Skip to main content

AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe naţional

 
AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe naţional

AUDIENŢE. Prima gală live Vocea României a ţinut în faţa televizoarelor în jur de un milion de români pe post. A fost cea mai lungă ediţie din sezon: peste patru ore şi jumătate a durat show-ul de pe Pro TV, terminându-se după ora unu. Cifrele au fost sub cele de săptămâna trecută.

Publicitate

Date interesante pe intervalul în care Vocea României s-a intersectat cu X-Factor (Antena 1) şi cu noul serial turcesc de pe Kanal D, Mireasa din Istanbul. Ca şi săptămâna trecută, turcii au fost peste Voce (la foarte mică distanţă, ce-i drept, dar au fost peste). Kanal D a fost însă mult în urmă pe publicul comercial.

La oraşe şi pe publicul comercial, X-Factor, de pe Antena 1, a fost aproape de Pro TV.

Digisport a fost toată seara pe poziţia a patra, pe toate targeturile.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de vineri, pe intervalul Vocea României (20.30-1.05), dar şi pe intersecţia cu X-Factor (21.10-23.45):

1. Vocea României, peste patru ore şi jumătate de show. Intervalul 20.30-1.05

NAŢIONAL. După media pe toate cele patru ore şi jumătate de emisiune, Pro TV a avut pe post un milion de români. La nivel naţional, a fost urmat de Kanal D, la o diferenţă de 130.000 de persoane, şi de Antena 1.

URBAN. O medie de 620.000 de telesectatori la oraşe pe tot intervalul Vocii. Locul doi pentru Antena 1 şi trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, 320.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Voce.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.025.000 5.7 16.4
2 Kanal D 895.000 5 14.3
3 Antena 1 826.000 4.6 13.2
4 DigiSport 1 303.000 1.7 4.8
5 National TV 294.000 1.6 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 623.000 6.4 18
2 Antena 1 480.000 4.9 13.8
3 Kanal D 396.000 4.1 11.4
4 DigiSport 1 211.000 2.2 6.1
5 Antena 3 147.000 1.5 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 322 7.2 23.1
2 Antena 1 261 5.8 18.7
3 Kanal D 138 3.1 9.9
4 DigiSport 1 86 1.9 6.2
5 Prima TV 46 1.0 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

2. INTERSECŢIA Vocea României - X Factor. Mireasa din Istanbul, peste amândouă pe naţional, mult în urmă pe comercial

Intersecţia Vocea României - X Factor a fost marcată de un al treilea jucător: Kanal D, cu noul serial Mireasa din Istanbul.

La nivelul întregii ţări, turcii au fost peste ambele show-uri muzicale. Cu foarte puţin, dar au fost peste.

La oraşe, Vocea a fost pe prima poziţie, urmată de X Factor (la 120.000 de telespectatori distanţă) şi de Kanal D.

Pro TV şi Antena 1 au fost apropiate şi pe publicul comercial, lăsând în urmă Kanal D la acest capitol.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.126.000 6.3 15.8
2 Pro TV 1.119.000 6.2 15.7
3 Antena 1 952.000 5.3 13.4
4 DigiSport 1 391.000 2.2 5.5
5 National TV 315.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 688.000 7.1 17.3
2 Antena 1 568.000 5.8 14.3
3 Kanal D 487.000 5 12.3
4 DigiSport 1 283.000 2.9 7.1
5 Antena 3 171.000 1.8 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 370.000 8.3 23
2 Antena 1 310.000 6.9 19.3
3 Kanal D 165.000 3.7 10.3
4 DigiSport 1 117.000 2.6 7.3
5 Prima TV 59.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

AUDIENŢELE de SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ, aici

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vali Vali
    Mireasa din Istanbul tine până la 23.00, nu până la 23.45, trebuia să puneti si audientele de la 20.00-23.00

Trimite un comentariu

sus