Skip to main content

EXCLUSIV. Plecări de la vârful Newsweek România. Titlul rămâne fără redactorul-şef şi fără adjunct

 
EXCLUSIV. Plecări de la vârful Newsweek România. Titlul rămâne fără redactorul-şef şi fără adjunct

UPDATE. Într-o reacţie pentru Paginademedia.ro, Sabin Orcan (directorul editorial Newsweek) a spus:

Publicitate

 „Motivul pentru care avem o întârziere de o lună şi jumătate la salarii este că Newsweek România nu trăieşte din bani negri ca alte redacţii şi nu ţepuieşte statul plătindu-şi toate taxele datorate la fisc".

EXCLUSIV Paginademedia. Plecări de la vârful redacţiei Newsweek România. Publicaţia rămâne fără redactorul-şef şi fără redactorul-şef adjunct.

Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Cătălin Prisăcariu, redactor-şef adjunct, a părăsit deja redacţia. Contactat de Paginademedia.ro, Prisăcariu a confirmat informaţia, dar nu a detaliat direcţia şi motivele plecării.

"Am decis să iau momentan o pauză", a spus Cătălin Prisăcariu.

Conform surselor Paginademedia.ro, în luna ianuarie urmează să părăsească redacţia şi Răzvan Chiruţă, redactor-şef al publicaţiei fondate de Sabin Orcan.

Răzvan Chiruţă nu a comentat în niciun fel informaţia Paginademedia.ro.

Conform informaţiilor Paginademedia.ro, Newsweek România trece printr-o perioadă dificilă din punct de vedere financiar, cu întârzieri de salarii care se întind pe luni de zile.

Până la ora publicării articolului, Sabin Orcan, fondator al Newsweek şi director editorial, nu a putut fi contactat.

Newsweek România, de patru ani pe piaţă

Publicaţia Newsweek România a fost lansată în mai 2018, ca o revistă săptămânală. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, licenţa a fost luată pentru o perioadă de cinci ani.

Au fost 15 fondatori, iar administrator şi director editorial este Sabin Orcan, cel care a contribuit cel mai mult financiar la proiect. Pachetul majoritar de acţiuni era deţinut de Sabin Orcan, prin soţia acestuia.

Dintre fondatori a mai plecat, între timp, Silviu Sergiu şi, acum Cătălin Prisăcariu şi Răzvan Chiruţă. Ramona Ursu a plecat din redacţie, dar a rămas colaborator.

Fondatorii din echipa iniţială, potrivit datelor de atunci din Monitorul Oficial: 

  • Jivan Daniela Stela
  • Dincă Carmencita Elena
  • Ursu Ramona Ioana
  • Bădică Petru
  • Duţă Mihai Valentin
  • Drăgan Flavia Andreea
  • Prisăcariu Cătălin
  • Marian Mircea Valentin
  • Sergiu Silviu
  • Chiruţă Răzvan Lucian
  • Borcan Alexandru Sabin (Sabin Orcan) este prezentat drept administrator al societăţii.

În prezent, Newsweek România apare în varianta tipărită cu o periodicitate lunară.


Citeşte şi: Newsweek România va fi lansată săptămâna viitoare. Va costa 11,9 lei


Citeşte şi: Sabin Orcan şi fosta echipă de la România liberă au luat licenţa revistei Newsweek. Când va fi lansată


Citeşte şi: Jurnalistul Silviu Sergiu părăseşte redacţia Newsweek. Noua destinaţie


Citeşte şi: Newsweek, politicienii şi Antena 3. Jurnalism de „rit” nou. Cum a decis Newsweek să-i boicoteze pe politicieni pentru că merg la Antena 3


Citeşte şi: Boicot, episodul doi: "Rareş Bogdan nu mai există pentru Newsweek România"


Citeşte şi: Newsweek, prima pagină din primul număr: ce afaceri au apropiaţii lui Putin în România. Şi cu cine

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Au rezistat exagerat de mult la cat de praf e revista. Am rasfoit-o acum vreo 3 ani, jale cu j mare. Toti expiratii expulzati de la alte ziare, toti care mai de care mai iubitori de procurori kovesisti si de securisti s-au adunat si au scos o mare risipa de hartie. Oportunistul Silviu Sergiu si-a dat seama de dezastrul care urmeaza si s-a carat la un site care se numea gen Boxa sau Pivnita, iar acum ii invata pe altii cum sa puna aceeasi intrebare de doua ori. Super meseriasi jurnalistii lui Orcan.
  • @olan fara g Așa este numele lui prescurtat.

    Pe Sabin Orcan îl știu de la B1 TV. A lucrat din 2010 până în 2016, când a plecat de tot.
  • "Borcan Alexandru Sabin (Sabin Orcan) este prezentat" atunci de ce e orcan? daca in acte e borcan?
  • Urmează și cei de la Digi 24 să plece de la televiziunea PSD-iștilor și AUR-iștilor la B1 TV.

    Chiar Newsweek România au oamenii aduși de la România Liberă și B1 TV, iar B1 TV îi are aduși de la Digi 24, România TV și Realitatea TV.

    Ce urmează? După transferul Digi 24 - B1 TV, urmează să treacă câțiva editori de la Academia Cațavencu, Cațavencii și Kamikaze la Digi 24, care vor să plece, dar nu toți de la cele 3 publicații.
  • Vremurile se schimba. Probabil e greu sa finanteze o revista de genul asta in vremurile in care informatia se muta pe internet si mai putin pe hartie.

    Asa cum au disparut telefoanele fixe de pe strada, asa cum au disparut ziarele probabil asa se va intampla si cu revistele.

    Nici site-uri de news cu abonament/plata nu cred sa mearga la noi.

    Intrebarea este daca se mai poate trai din presa scrisa fie ea si numai electronic.
  • Pe Cătălin Priscariu îl știu de la B1 TV, a lucrat acolo până în 2015, când a părăsit postul de televiziune.

    Începe să moară și Newsweek România? Un mister.

Trimite un comentariu

sus