Skip to main content

VIDEO. Cum reacţionează jurnaliştii când aud că Dorian Popa face zeci de mii de euro pe Insta: „Face într-o lună cât am strâns noi în doi ani jumătate”

 
VIDEO. Cum reacţionează jurnaliştii când aud că Dorian Popa face zeci de mii de euro pe Insta: „Face într-o lună cât am strâns noi în doi ani jumătate”

VIDEO. Reacţiile jurnaliştilor când aud că Dorian Popa face zeci de mii de euro lunar din YouTube şi Instagram. Declaraţiile făcute de vlogger la podcastul lui Cătălin Măruţă au stârnit replici spumoase din partea unor nume ca Claudiu Pândaru, Petrişor Obae, Alex Nedea, Diana Oncioiu sau Mirela Neag, printre alţii. 

Publicitate

„Cine-i Conan Barbarul de aici şi de ce dezbrăcat? (...) Da, o duce bine. Bravo lui”, a spus amuzat jurnalistul Alex Nedea de la Recorder. 

Pe de altă parte, Diana Oncioiu de la publicaţia Dela0.ro a spus: 

„Da, eu mă bucur pentru om că face bani, dar nu poţi să nu zâmbeşti aşa un pic amar. Omul face într-o lună cât am strâns noi în doi ani jumătate cu un proiect independent care funcţionează din donaţii. În doi ani jumate am făcut 60.000 de euro”, a spus jurnalista. 

Înainte de alte reacţii, clipul, parte a ultimului episod EIDOS Talks, moderat de Dragoş Stanca. Subiectul este unul „fierbinte” pentru presa din România: BANI PENTRU JURNALISM: Cum ajung investiţiile în publicitate să finanţeze fake news, via clickbait şi conţinut „viral”?

VIDEO. Jurnaliştii "faţă în faţă" cu Dorian Popa:

Claudiu Pândaru de la Digi24 şi Republica a spus:

„Ştiam că există podcast, aflu acum că există şi (gol)cast”, cu referire la faptul că Dorian Popa a stat pe tot parcursul podcastului cu Măruţă la bustul gol. 

Petrişor Obae, editorul Paginademedia.ro, a afirmat: 

Ce n-a spus Dorian Popa, şi e foarte important, e cum face aceşti bani. Aici e diferenţa dintre calitate şi divertisment. Eşti un brand şi vii la mine să facem un proiect publicitar, iar eu o să îţi zic că îl marcăm că aşa e corect.

Apoi se duce şi la un influencer care acceptă să pună reclama astfel încât să pară că e de la el. La cine crezi că se duce brandul?”

A fost lansat ultimul episod EIDOS Talks. Subiectul este unul „fierbinte” pentru presa din România: BANI PENTRU JURNALISM: Cum ajung investiţiile în publicitate să finanţeze fake news, via clickbait şi conţinut „viral”? - aşa se intitulează dezbaterea. 

O declaraţie interesantă a fost făcută de Răzvan Ionescu, publisher Recorder:

„Recorder va încheia anul, pentru prima dată cu venituri de peste 550.000 de euro, din care peste 80% sunt reprezentaţi de toate formele de donaţii – granturi şi abonamente de la public”, a spus acesta. 

De asemenea, Mihnea Vasiliu (şeful Ringier România) a spus: 

Nu regret transformarea Libertatea din tabloid în ziar de calitate, desi din punct de vedere financiar a fost o nebunie, pe termen scurt. Din punct de vedere al sustenabilităţii pe termen lung, nu regret deloc.”

VIDEO. EIDOS Talks | Ep. 6: BANI PENTRU JURNALISM. Cine, cum şi de ce finanţează informarea noastră corectă

EIDOS Talks e o co-producţie UPGRADE 100 şi EIDOS Foundation, realizată cu sprijinul UniCredit Bank şi al reprezentanţei Comisiei Europene în România. Din acelaşi demers a făcut parte şi seria de expoziţii World Press Photo 2021, ediţia a 10-a din România – care s-a desfăşurat anul aceasta la Bucureşti, Cluj şi Timişoara.


CITEŞTE ŞI: VIDEO. Eidos Talks. Şansele presei într-o lume dominată de tehnologie. Cu directorul BRAT


CITEŞTE ŞI: VIDEO. Codruţa Simina: jumătate din traficul pe care Google bagă reclame e din site-uri de fake şi dezinformare! Un nou episod EIDOS despre educaţia în media


CITEŞTE ŞI: EIDOS TALKS. Dezbatere despre jurnalişti şi problemele presei. Cu Tolo, Voinea de la Recorder, Petrişor Obae şi Sergiu Toader (VIDEO)


CITEŞTE ŞI: EIDOS TALKS. Cum sunt compromise investigaţiile de presă? Cu Alex Nedea, Mirela Neag, Attila Biro şi Diana Oncioiu


CITEŞTE ŞI: Problemele presei în România. O emisiune cu Tolo, CTP şi Cosmin Savu, printre alţii. La TV şi online


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Camelia Camelia
    Lumea s-a schimbat, chiar si Cristoiu s-a adaptat. Doar CTP va ramane vesnic invitat, pentru ca nu stie sa vorbeasca neintrebat.
    Donatiile vin cu niste conditii, nu pentru profesionalismul "marilor" jurnalisti, cum spune si @Geo.
    Se pare ca unii vor sa decida ei ce este fake news, despre asta este vorba, ii deranjează ca si altii au o voce, nu mai decide doar o mâna de oameni, ce află publicul.
  • Leo Leo
    Dorian e un super baiat (in real life) , si cred ca succesul lui online vine si din faptul ca este extrem de natural (nu ca oamenii de tv, mecanizati, prompteristi, sau carora li se sufla in casca ce sa spuna).

    Marturisesc ca eu nu l-am urmarit niciodata online, doar m-am intersectat fara voia mea, prin prisma altora, dar doar pret de 1 minut, maxim doua.

    Dorian este foarte "comestibil" ca prezenta. Gaditi-va ca nu era el si ar fi un Prelipceanu, Gadea (niste incompetenti), nu ar fi avut niciodara notorietatea online a lui Popa.

    Bv Hâțule.
  • jk jk
    OFFTOPIC|A intrat pe RCS în această seară un post nou,de manele,Balcan Music
  • jk jk
    Prin postaci te referi la tine?Aaa da,am uitat e(ra) angajat la Antena
  • geo geo
    Se pare ca unii traiesc f bine din donatii, pentru ca sunt f multi care isi permit si dau bani pe asa ceva...sau din diverse finantari (ne)guvernamentale.
    Baietii destepti din presa este suficient sa deschida sectiuni cu stiri dedicate românilor din Diaspora, cu materiale pentru tematici ecologiste ori tematici europene pentru a primi bani din diverse surse.
  • Mile Mile
    Bravo dorian sa moara postacii

Trimite un comentariu

sus