Skip to main content

15 ani de Paginademedia! Vă invităm la Săptămâna porţilor deschise! Vizitaţi redacţia. Puteţi realiza şi un podcast în studioul nostru

 
15 ani de Paginademedia! Vă invităm la Săptămâna porţilor deschise! Vizitaţi redacţia. Puteţi realiza şi un podcast în studioul nostru

6 octombrie 2023. Paginademedia.ro împlineşte 15 ani de la lansare. 15 ani de la prima postare. 15 ani în care am văzut apariţii, dispariţii, derapaje, evenimente media, recorduri de audienţă, dar şi multe, multe reuşite jurnalistice ale colegilor noştri din toată presa.

Publicitate

După 15 ani, vă invităm la o Săptămână a porţilor deschise (9-13 octombrie), o săptămână în care ne puteţi vizita le redacţie şi (de ce nu) puteţi testa Studioul de Podcast de la Paginademedia. Vă oferim posibilitatea de a vă realiza gratuit un scurt podcast (de 10-15 minute). Detaliile, în continuare...

Câte ceva despre primii 15 ani de Paginademedia:

Au fost 15 ani în care ne-au trecut pragul, la Interviurile Paginademedia, (mai) toate numele mari ale presei, televiziunii, ale industriei media. Dacă încercăm o trecere în revistă a numelor, există riscul să omitem (din greşeală) pe cineva. Le puteţi descoperi în arhiva site-ului şi pe canalul de YouTube Paginademedia.ro.

15 ani în care am încercat să venim cu noutăţi pentru publicul nostru. Pe când încă nu exista termenul de „podcast", Paginademedia.ro realiza interviuri video online. Live. Facebook încă nu însemna nimic. Nici nu apăruse încă.

Am lansat site-ul într-un moment de cotitură: la o lună de la apariţia Paginademedia.ro, piaţa media a fost lovită crunt de criza economică. Într-o singură lună, piaţa a scăzut la jumătate. Acum, după 15 ani, trăim un nou moment de cotitură: presa este sub presiunea puternică a economicului, iar ceea ce s-a întâmplat la Gazeta Sporturilor arată nivelul la care comercialul a ajuns să (încerce) să se impună.

Am văzut în 15 ani plecări din redacţii, plecări de redacţii, închideri de televiziuni, restructurări, concedieri, "puciuri", tensiuni şi presiuni care au dus la derapaje în editorial, dar şi exemple de rezistenţă demnă, de luptă pentru această meserie (că tot vorbeam de cazul Gazeta Sporturilor). Tot respectul!

Vom continua să consemnăm mişcările din piaţa media, să semnalăm derapajele, să urmărim audienţele TV şi radio, dar şi să mergem împreună cu noile tendinţe media: zona de digital, creatorii de conţinut video, youtuberii, vloggerii şi influencerii fac acum parte din cercul de interes Paginademedia.

Planuri? Multe, ca în ficecare am. Să vorbim doar de dezvoltarea zonei de video, iar aici intră şi podcastul Toc & Talk, cu Ioana Cosma, produs de Studioul Paginademedia. Mulţumim pentru încredere, Ioana!

Vă mulţumim vouă, cititorilor, pentru că ne-aţi încurajat să mergem mai departe!

Săptămâna porţilor deschise la Pagindemedia.ro - Ai gratuit un podcast profesional

La 15 ani de la lansare, Paginademedia.ro vă invită la Săptămâna porţilor deschise. O invitaţie care li se adresează tuturor cititorilor Paginademedia.ro, indiferent de domeniul în care activează: studenţi, ziarişti, oameni de televiziune, influenceri, vedete, oameni din marketing etc.

Vă aşteptăm la Paginademedia.ro, în următoarele zile:

Luni, 9 octombrie: 10.30 - 18.00

Marti, 10 octombrie: 10.00 - 18.00

Joi, 12 octombrie: 10.00 - 18.00

Vineri, 13 octombrie: 10 - 18.00

Ce puteţi face la Săptămâna porţilor deschise?

Paginademedia.ro vă aşteaptă să vizitaţi redacţia, să vedeţi Studioul de Podcast Paginademedia şi să îl "testaţi" pentru câteva minute. Sau, pur şi simplu, să întâlniţi redacţia şi să povestiţi la o cafea proaspătă.

Paginademedia.ro vă oferă posibilitatea de a vă realiza un scurt podcast. Gratuit, de la Săptămâna porţilor deschise puteţi rămâne cu un podcast de 10-15 minute, pe care în realizăm în condiţii profesionale în Studioul Paginademedia.

Tot ce trebuie să faceţi este (pentru organizare) să trimiteţi înainte un mail la adresa [email protected] sau un mesaj pe contul de Facebook Paginademedia

Vă aşteptăm la redacţia noastră!

Adresa Paginademedia: Electromagnetica Business Park, Calea Rahovei 266-268, Corp 3, Parter, Camera 20 B, Sector 5

VIDEO. 15 ani de Paginademedia! LIVE Special

GALERIE VIDEO - Din proiectele recente realizate în Studioul de Podcast Pagina de Media

  • Dragos Stanca - Cum să iei bani din publicitate pe criterii etice

  • Ioana Cosma, fost jurnalist Pro TV, debutează în universurl de Podcasturi în Studioul Paginademedia. Fostul fotbalist Eric de Oliveira, primul interviu după recuperarea după accidentul vascular

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milica Milica
    Ce audiente visati, cand Paginuta Mediatica are contract cu Antenuta Zero ? Da doar audiente cand e Antenuta Zero lidera. Ha ha ha !

    Ca sa impaci si capra, si varza, dati audientele complete. National, urban, comercial urban si comercial national. Asa, toata lumea e multumita. Simplu.
  • Milica Milica
    Le ai zilnic pe antena, imperiul leilor copia insulei , groapa toată învinse de chefi , ha ha ha

    Ce visezi ? Vezi ca avem aici audiente. Vocea peste Bucatarii Zero. Ha ha ha ! Fierbinti peste Bucatarii Zero.

    Mai bine zi de Camera Zero. Lasa Bucatarii. Serial Zero spulberat de Vocea.
  • Milica Milica
    Groapa scoasa din grila ha ha ha

    Bravo ca e scos. Cresc abonatii pe Voyo. Antenuta Zero Play cati are ? Maxim 100 ?
  • Milica Milica
    felicitari chefi lideri in fiecare zi

    Dar sub Fierbinti. Ha ha ha. Ce lideri visezi ?
  • R R
    Targetul comercial Național 21-54 Esomar ABCD ar trebui adoptat de toate televiziunile, mi se pare cel mai relevant.
  • R R
    Vrem audiente zilnic cum făceați înainte și vrem să fiți corecți și să publicați și pe targetul comercial National 21-54 Esomar ABCD ,target pe care îl au Pro tv si Kanal D ,dacă tot vreti să publicați și pe cel urban ,puteți face asta ,dar vrem pe cel Național 21-54 nu urban. În rest e ok. Dar vrem să reveniți la audiente zilnic.
  • MileCelRau MileCelRau
    De cand ati devenit trompeta antenei, nu prea va mai urmaresc. Pentru voi nu exista grafic de audienta decat pentru segmentul adoptat de Antena 1. E de-a dreptul rusinos ce faceti, mai ales ca inainte publicati si targetul adoptat de ProTV si Kanal D si pe care de altfel l-au adoptat cele mai multe televiziuni generaliste din Europa. Cu toate astea, in speranta unor vremuri mai bune sau dupa ce va expira contractul cu Antena 1, va urez totusi La Multi Ani si la mai multi cititori, daca veti redeveni corecti si nepartinitori.
  • Mircea Mircea
    La multi ani, Pagina de Media! Mi-as dori sa fiti ca inainte, adica sa postati si audientele pe segmentul comercial national Esomar ABCD. Daca se poate, sa publicati ce audiente au si cele 2 platforme ale televiziunilor Antena 1 (AntenaPlay) si ProTV (Voyo). Abia asa o sa se poata sti cine conduce cu adevarat, pentru ca adevaratul public comercial prefera platformele, in detrimentul televiziunilor. Ambele televiziuni (Antena si Pro) au publicul impartit. Poate ca Chefi la cutite domina pe TV, dar de unde stim ca Pro-ul nu recupereaza pe Voyo? Eu zic ca bilantul anual o sa spuna totul. Antena 1 a recuperat mult in fata ProTV, dar nu cred ca acelasi lucru se intampla intre AntenaPlay si Voyo, acesta din urma avand un continut mult mai bogat.
  • Ciprian Ciprian
    Bună seara. Puteți să postați audiențele pe luna septembrie 2023? Filme, seriale,emisiuni, talkshow-uri etc. Mulțumesc.
  • Mile Mile
    Le ai zilnic pe antena, imperiul leilor copia insulei , groapa toată învinse de chefi , ha ha ha
  • Mile Mile
    Groapa scoasa din grila ha ha ha
  • R R
    Rusine paginademedia , vrem audiente zilnic si pe publicul comercial oficial cel National 21-54 Esomar ABCD nu pe cel urban. Dati audientele de aseara
  • mile mile
    felicitari chefi lideri in fiecare zi
  • Ciprian Ciprian
    LA MULȚI ANi!
  • R R
    Păi nu ati mai publicat audiente zilnic cum faceati înainte de vreun an, vrem audiente zilnic si sa publicati si pe targetul comercial National 21-54 Esomar ABCD al Pro tv si kanal D ,voi publicati acum doar pe cel urban 21-54 al Antenei 1. În rest toate bune ,vrem audiente zilnic si pe acel target , La mulți ani

Trimite un comentariu

sus