Skip to main content

Emisiunea lui Dragoș Pătraru, în două părți din această săptămână. De ce?

 
Emisiunea lui Dragoș Pătraru, în două părți din această săptămână. De ce?

Starea Nației, emisiunea realizată de Dragoș Pătraru pentru TVR 1, este difuzată începând din această săptămână în două părți, pentru prima dată de când programul e pe postul public.

Motivul? Difuzarea emisiunii în două părți permite o pauză de publicitate. Prin lege, TVR 1 nu poate insera reclame decât între emisiuni, fără a le poate întrerupe. Rezultatul: audiențe foarte mici ale calupurilor, dar și un vomul mult mai mic de publicitate (un film de două ore nu poate avea reclamă decât la început și la sfârșit).

Nu este singura emisiune de la TVR care merge pe aces sistem, pentru a putea difuza publicitate. La fel se întâmplă și la România 9, cu Ionuț Cristache (dată, de asemenea, în două părți) sau la emisiuni de divertisment de durată (cum ar fi Vedetă populară, cu Iuliana Tudor).

Publicitate

Difuzarea emisiunii în două părți vine după ce, la sfârșitul lunii decembrie și începutul anului, TVR și Dragoș Pătraru au purtat o serie de negocieri, postul public invocând probleme financiare. Ca atare, s-a ales soluția difuzării în două părți, pentru a atrage mai multă publicitate. 

Aseară, de exemplu, prima parte a emisiunii Starea Nației a fost difuzată între orele 22.30 și 22.50. A doua, între 23.00 și 23.20. Ce reclame au fost în calupul de la Dragoș Pătraru?

Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, reclamele de aseară au fost:

  • Catena
  • Blend-a-med (produl al Procter&Gamble)
  • Bioflu
  • Delikat (de la Unilever)
  • Raiffeisen
  • Engie
  • Oral B
  • BRD

Citește și:

Vezi interviul VIDEO acordat de Dragoș Pătraru Paginademedia.ro, în 2016:

 Citește și:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dupa parerea mea, Televiziunile Romane nu ar trebui sa difuzezs phblicitate, si sunt sustinuti din banii publici de guvernul politic PSD. Ei ne i-au banii si mai baga si pauze ca sa castige in plus?

    Pauzele TVR ar trebui sa fie doar din promo-uri, intre emisiuni.
  • Patraru incearca sa plaseze cat mai multa publicitate in timpul emisiunii pentru ca nu reuseste sa o vanda inainte de inceput sau dupa sfarsitul emisiunii. Publicul lui activ si comercial de la TVR este si mai putin decat cel de la Digi24, 70% au peste 55 de ani, iar publicul comercial se diminueaza drastic intre emisiuni la TVR. Cum si cui sa vanda publicitatea din care isi ia leafa?
  • Ce treaba are digi24? Cei de la digi pot da publicitate fara probleme,la tvr nu,e un fel de.fentare legislativa.
  • CNA nu se autosesizeaza cu șmecheria asta? Nu mai exista nicaieri emisiuni pe părți decât la tvr, de unde se intelege ca postul fentează legea pe fata. Dacă au fost așa duri cu radiourile nationale, sa fie și aici.
  • Idea cu emisiunea rupta in parti e veche. De pe vremea Surprize, Surprize se facea asa, era in vreo 4 parti. Smecheri mari...
  • Dar ce mai ziceti daca in acea pauza de publicitate, distinsul imitator isi plaseaza publicitatea din care isi castiga banii lunar? Mai e vre-o tragedie sau mai reprezinta si asta o stire? Nu, doar atunci cand se victimizeaza avem o stire si acest articol este scris tot in aceasta directie. Si cum acest lucru este parcticat si la alte emisiuni, unde apare problema? Iar daca si la patraru se incalca prevederile CNA inseamna ca artistul e in cardasie cu conducerea, nu se mai lupta cu rauvoitorii din tvr, nu? Asta ar fi o tragedie pentru publicul care il asculta!!!
  • Cele 8 reclame au durat aproximativ 4 minute.
    Pauza de 10 minute dintre cele 2 parti ale emisiunii mi se pare prea mare.

Trimite un comentariu