Skip to main content

Doru Buşcu şi Liviu Mihaiu s-au ciocnit în direct la TV

 

“Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta  se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal”, i-a spus fostul ca'avenc Liviu Mihaiu lui Doru Buşcu care tocmai cumpărase marca.

Publicitate

Discuţia aprinsă dintre Liviu Mihaiu şi Doru Buşcu a avut loc în direct la The Money Channel, la doar câteva minute după consumarea licitaţiei.

Detalii în continuare.

Liviu Mihaiu i-a spus lui Doru Buşcu că motivul plecării sale de la Academia Caţavencu a fost lipsa de independenţă editorială a revistei.

„Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă”, a explicat Doru Buşcu vânzarea Academiei Caţavencu către grupul Realitatea Media.

La emisiunea de la TMC a mai partcipat şi Aneta Bogdan,managing partnerla Brandient.

Doru Buşcu a mai spus că aştepătrile sale legate de preţul pentru marca Academia Caţavencu erau undeva pe la jumătatea sumei la care s-a ajuns.

Câteva fragmente din emisiune:

Doru Buşcu:

"Grupul de oameni care a plecat astăzi dacă adună un tiraj cat mii de exemplare, in frunte cu Mircea si Liviu care le-au fost suporteri. Lucrurile stau altfel decât le-a prezentat mai devreme fostul meu coleg. Şi regret lucrul ăsta.

Legat de independenţă, Caţavencu nicio secundă n-a fost neindependent."

Liviu Mihaiu:

"Dar nimeni n-a crezut nicio secundă că este independent, după ce a fost cumpărat."

Doru Buşcu:

"Liviu, las-o secundă cu Guvernul Tăriceanu. Asta cu independenţa povesteşte-o la emisiunea ta. Din păcate, am auzit ce ai spus mai devreme."

Liviu Mihaiu:

"Asta e opinia mea, ăsta este motivul pentru care nu mai sunt alături de Caţavencu de câţiva ani. Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta, se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal."

Doru Buşcu:

"Povestea grupului de presă Caţavencu mi se datorează aproape integral mie. Creşterea aia din anii 2000 până în 2008 toate produsele în care m-am implicat, am făcut un grup foarte frumos. Şi la un moment dat l-am vândut, am avut de alege între un grup britanic, un fond de investiţii, şi o ofertă incredibilă din partea unui grup de presă care pe lângă bani conţinea oportunitatea unor canale de promovare.

Ideea de a integra acest grup într-un grup complex şi mare a fost ceea ce a dus la această ecuaţie a cumpărării grupului de câtre grupul Realitatea. Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă."

Aneta Bogdan:

"Eu cred în acest brand, este unul dintre cele mai puternice branduri româneşti."

Liviu Mihaiu:

"Adevărul e că trebuie să suferi dacă vrei să cumperi un brand ca Academia Caţavencu să munceşti foarte tare, să treci prin deşert."

Greutatea acestui ziar constă în credibilitatea şi independenţa lui. E foarte greu să relansezi acest ziar, îţi spun ca om care lucrează de 21 de ani în presă, în condiţiile în care trustul s-a dus pur şi simplu naibii, în condiţiile în care presa este într-o poziţie foarte dificilă.

Economic vorbind este una dintre industriile afectate cel mai mult şi e foarte greu să lansezi când în ziar nu mai ai personalităţi pentru că nu poţi să relansezi un ziar cum vrea Buşcu să-l relanseze cu pitici gratis. E foarte greu.

Sursa foto: Realitatea.net şi blogul lui Victor Roncea

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vitalie Licitatoru Vitalie Licitatoru
    Buna asta! Si Catavencu tot citeva mii de exemplare vinde. Dar cu costuri de milioane de euro. Si cu "cel mai puternic brand din Romania". Aneta Bogdan e o persoana ori foarte tinara, ori invers. Doru Buscu, ca brand, cum sta? N-o fi si el cel mai curat nume din presa romaneasca? Realitatea e ca in afara unei mici si inutile fractiuni din grupul profesional, de Sorin Ovidiu Vintu si de DNA nu a auzit nimeni de el.
    @ Aneta Bogdan: Te inseli. Cel mai puternic brand din Romania e DNA. Pe locul doi vine Patriarhia. Pe trei e Dacia. Si pe 4, la egalitate, Academia Catavencu, Hagi, Nadia, Ilie Nastase, Dracula si Doru Buscu. Ai observat, cind mergi in strainatate toata lumea te intreaba ori de Hagi si Academia Catavencu, ori de Ilie Nastase si Doru Buscu. Sinteti ridicoli! Nu mai creste iarba in tara asta fara voi.
  • Adrian Adrian
    Ce titlu de tabloid :))! crezusem ca s-au luat la bataie.

Trimite un comentariu

sus