Skip to main content

Şeful mare Discovery, scrisoare deschisă către abonaţii RCS: “Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă”

 

Publicitate

"Suntem indignaţi de ceea se se întâmplă", arată într-o scrisoare deschisă Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International.

Scrisoarea este adresată abonaţilor RCS, după ce cablistul a decis să scoată din grila canalul Discovery.

Din scrisoare:

  • "Având o poziţie dominantă în piaţă, dacă RCS&RDS va continua să elimine canale precum Discovery, în final, telespectatorul va rămâne cu foarte puţine opţiuni în ceea ce priveşte producţiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, în ultimii 15 ani."
  • "Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni în întâmpinarea preocupărilor lor legate de condiţiile economice în schimbare din România şi poziţia lor pe piaţă. Cu toate acestea, nu au considerat necesar să se întoarcă la masa negocierilor."
  • "Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă, motiv pentru care am demarat discuţiile cu autorităţile din România şi cu Uniunea Europeană."
  • "Există riscul ca telespectatorii să fie prinşi în contracte la preţuri mari, pentru servicii pe care nu şi le doresc sau asupra cărora nu au niciun control."
Integral, scrisoarea deschisă cătrea abonaţii RCS&RDS din partea lui Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International:

"În urmă cu o săptămână, Discovery Networks îi avertiza pe abonaţii RCS&RDS că este foarte posibil să piardă cele şase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC şi Animal Planet.

Din păcate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale în seara de 29 noiembrie, cu o zi înainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care Vânătorii de mituri, Cum se fabrică sau Curiosity.

Acest lucru se întâmplă după aproape un an de încercări ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor.

Relaţia cu telespectatorii este foarte importantă pentru Discovery, aşadar suntem extrem de dezamăgiţi de situaţia la care s-a ajuns. Fără voi, telespectatorii noştri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din România în ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam şi Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns în casele românilor.

Avem încredere în publicul din România şi în economia ţării, tocmai de aceea am investit aici în crearea unui birou local, care este responsabil de operaţiunile Discovery în Sud-Estul Europei. Din acelaşi motiv, am creat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei proiectul Şcoala Discovery, o iniţiativă unică prin care oferim conţinut educaţional video şi online gratuit, tuturor profesorilor şi elevilor din România.

Cel mai important este că voi, telespectatorii români, sunteti privaţi de posibilitatea de a alege în funcţie de preferinţele voastre.

Având o poziţie dominantă în piaţă, dacă RCS&RDS va continua să elimine canale precum Discovery, în final, telespectatorul va rămâne cu foarte puţine opţiuni în ceea ce priveşte producţiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, în ultimii 15 ani.

Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni în întâmpinarea preocupărilor lor legate de condiţiile economice în schimbare din România şi poziţia lor pe piaţă. Cu toate acestea, nu au considerat necesar să se întoarcă la masa negocierilor şi să discute pe marginea ofertei noastre.

Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă, motiv pentru care am demarat discuţiile cu autorităţile din România şi cu Uniunea Europeană.

Judecând după ceea ce vedem acum, există riscul ca telespectatorii să fie prinşi în contracte la preţuri mari, pentru servicii pe care nu şi le doresc sau asupra cărora nu au niciun control. Nu credem că este o situaţie pe care şi-o doreşte cineva în viitor.

Suntem norocoşi să avem alţi parteneri precum Romtelecom, UPC, AKTA sau alţi operatori locali, care au în continuare portofoliul Discovery în ofertele lor. Suntem în mod special bucuroşi că UPC va lansa două noi canale Discovery - ID Investigation Discovery şi Animal Planet HD, începând cu 1 decembrie.

Sprijinul vostru în ultimii 15 ani a fost remarcabil şi aş vrea să mulţumesc pe această cale celor peste 20,000 de fani care au semnat petiţia noastră în ultima săptămână. Îi asigurăm că susţinerea lor nu a fost în van. Astfel de telespectatori ne inspiră să producem cele mai bune programe precum Universul văzut de Stephen Hawking, Vânătorii de mituri sau cel mai nou serial de referinţă, Curiosity.

Continuăm să facem toate eforturile pentru ca programele noastre să fie disponibile cât mai multor telespectatori."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dan Dan
    Acum degeaba plangeti. Trebuia sa oferiti documentare de calitate si nu va scotea nimeni. Priviti la Digi World ce documentare au. Ai sta parca toata ziua sa te uiti.
  • 1q 1q
    Tony @ nu prostesti pe nimeni postac rcs-ist ! faceti voi un pachet separat pt digi life si world, ia vedeti, se aboneaza careva ? nimeni. nu cere altuia ce nu faceti voi de teama ca nu se va abona nimeni.
  • abonat RCS abonat RCS
    O sa renunt la abonament. E bataie de joc, le puteau introduce macar in grilele optionale. Dar m-am uitat pe oferte si cea mai completa e la Dolce Interactiv/ Romtelecom.
    RCS/ RDS mizeaza pe transmisiile sportive, insa deja fotbalul international e sublicentiat si de altii, iar Liga I e si la Dolce Sport.
    In mod normal, RCS ar trebui sa aiba un dialog cu abonatii, nu sa le bage pe gat cu japca posturi tv in timp ce altele sunt scoase.
  • Borda Borda
    Zoltan Teszari il cheama si ne place sau nu, nu prea avem ce sa facem pentru ca dupa cum stiti patronii se gandesc cel mai mult la profit si nu la clienti, RDS a dovedit acest lucru de prea multe ori. Nu vor pierde foarte multi clienti insa pentru ca cei mai multi se plang pe forumuri si unii doar dau din gura si atat. Cei de la Discovery sunt disperati acum dar scoaterea acestor canale era de mai mult timp in proiect si nu e o surpriza ca au disparut din grila. RCS / RDS nu va da faliment asta e sigur pentru ca se vor extinde si in alte 2 tari :D
  • Tony Tony
    Știu,știu sunteți foarte îngrijorați doar pierdeti milioane de euro de la oameni care nici nu se uitat la discovery...
    De ce nu vreți crearea unui pachet discovery prin care 70 % din câștig sa meargă in contu discovery?
    Fiindcă știți ca nu se va abona nici dracu si nu veți atinge suma de peste 100 de mii euro pe an iar voi vreți peste 13 mil de dolari taxa doar asa ca exista discovery.
    Hai mars la gunoi cu documentarele voastre expirate ca Rcs nu-i bătaia voastre de joc.
  • Ibrail Ibrail
    LA FEL DE INDIGNATI SUNTEM SI NOI CEI CARE II "UMFLAM" BUZUNARELE PATRONULUI [ NU-I RETIN NUMELE FIIND UNGUR DE NATIONALITATE}

Trimite un comentariu

sus