Skip to main content

Spoturile Guvernului „Ce conţine vaccinul?”, mai difuzate decât reclamele la bere pe TV. Au avut efect?

 
Spoturile Guvernului „Ce conţine vaccinul?”, mai difuzate decât reclamele la bere pe TV. Au avut efect?

Spoturile Guvernului cu „Ce conţine vaccinul?” au fost mai difuzate decât la reclamele la bere pe televiziunile private, în această vară. De cele mai multe ori au fost date pe Naţional TV!

Publicitate

În perioada 1 iunie-23 august s-au înregistrat 19.703 difuzări ale spoturilor cu „Ce conţine vaccinul?” pe 25 de televiziuni (generaliste sau de nişă), conform monitorizării Kantar Media, scrie Petre Barbu în Libertatea.

Volumul de spoturi a obţinut 11.997 de puncte de audienţă la nivel naţional.

Important de menţionat: spoturile au fost difuzate în regim de gratuitate, spre deosebire de campania „Poartă mască!”, unde televiziunile au primit bani de la Guvern.

„Spoturile din această campanie au fost mult mai multe şi mai vizibile decât toate campaniile de promovare pentru brandurile de bere din această vară! Aşadar, pe televiziune, campania a avut expunere, dar n-a „atins” minţile românilor”, scrie Petre Barbu în Libertatea.

Alte concluzii:

- În cele trei luni de difuzare, 16.4 milioane de români au văzut cel puţin o dată unul dintre spoturile campaniei, având o acoperire naţională de 92,8%

- 15,93 de milioane de persoane au văzut cel puţin de două ori unul dintre spoturile campaniei (90,2%) şi 15,47 de milioane, de cel puţin trei ori (87,6%).

Pro TV a difuzat spoturile de mai multe ori decât TVR

Pro TV, singura televiziune din grupul Pro care a dat spoturile, a avut 1.268 de difuzări. Şi a adus şi cea mai mare audienţă: 4.183 de puncte de audienţă.

Antena 1, postul principal al Intact, a avut 1.267 de difuzări şi 3.236 de puncte de rating. De data aceasta, spoturile Guvernului au fost difuzate pe toate cele cinci canale ale posturilor deţinute de familia Voiculescu: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel şi ZU TV).

Cele mai multe difuzări au fost pe Naţional TV - 1.548. Dar audienţa a fost modestă: 494 de puncte de rating.

Spre deosbire de televiziunile private, TVR 1 a difuzat spoturile doar de 662 de ori, ceea ce a rezultat 183 de puncte de rating.

Situaţia şi la alte posturi:

  • România TV – 666 de difuzări
  • Kanal D – 414 difuzări
  • Realitatea Plus – 328 de difuzări
  • Digi24 – 284 de difuzări

CITEŞTE ŞI: VIDEO. Ce conţine vaccinul? Esca, Bobonete, Mîndruţă şi Văru Săndel, provocaţi de Valeriu Gheorghiţă

CITEŞTE ŞI: VIDEO. Noul spot al Guvernului. Mesajul încurajează şi vaccinarea copiilor. Gata cu clipurile "Ce conţine vaccinul"

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • vorbiti pe limba aluia care nu vrea vaccin ca sa inteleaga si el Explicati tare si rar ca sa realizeze ce spuneti ca nu toata lumea are minte suficienta Mai pe romaneste ,, limba prostului ,,
  • ABC+, nu poți să ai pretenția ca televiziunile să-ți curețe mizeria produsă de tine, Guvern al României, absolut gratuit. Mai ales că-și alungă telespectatorii așa-ziși "conspiraționiști" către alte posturi și-și pătează imaginea în fața lor!!! De asta! Chit că o fac din banii mei, ai tăi și ai altora...
    NU E CORECT CA TELEVIZIUNILE SĂ SE DISTRUGĂ PE SINE CA SĂ LE FACĂ TREABA GUVERNANȚILOR INCAPABILI SĂ RĂSPUNDĂ LA ÎNTREBĂRI DE 3 LEI, DAR ALTMINTERI DESPRE COVID, VACCIN, BILL GATES, etc!!!
    P.S.
    PONT pentru autorii Paginademedia!!! Pe Facebook și Youtube tot circulă o știre a Antenei 1 de acum 10 ani despre Bill Gates care e în CONTRADICȚIE cu știrile actuale. CARE E POZIȚIA OFICIALĂ A ANTENEI 1? Cea de acum 10 ani, cu "BOGAȚII NE VOR MAI PUȚINI", sau cea actuală????? Știu că circulă variante cu Andreea Berecleanu dar și cu Octavia Geamănu care prezenta matinalul pe atunci...
  • @Bam, la câți bani au luat până acum ar fi culmea să le mai dea și alți bani, apropo, banii dați vin din buzunarul nostru chiar dacă sunt trimiși de UE, în final acei bani trebuie trimiși înapoi, și cine crezi tu că o să plătească? Oamenii care plătesc taxe!
  • Pe mine chiar m-au convins spoturile astea noi. Fiind un votant pesedez ***, retrograd și conspiraționist, nu m-am dus să-mi fac primele 2 doze, să fiu și eu în rând cu lumea bună. Dar acum, de când cu noua campanie, m-am dus și mi-am făcut direct doza a treia, așa că nu doar că nu mai sunt retrograd, sunt chiar ahead of the ***, cum s-ar zice la sediul Pfizer.
  • Efectul a fost ca s-a dus lumea să-si cumpere certificate de vaccinare, fara sa faca si vaccinul. S-a ajuns la saturație cu acest subiect, cu cat insistă, cu atat lumea va opune rezistență.
    Ma intreb daca acea profesoară a găsit creta pe care-si dorea sa o miroasă.
  • E chiar CIUDATĂ deschiderea posturilor private spre o acțiune gratuită! Dacă erau conduse de oameni inteligenți, NU DIFUZAU NIMIC până când Guvernul României nu recunoștea ajutorul dat de televiziuni în 2020, sub forma unor noi tranșe de bani, pentru campania de vaccinare de această dată!
    P.S.
    Cine e Petre Barbu de îl invocați așa des și îi preluați tot timpul articolele? E un fost angajat sau cum??? Deja am pierdut șirul articolelor în care l-ați promovat și în care buimaci ca mine nu primesc niciun răspuns...

Trimite un comentariu

sus