Skip to main content

Bruce Willis a fost greu de bătut. Filmul Greu de ucis a depăşit finala România dansează

 

romania danseaza - antena 1

Publicitate

Luptă directă, duminică seara, între filmul Greu de ucis 4 (Pro TV) şi finala România dansează, de pe Antena 1. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câţi români s-au uitat la finală şi ce s-a întâmplat pe bucata în care filmul de pe Pro s-a intersectat cu finala de la Antena 1.

România dansează s-a terminat după miezul nopţii. Finala de pe Antena 1 s-a intersectat cu filmul Greu de ucis 4, dat de Pro TV.

Pe intervalul comun România danseazăGreu de ucis 4, filmul cu Bruce Willis a depăşit finala de pe Antena 1.

Audienţa pe intersecţie:

NATIONAL URBAN
Greu de ucis 4 (Pro TV) 1.506.0000 telespectatori pe minut (7,9 rtg) 853.000 (8,1)
Romania danseaza (Antena 1) 1.116.000 (5,9) 717.000 (6,8)

Ce s-a întâmplat pe toată durata emisiunii?

După media pe întreaga finală România dansează, Antena 1 a fost pe primul loc la nivel urban şi pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.

COMERCIAL. Pe durata finalei jurizatre de CRBL, Mihai Bendeac şi Monica Petrică, Antena 1 avea 351.000 de telespectatori pe minut din zona 18-49 de ani (6,3 rating). Pe Pro TV erau 422.000 de persoane din targetul comercial (7,5 rating).

Audienţa posturilor TV duminică, 19 mai, pe intervalul finalei România dansează:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.175.000 telespectatori pe minut (6,2 rtg) Antena 1 692.000 (6,6)
Antena 1 1.075.000 (5,7) Pro TV 663.000 (6,3)
Kanal D 670.000 (3,5) Kanal D 310.000 (3)
Acasa TV 497.000 (2,6) Antena 3 246.000 (2,3)
Prima TV 489.000 (2,6) Acasa TV 217.000 (2,1)

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @expertul a spulberat?ce aberatii scoti mai omule du te la doctor,pe bune ai probleme cu capul
  • @florin .nu ma uit la filme proaste ca si tine.Pentru mine un film bun inseamna Vagabondul milionar sau The artist etc(filme care sunt sigur nu le ai vazut ca nu erau pe acele site uri cu "specialisti"pe care te uiti tu)
  • @ elena : nu am adaugat finala, ceea se inseamna ca de fapt protv a castigat de 5,5 ori si antena 1 de 4,5 ori.
  • @ elena : Statistici ( preluate de pe pagina de media)
    12 mai - X Men si Kill Bill peste Romania danseaza ( pe national, urban, comercial)
    5 mai – In siguranta a fost peste Romania danseaza ( de Paste si pe national si pe urban)
    28 aprilie – Jocurile foamei peste Romania danseaza ( pe toate categoriile)
    21 aprilie – Romania danseaza peste S-a furat un tren si Ocean 13 ( mai putin pe comercial)
    14 aprilie – Romania danseaza peste Ingeri si demoni ( mai putin comercial)
    7 aprilie – Curierul 2 peste Romania danseaza ( pe toate categoriile)
    31 martie – Romania danseaza peste filmul Misiune Ms One ( pe toate categoriile)
    24 martie – Romania danseaza lider, dar sub filmul de pe Protv pe intersectie ( Taken)
    17 martie – Romania danseaza peste 2012 ( mai putin pe comercial)
    Dupa cum poti vedea, doar vreo trei filme au fost premiere ( 2012 si Ingeri si demoni nu au fost premiere pe tv). Romania danseaza a castigat de 4 ori si jumatate, filmul Protv a castigat de 4 ori si jumatate. nu a fost peste toate "superfilmele protv", ci doar peste unele. Nu a concurat direct cu o emisiune. filmele s-au schimbat de la o saptamana la alta, iar pe comercial nu a reusit sa castige decat o data emisiunea. asta este adevarul. a avut audiente decente. diferentele au fost deseori foarte mici din cate am vazut acum, ceea ce a facut concurenta interesanta. dar nimeni nu a castigat cu adevarat.
  • showul romania danseaza sucks!!! cred ca si stirile de la pro tv au audienta mai mare :D
  • esti praf leano ! gandesti ca tatucul vostru lenin ( voiculescu )
  • Inca un chix marca mizeria antena1! ! Finala romania copyaza! a fost extrem de slaba, nefacand nota discordanta fata de intregul sezon. Primele 3 editii au obtinut ceva audienta, dupa a urmat un fiasco total.
  • @Mihaita si alti sustinatori ai show-ului Romania danseaza,
    chiar daca show-ul e asa de bun cum spuneti voi, totusi ProTv-ul s-a batut cu acest show difuzand saptamana de saptamana filme noi.

    Altfel spus, a cheltuit multi bani pentru ca sa nu-si piarda telespectatorii si totodata a oferit alternativa celor care nu aveau neaparat chef sa vada un show de dans.

    Ce a facut Antena 1 vinerea in timpul emisiunii Romanii au talent? A difuzat desene animate, filme indiene sau alte prostii. Adica de ce sa cheltuie banii si sa ofere ceva telespectatorilor cand stia ca nu va scoate profit.

    Aici e diferenta de clasa intre ProTv si Antena 1 si sunt multe clase in favoarea ProTv-ului.
    Si de fapt au fost dintotdeauna incepand din decembrie 1995.
  • @tomdegetel : si cine a vb de capodopere? este interesant ca nu mi-ai raspuns la comentariul de la acel articol ( desi ai raspunsul altor comentarii) si ai revenit aici pe o tema pe care din pacate nu o stapanesti, inca o dovada fiind faptul ca tu consideri capodoperele filme culte. :)) iti recomand ceea ce ti-am recomandat si saptamana trecuta : mai informeaza-te. pe langa asta iti recomand sa mai vezi si niste filme, dar incearca sa eviti posturile tv la care te-ai uitat pana acum, fiindca este clar ca esti cam lipsit de cultura cinematografica si daca continui sa vezi doar filme de genul acela nu vei evolua pe aceasta latura.
    cat despre filmele de la protv, niciodata nu am spus ca da cele mai bune filme si, mai ales, ca daca numai filme bune. dar selectia ( cel putin a majoritatii filmelor din prime time) se face pe niste elemente importante : incasari, notorietate, premii, actori. nu o sa nimeresti mereu toate calitatile, dar dintre posturile comerciale o face cu siguranta cel mai des. un bun exemplu este faptul ca acum vreo doi ani Protv difuza in premiera de televiziune ( si de fapt in premiera romaneasca) filmul care urma sa fie premiat cu Oscarul pentru cel mai bun film cateva ore mai tarziu : The Hurt Locker.

    @ Mihaita : Seara buna.
  • Filmul greu de ucis 4 a spulberat romania nu danseaza! pe targetul comercial 18-49 urban.
  • Este imposibil ca acest film de doi bani sa faca mai multa audienta decat emisiunea Romania Danseaza.

Trimite un comentariu

sus