Skip to main content

Vocea României: Peste un milion de telespectatori medie la ediţia a patra

 

Vocea României a avut aseară, la a patra, o medie de audienţă de 1,029 de milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, "Vocea" scotea 1,2 milioane de persoane rating.

Publicitate

Emisiunea s-a intersectat cu Plasa de stele (Antena 1) şi, de la 21.45, cu partida Manchester - Oţelul Galaţi, difuzată de TVR 1.

Audienţele, în continuare:

  • Media de audienţă a emisiunii Vocea României a fost de 1,029 milioane de telespectatori în mediul urban, adică 8,9 rating.
  • Pe locul doi s-a clasat Antena 1 (Plasa de stele), cu 589.000 de persoane.

Vârful de audienţă la Vocea României: minutul 21.28, când 1,32 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (11,4 rating).

  • TVR 1 (care a difuzat meciul Manchester - Oţelul de la 21.45) a completat Top 3 pe interval: 424.000 de telespectatori media pe minut.
  • Din totalul publicului Vocea României,  541.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (10,5 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 224.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4,3 rating pe acest target).

Audienţa posturilor TV, pe 18 octombrie, pe intervalul Vocea României:

1. Pro TV: 1.029.000 telespectatori (8,9 rating)
2. Antena 1: 589.000 (5,1)
3. TVR 1: 424.000 (3,7)
4. Kanal D: 380.000 (3,3)
5. Acasă: 315.000 (2,7)

Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 telespectatori (8,9 rating)

X Factor nu a sărit de 900.000 de oameni

X Factor, talent-show-ul de pe Antena 1, nu a ajuns încă la o medie de un milion de telespectatori. Cel mai bun rezultat a fost acum două ediţii, când s-a apropiat de 900.000 de telespectatori. Sâmbătă, X Factor a fost prelungit şi s-a întins peste trei ore. Audienţa medie: 737.000 de telespectatori.

Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:

17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1  octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 (7,6)
15 octombrie: 737.000 de telespectatori (6,3 rating)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Incredibil, esti singurul care-a avut dreptate, si culmea, ai comentariul ascuns din cauza voturilor negative. Totusi lumea e inca primitiva si ignoranta, dar exact din aceasta cauza inca merge sistemul imbacsit actual. In ritmul asta, vom avea publicitate si in timpul convorbirilor telefonice sau in timpul vizionarii unui film in cinematograf. Gloata se va obisnui usor-usor.
  • Nu va incredeti in aceste cifre ce reprezinta ratingul. Voi stiti cum se masoara rating-ul, in mileniul 3 (desi s-ar putea masura fluxul pe o anumita frecventa, ca doar e DIGITALA televiziunea in toata tara acum)? Vin 10-15 tovarasi la costume, de la firma TNS-AGB International(singura care masoara audienta deocamdata in Romania), si imprastie in cateva sute/mii de gospodarii -depinde cat buget au- niste telecomenzi, numite "peoplemeters". Acei tembeli de la TNS-AGB sunt responsabili in MARE MASURA pentru calitatea execrabila a emisiunilor ieftine si ridicole, clocite in redactiile televiziunilor din Romania, dupa reteta americana. Dumnealor considera ca daca mai mult de 5 tineri cu acelasi nivel de educatie urmaresc in acelasi timp o emisiune, atunci TOT TINERETUL ROMANIEI sigur vor avea acelasi obicei. Din pacate au implementat la noi aceeasi gandire ingusta ca in "reteta magica" americana: balacareala, circ, divertisment ieftin si ridicol, stiri "incendiare", "senzationale", orice starneste indignare, repulsie, controverse, TOTUL PENTRU A STA BLOCAT CA UN VITEL HIPNOTIZAT PE ACEA FRECVENTA. Daca acel vitel se uita extaziat sau extrem de indignat... chiar nu conteaza. Conteaza ca televiziunile sa vanda mai scump publicitatea, iar cei care fac publicitatea sa aiba multi vitei carora sa le-o bage pe gat. E un vartej ametitor, perfid si primitiv odata ce-i cunosti dedesubturile.
  • bai, nu se compara cu x factor-ul, nu zic ca-s rai, dar x factor-ul e mai tare, e alt gen, prinde mai repede. e o parere personala, nu mai sariti cu comentarii negative. toti avem dreptul sa ne spunem opiniile.
  • Imi place de voi foarte tare. Comentati cum ca "antenistii" voteaza negativ, "antenistii" sunt aia care dau comment-uri corporatiste etc. Voi nu va uitati la comentariile voastre? Si cum va dati like unii altora? Inteleg sa iti exprimi o parere, dar sa comentezi de altii cum ca dau comment-uri corporatiste, dar urmatoare voastra fraza denota mai mult pupincurism decat toate comentariile corporatiste date de toti ceilalti.
  • o analiza foarte profunda, ce mai. Ce sa mai zicem noi, astia, de pe margine. Nimic. Totusi o intrebare retorica ma nelinisteste putin: cum ajung "bajetii" la mari inaltimi, daca fetele ajung ... "asa"? Prin concurs de talente, concurs de imprejurari, intrecere intre neuroni .... hm?
  • stelian draga, usurel ca nu iei prima dela felix :)
    Pe tine nu te umfla rasul de prostiile pe care le scrii ?
  • Bai votantilor, v-ati dilit? Ce, nu e libidinoasa Loredana? Te pomenesti ca e o diva si voua va si place...=))
  • Sau poate ai tu ceasul prost...Eu nu am sesizat asa ceva pana acum! Antena 3 este singura televiziune profesionista de stiri!
  • Nu a intrerupt nimeni Narcisa. S-a terminat, asa cum era si firesc, sezonul! Nu suntem la Pro cu Tanar si nelinistit, care ne-a plictisit pe toti.
  • @florin - deci si tu urmaresti constant Antena 1. Super! Deci suntem majoritari!
  • @flavius - Daca urmaresti un grafic al audientelor poti constata cu usurinta ca Antenele sunt in marea majoritate a timpului pe locul 1. Asa ca nu iti mai face atatea probleme, norocul ti-l faci cu mana ta.
  • Am incercat si eu sa urmaresc Vocea Romaniei dar m-am plictisit groaznic...Replicile juriului par invatate pe de rost iar concurentii au fost deja preselctati. Nu are nici un farmec...

Trimite un comentariu

sus