Skip to main content

DISCOVERY: Oferta către RCS este competitivă. Preţul este rezonabil. Suntem deschişi să continuăm negocierile

 

Publicitate

"Suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS, pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale" se arată într-o poziţie a oficialilor postului de documentare trimisă către Paginademedia.ro. Cei de la Discovery spun că “oferta către RCS este competitivă” şi că preţul este rezonabil.

Oficialii Discovery punctează că postul este cel mai urmărit canal de documentare din România şi că "16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS".

Poziţia Discovery vine după ce RCS a scos postul din grila operatorului Digi şi a argumentat că preţul cerut de Discovery este mult prea mare.

Punctul de vedere al Discovery, în continuare:

Este regretabil că s-a ajuns în acest punct si că telespectatorii sunt afectaţi de ceea ce se întâmplă, însă faptele vorbesc de la sine:

În primul rând, suntem îngrijoraţi că acţiunile RCS&RDS îi vor priva pe abonaţii săi de 6 canale, inclusiv Discovery Channel, cel mai urmărit canal de documentare din România, lider pe segmentul său.

În cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români, în medie, pe lună (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decât atât, conform unui studiu comandat de Discovery Networks şi realizat de Gfk în 2011, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional (16 +), 89% dintre abonaţii RCS&RDS din România au declarat că Discovery Channel este canalul lor preferat.

În plus, în ultimele 5 zile, peste 16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS, manifestându-şi clar dorinţa de a urmări în continuare programele noastre.

În al doilea rând, oferta pe care am făcut-o celor de la RCS&RDS este competitivă şi adaptată la condiţiile comerciale pe care le utilizăm în relaţie cu toţi jucătorii din piaţă.

Ponderea tarifelor noastre din abonamentul plătit de abonaţii RCS în fiecare lună este de aproximativ 1,5%, în medie, pentru fiecare canal Discovery inclus în pachetul de bază. Credem că este un preţ rezonabil în raport cu calitatea programelor noastre.

În al treilea rând, în cei 15 ani de când suntem prezenţi pe piaţa din România, am făcut investiţii semnificative. Pe parcursul ultimilor trei ani de contract cu RCS&RDS, am lansat două noi canale pentru abonaţii operatorului - TLC şi ID Investigation Discovery.

Mai mult decât atât, am lansat Şcoala Discovery, un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, prin care care oferim elevilor şi profesorilor, în mod gratuit, conţinut educativ TV şi online. Şcoala Discovery este singura iniţiativă de acest gen din România, programele sale fiind urmărite de aproape 1 milion de elevi români, în cursul acestui an.

Ne menţinem angajamentul faţă de telespectatorii noştri şi le mulţumim pentru sprijin celor care şi-au exprimat opinia şi continuă să ne susţină prin mesajele şi semnăturile lor.

Reacţia lor ne dovedeşte că Discovery Chanel este cel mai iubit canal de documentare din România, iar abonaţii RCS&RDS vor ca el să rămână în oferta operatorului. Din acest motiv, suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS&RDS pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale.

Citeşte şi:


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dan dan
    10% din pretul abonamentelor pentru reteaua Discovery este enorm, iar RCS/RDS este o societate comerciala care are dreptul sa-si optimizeze costurile. Pierderea cea mare va fi pentru Discovery Networks care nu numai ca a scapat din maina un client important dar si-a aratat vulnerabilitatea in fata celorlalti operatori care nu vor scapa ocazia sa-si renegocieze contractele.
  • Anonim Anonim
    (Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români)
    no, no, no. Nu-i 1 aprilie!
  • vali vali
    În cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români, în medie, pe lună (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decât atât, conform unui studiu comandat de Discovery Networks şi realizat de Gfk în 2011, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional (16 +), 89% dintre abonaţii RCS&RDS din România au declarat că Discovery Channel este canalul lor preferat.

    cat ma, 89%?
  • iLL iLL
    Este o lupta pierduta.
    Exista deja Digi World si Digi Life in grila operatorului, posturi proprii care nu vor costa niciodata cat cere Discovery.
    Pentru asta nu pichetam sediul RCS-RDS?
  • Ardeleanul Ardeleanul
    Rds ul odata ce ne o instalat internetul si cablul TV nu prea mai are ce sa faca.Noi platim abonamentul.Daca nu ar merita pentru RDS -RCS a intra firma faliment.Noi aici in Mures am protestat cam dur cand au scos cateva canale unguresti din grila.O sa protestam si pt Discovery.
  • czaz czaz
    ma....si eu voiam sa ramana discovery in grila...dar sa fim seriosi,cei care s-au uitat la digi world si digi life au vazut ca au programe educative mai bune ! Au documentare mai bune...discovery nu mai e decat pentru amatorii de telenovele cu seriale gen elodia,cu fantome cu prostii....singurul de la care aveai de invatat era discovery science,restul erau kitschuri americane.
  • Cristian Cristian
    Petitia online reprezinta opinia generala si intr-adevar, abonatii RCS&RDS pot suna la numarul 031.400.4414 pentru Bucuresti si 03xx.400.414, unde xx este prefixul judetului, pentru a-si exprima dorintele. Posturile Discovery nu sunt pe anumite canale, frecventele si pozitiile pe care sunt inregistrate depinzand de la un judet la altul. Conteaza frecventa, nu canalul pe care am eu postul insa cine retine frecventele posturilor tv din grila, serios! E normal sa nu sti. Nu are nicio relevanta asta.
  • Dany Dany
    mult doamne, mult la n geo e mai ieftin....
  • kiss-maxim doina&barna kiss-maxim doina&barna
    eu sunt abonat DIGI si am scris in legatura cu aceasta operatorului RCS,dar problema este ca si-au luat o importanta marja de aparare prin clauza ca :isi rezerva dreptul de a modifica grila de programe :( ,clauza asiguratorie pe care si-au luat-o in calcul si ceilalti operatori de cablu
    tocmai de aceea am semnat petitia ,in ideea ca cei in speta vor lua in considerare optiunea /doleanta iubitorilor canalului Discovery chanel
    daca nu luam atitudine ,asa vom pati in viata si in alte domenii
    avem datoria sa incercam
    avem datoria sa incercam
  • SahistulMascat SahistulMascat
    Dupa cifrele prezentate de Discovery, Rcs-Rds plateste 13.200.000 de milioane de euro pentru pachetul Discovery Networks (pe an)
  • bruzli bruzli
    Deci din abonamentul RDS 10% e costul pentru canalele Discovery? :)
  • tot yo! tot yo!
    ce va fac astia mah acolo la rds de va spala "greierii" asha de tare ?!? sa stea mamicutza ta in coda cate 1h sa isi dea cnp'ul...
  • bahmuteanca bahmuteanca
    sunt curioasa sa aflu citi din cei 16.000 semnatari ai petitiei stiu pe ce canal al RCS@RDS se afla Discovery...
  • Anonim Anonim
    Petitia nu poate fi valabilă si nici luată in considerare fiindcă oricine poate scrie petiție fie abonat Dolce fie angajat discovery
    Cine vrea discovery poate suna frumos la Rcs spunând ca dorește discovery, operatorul RCS îți va cere CNP pentru a verifica daca ești abonat RCS după care cererea ta va fi in bazele de date Rcs

Trimite un comentariu

sus