Skip to main content

TVR anunţă că dă în judecată Antena 3! A difuzat din emisiunile TVR fără acord şi a acuzat postul public de cenzură

 
TVR anunţă că dă în judecată Antena 3! A difuzat din emisiunile TVR fără acord şi a acuzat postul public de cenzură

SCANDAL între TVR şi Antena 3. TVR a anunţat că va sesiza CNA şi va da în judecată Antena 3 după ce, în cadrul emisiunii Sinteza zilei, postul a difuzat fragmente din două reportaje, fără acord. Totodată, spun cei de la TVR, Antena 3 a acuzat pe nedrept postul public de cenzură.

Publicitate

„Reprezentanţii SRTv au în vedere sesizarea Consiliului Naţional al Audiovizualului, precum şi demararea unei acţiuni civile în instanţă, fără a fi exclusă varianta formulării unei plângeri penale.

Reiterăm faptul că difuzarea de către postul de televiziune Antena 3 a fragmentelor extrase din programul „Dosar România” s-a realizat fără acordul SRTv”, spun reprezentanţii TVR, într-o poziţie obţinută de Paginademedia.ro

Mai mult, Mihai Gâdea a supus în emisiune că realizatorul programului „Dosar România”, Răzvan Butaru, a difuzat cu întârziere ancheta din cauza faptului că a fost cenzurat. „Afirmaţie falsă şi deosebit de gravă care aduce prejudicii atât imaginii televiziunii publice, cât şi realizatorului SRTv”, spun reprezentanţii TVR.                                                                

Despre ce emisiuni a fost vorba: 
 
- aproximativ şase minute (în intervalul orar 21.04-21.10) din episodul „Dosar România” - Pacienţii din linia întâi – partea a treia, difuzat de TVR 1 în data de 30.01.2022, ora 18.00;
- aproximativ 13 minute (în intervalul orar 21.20-21.33) din episodul „Dosar România” - Sechestrat printre morţii vii, difuzat de TVR 1 în data de 23.01.2022, ora 18.00.

Redăm în continuare poziţia TVR:

TVR va sesiza instituţiile abilitate pentru încălcarea drepturilor de autor şi pentru ştirbirea imaginii Serviciului Public de Televiziune

  • Antena 3 a difuzat la Sinteza zilei, fără acordul Televiziunii Publice, două fragmente din două ediţii ale emisiunii Dosar România, produsă de TVR 1

Reprezentanţii Televiziunii Române au luat act de încălcarea flagrantă a drepturilor de autor de către postul Antena 3, în urma difuzării unor fragmente trunchiate din emisiunea „Dosar România”, fără acordul SRTv. 

Astfel, în data de 31 ianuarie 2022, la ora 21.00, postul Antena 3 a difuzat, în cadrul emisiunii „Sinteza zilei”, două fragmente (remontate conform politicii editoriale a postului Antena 3) din două ediţii ale emisiunii „Dosar România”, produsă de TVR şi realizată de Răzvan Butaru, după cum urmează:

- aproximativ şase minute (în intervalul orar 21.04-21.10) din episodul „Dosar România” - Pacienţii din linia întâi – partea a treia, difuzat de TVR 1 în data de 30.01.2022, ora 18.00;

- aproximativ 13 minute (în intervalul orar 21.20-21.33) din episodul „Dosar România” - Sechestrat printre morţii vii, difuzat de TVR 1 în data de 23.01.2022, ora 18.00.

Totodată, postul de televiziune Antena 3 furnizează aceste fragmente publicului şi prin intermediul serviciilor media audiovizuale la cerere, cu acces condiţionat de plata unui abonament lunar.

În plus faţă de cele enumerate mai sus, moderatorul emisiunii, dl. Mihai Gâdea, a afirmat că realizatorul programului „Dosar România”, Răzvan Butaru, a difuzat cu întârziere ancheta din cauza faptului că a fost cenzurat, afirmaţie falsă şi deosebit de gravă care aduce prejudicii atât imaginii televiziunii publice, cât şi realizatorului SRTv.                                                                 

Faţă de cele constatate, reprezentanţii SRTv au în vedere sesizarea Consiliului Naţional al Audiovizualului, precum şi demararea unei acţiuni civile în instanţă, fără a fi exclusă varianta formulării unei plângeri penale.

Reiterăm faptul că difuzarea de către postul de televiziune Antena 3 a fragmentelor extrase din programul „Dosar România” s-a realizat fără acordul SRTv. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu comentez chestia cu imaginile date fara acord,dar chestia cu acuzatiile de cenzura...
  • Pai daca PRO TV a pierdut in instanta si trebuie sa plateasca amenda pt Proful (cred ca pentru Las Fierbinti nu primeste pentru ca este sub demnitatea judecatorilor sa vada ceva atat de subinteligent, atata subcultura), de ce sa nu primeasca si Antena 3 o amenda?

Trimite un comentariu

sus