
LANSARE. Site-ul Recorder.ro, care se concentrează pe producția jurnalistică video, a fost lansat și este online începând de astăzi, 12 iulie.
Proiectul - ale cărui reportaje video postate până acum doar pe Facebook au adunat aproape două milioane de vizualizări - este 100% independent și este deținut de cei patru jurnaliști care l-au pornit. Parteneri: Cristi Delcea, Mihai Voinea, Andrei Crăciun și Răzvan Ionescu.
"Am pornit în această formulă de patru încă de la conceperea proiectului", spune Mihai Voinea.
Structura proiectului Recorder.ro:
- Răzvan Ionescu - 38,5%
- Cristi Delcea - 22,5%
- Mihai Voinea - 22,5%
- Andrei Crăciun - 16,5%
Ca structură, site-ul Recorder.ro pune reportajele video în prim plan, dar va conține și alte materiale de producție proprie.
"Este foarte important de menționat că ne vom concentra numai pe conținut jurnalistic propriu - interviuri, reportaje, portrete, opinii și alte materiale. Nu ne propunem să fim un agregator de știri", spune Andrei Crăciun.
Frecvența materialelor?
Calitatea contează, spune Mihai Voinea. "După ce am postat materialele video pe Facebook, am constatat că poți avea cititori dacă există calitate, nu numai cantitate", declară jurnalistul.
Modelul de business?
"Publicitate - dar numai formate premium și proiecte speciale, plus donații", spune Răzvan Ionescu. "Banii din donații se vor duce numai pentru proiecte jurnalistice și pentru dezvoltarea platformei Recorder.ro. Îi vom ține la curent pe cititori, cât se poate de transparent și de detaliat, cu modul în care vor fi alocate aceste donații pentru fiecare."
Platforma este deschisă și altor jurnaliști.
Este o platformă deschisă celor care își doresc să facă jurnalism de calitate. Suntem deschiși la colaborări și contribuții jurnalistice. Singura condiție este să fie la standardele și pe valorile noastre, cele ale meseriei de jurnalist, declară Mihai Voinea.
VEZI interviul video cu Mihai Voinea și Cristi Delcea, pe Paginademedia.ro, AICI
Proiectul Recorder a produs primele materiale video doar pe Facebook. Rezultatul: aproape două milioane de vizualizări.
Sfinții primari - Reportajul cu Firea și Pandele la Biserica din Voluntari: un milion reach, 500.000 de vizualizări. Practic, a fost postarea care a deschis contul de Facebook, cu rezultate record pentru o pagină nouă în numai 24 de ore.
Moțiunea de cenzură - Ce nu s-a văzut la televizor: două milioane reach, un milion de vizualizări
Primarul din Lehliu: 350.000 reach, 140.000 de vizualizări
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii