Skip to main content

COMUNICAT. Foot Locker intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin în AFI Cotroceni

 
COMUNICAT. Foot Locker intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin în AFI Cotroceni

COMUNICAT. Brandul american Foot Locker, cel mai important retailer global de încălţăminte şi îmbrăcăminte sport, va deschide primul magazin din România în  AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Piaţa locală de retail va avea  un nou jucător prin deschiderea primului magazin al brandului în Bucureşti. Pasionaţii de streetstyle pot alege în curând produsele preferate din cele mai noi colecţii Foot Locker.

„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferenţiere şi ne respectăm promisiunea de a fi destinaţia urbană favorită pentru shopping şi petrecerea timpului liber” a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni şi are o suprafaţă totală de 120 de metri pătraţi.

AFI Cotroceni are pe o suprafaţă de 90.000 mp şi un număr de 300 de spaţii destinate shopping-ului, tehnologiei şi entertainment ului.

Din mixul de branduri, aproximativ 40% sunt din categoria fashion, 25% din categoria beauty, bijuterii, electronice şi 25% din zona de servicii destinate divertismentului.

Povestea brandului

Foot Locker  este un brand internaţional înfiinţat în anul 1974 în California şi care opereză în prezent în 28 de ţări şi având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are  620 de magazine în locaţii premium, în 20 de ţări.

Brandul şi-a păstrat energia de-a lungul timpului, întruchipând stilul american, prospeţimea şi creativitatea, dar şi stilul de viaţă al celor  care se bucură de ritmul urban.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus