentul audienţelor la nivel naţional, după Pro TV şi Kanal D.

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de două televiziuni de ştiri: România TV a avut 379.000 de privitori, iar Antena 3 - 364.000.

Urban. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, show-ul din Republica Dominicană a fost urmărit de puţin peste 700.000 de telespectatori.

Şi Kanal D şi-a păstrat publicul, ocupând aceeaşi poziţie secundă cu serialul Fiica Ambasadorului la care s-au uitat 479.000 de fani.

Iar Antena 1, cu cifre la jumate faţă de lider, s-a mulţumit cu locul trei. Reality show-ul Insula iubirii a fost urmărit de 359.000 de români de la oraşe.

Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri la oraşe. Postul Antena 3 a trecut pe locul patru, cu o audienţă de 245.000 de persoane, iar România TV s-a poziţionat după, cu 224.000 de privitori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, fiind urmărit de 325.000 de tineri de la oraşe.

Însă Antena 1 şi-a luat revanşa. Insula iubirii a trecut pe doi, înaintea serialului de la Kanal D. Show-ul a fost urmărit de 243.000 de români din mediul urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Astfel, Kanal D a coborât pe trei, cu cifre aproape la jumate faţă de Antena 1. Serialul Fiica Ambasadorului a atras 127.000 de tineri de la oraşe.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1456 8.3 20.8
2 Kanal D 1.050.000 6.0 15.0
3 Antena 1 617.000 3.5 8.8
4 Romania TV 379.000 2.2 5.4
5 Antena 3 364.000 2.1 5.2
6 Prima TV 280.000 1.6 4.0
7 DigiSport 1 244.000 1.4 3.5
8 Pro Cinema 239.000 1.4 3.4
9 Antena Stars 202.000 1.1 2.9
10 Happy Channel 189.000 1.1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 706.000 7.4 18.8
2 Kanal D 479.000 5.0 12.8
3 Antena 1 359.000 3.8 9.6
4 Antena 3 245.000 2.6 6.5
5 Romania TV 224.000 2.4 6.0
6 DigiSport 1 171.000 1.8 4.5
7 Prima TV 150.000 1.6 4.0
8 Happy Channel 113.000 1.2 3.0
9 Pro Cinema 111.000 1.2 2.9
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 325.000 6.8 20.7
2 Antena 1 243.000 5.1 15.5
3 Kanal D 127.000 2.7 8.1
4 DigiSport 1 99.000 2.1 6.3
5 Antena 3 65.000 1.4 4.2
6 Pro Cinema 64.000 1.4 4.1
7 Prima TV 55.000 1.2 3.5
8 Romania TV 50.000 1.1 3.2
9 Digi 24 50.000 1.0 3.2
10 National TV 39.000 0.8 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    S-a terminat la 23:25 nu 22:25 ,corectați
  • abc+ abc+
    Imediat vin R sa ne zica ca ati uitat sa puneti ZERO-urile la Protv pe National si mile sa ne zica de educatii lui din cotet:))
  • SobySobea SobySobea
    De ce Prelipceanu a început să facă audiențe mai slabe față de înainte?
    Eu nu înțeleg...
  • Sabina Sabina
    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating și 21.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.5 puncte de audiență și 13.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi eliminări, iar în minutul de aur, la ora 21:44, aproape 1.9 de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus