Skip to main content

O știre Antena 3 despre Roșia Montană rulează ca reclamă pe YouTube

 

captura reportaj RMGC
Sursa: captură Paginademedia.ro

Publicitate

UPDATE. Oficialii Antena 3 au declarat, pentru Paginademedia.ro că nu au nicio legătură cu publicitatea și că au solicitat youtube retragerea publicității. Poziția Antena 3, în text.

O știre de pe Antena 3, despre o fată care a făcut probleme jurnaliștilor Antena 3 la protestele Anti-RMGC, a ajuns publicitate pe YouTube. Știrea de aproape un minut este inserată chiar la începutul filmulețelor de pe YouTube și este marcată ca „Publicitate”, după cum se poate vedea în partea stângă a capturii.

„Mai multi contestatari ai proiectului Rosia Montana au împiedicat echipele Antena 3 sa filmeze protestul din Bucuresti. Este si cazul unei femei care nu l-a lasat timp de 22 de minute pe cameramanul postului nostru sa ii filmeze pe cei care manifestau”, se spune în știre.

Pe lângă insertul video, pe YouTube au apărut și reclame prin Google AdWords care promovează aceeași știre.

Antena 3: Am solicitat YouTube să retragă publicitatea

Oficialii Antena 3 au declarat, pentru Paginademedia.ro că nu au nicio legătură cu publicitatea și că au solicitat YouTube retragerea publicității.

Carla Donciu, communication director Antena 3, pentru Paginademedia.ro:

“Nu este o campanie Antena 3, nu ni s-a solicitat de către nimeni și nu ne-am dat acordul pentru folosirea știrii respective în niciun mod. Am notificat Youtube pentru retragerea materialului”.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • cel mai toxic,vitriolat program .....cu niste prezentatori bolnavi de ura:dana grecu,mihai gadea,mircea badea, si alte scursuri,gunoaie,laturi,dejectii!!!!
  • Care era contul asociat cu acel ad ?
    Stie cineva daca poti afla de la youtube info despre lucrurile astea ? Am incercat sa le trimit mail in mai multe locuri, dar au auto-reply in care iti zic ca nu raspund la email-urile trimise.
  • WOW! Ca sa faci o reclama pe Youtube in care sa apara propria reclama in filmulete costa 10.000 de Euro/zi plus Adwords pe Google care nici o astfel de reclama nu e ieftina. Deci putem spune ca s-au cheltuit sume enorme ca aceasta reclama sa apara.

    Intrebarile care vin sunt:
    1. De atatia bani pentru asa ceva?
    2. Cine a avut atat de mult bani astfel incat sa-i iroseasca intr-o zi pentru o astfel de reclama? Utilizez cuvantul a irosi deoarece reclama are ca scop final profitul, cumpararare unui serviciu sau produs. Scopul filmuletului a fost altul. Care a fost produsul sau serviciul prezentat? Care mai este profitul in acest caz?

    Intrebarile astea de minima logica nu si le-a pus nimeni. In toate comentariile referitoare la acest subiect se vorbeste de varan si felix, doua cuvinte obsesive, si nu despre logica elementara.
  • Clipul a rulat toata ziua. Eu aveam setat un playlist muzical si din 15 in 15 minute rula reclama cu clipul. Mergand pe firul de linkuri am aflat ca apartinea unui canal nou YT intitulat Protestatar de meserie, care mai continea inca 2 clipuri cu aceeasi tenta denigratoare. Razboi pe toate planurile, bani multi bagati in joc, reclame platite de fapt la greu.

Trimite un comentariu