Skip to main content

AUDIENŢE. Exatlonul s-a lovit de Fructul Oprit. Ce audienţe au avut cele două producţii la debut

 
AUDIENŢE. Exatlonul s-a lovit de Fructul Oprit. Ce audienţe au avut cele două producţii la debut

AUDIENŢE. În prima confruntare a grilelor de toamnă dintre Kanal D şi Antena 1, cel de-al doilea a ieşit câştigător. Antena 1 a fost lider de audienţă cu serialul Fructul Oprit, sezonul al doilea, la oraşe şi pe publicul comercial (detaşat).

Publicitate

Al doilea sezon Exatlon, care a debutat tot aseară, a pus Kanal D pe primul loc doar la nivel naţional, în timp ce pe publicul comercial a fost pe trei.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit:

NAŢIONAL. Liderul pe tronsonul Fructul oprit, 20.00 - 23.00, a fost Kanal D, care a avut, parţial, Exatlon (până la 22.40). Antena 1, cu al doilea sezon al serialului Fructul Oprit, a fost al doilea, la mică distanţă de Kanal D, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori.

Pro TV a fost pe trei în audienţe, cu Las Fierbinţi, redifuzare, şi un film cu Jason Statham, Spioana.

Şi TVR 1 a prins top cinci audienţe, cu aproape jumătate de milion de telespectatori, cu difuzarea Cerbul de Aur, care se desfăşoară zilele acestea la Braşov.

URBAN. Fructul Oprit a pus Antena 1 pe prima poziţie în mediul urban, cu o medie de 650.000 de privitori, în timp ce Kanal D a avut locul secund, cu o medie de 560.000 de persoane.

Şi aici, lumea a #privitCerbul. Postul a fost pe patru în audienţe.

COMERCIAL. Antena 1 a fost lider detaşat pe publicul tânăr, cu o medie de 350.000 de privitori, şi o cotă de piaţă de 23,4%. Pro TV a avut locul secund, în timp ce Kanal D a fost al treilea, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani.

GALERIE FOTO. Primele imagini din debutul Exatlon:

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.233.000 6.9 16.7
2 Antena 1 1.152.000 6.4 15.6
3 Pro TV 998.000 5.6 13.5
4 TVR 1 457.000 2.5 6.2
5 Antena 3 366.000 2 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), în mediul URBAN:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 649.000 6.8 16.2
2 Kanal D 562.000 5.8 14.1
3 Pro TV 471.000 4.9 11.8
4 TVR 1 265.000 2.8 6.6
5 Antena 3 235.000 2.4 5.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 353.000 8 23.4
2 Pro TV 251.000 5.7 16.6
3 Kanal D 211.000 4.8 14
4 TVR 1 51.000 1.2 3.4
5 Antena 3 46.000 1.1 3.1

Audienţele pe intervalul Exatlon

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.241.000 6.9 17.4
2 Antena 1 1.039.000 5.8 14.5
3 Pro TV 1.010.000 5.6 14.1
4 TVR 1 414.000 2.3 5.8
5 Antena 3 340.000 1.9 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 587.000 6.1 15.2
2 Kanal D 562.000 5.9 14.6
3 Pro TV 489.000 5.1 12.7
4 TVR 1 236.000 2.5 6.1
5 Antena 3 224.000 2.3 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 318.000 7.2 22.2
2 Pro TV 247.000 5.6 17.3
3 Kanal D 209.000 4.7 14.6
4 Antena 3 44.000 1 3.1
5 TVR 1 42.000 1 2.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • LM LM
    Mulțumim pentru audiențe, chiar a fost prima confruntare a grilelor de toamnă, cu două producții aflate la primul episod. Chiar trei, dacă punem și debutul Cerbului de Aur. Nu mă așteptam ca Antena 1 să fie peste Kanal D. Bine că ați pus și audiențele pe intervalul Exatlon, deși nu sunt mari diferențe. Să vedem ce se întâmplă mai departe...
  • bing bing
    aseara m-am uitat la Fructul oprit sezonul 2, a fost interesant. Scenariul este original si are mult suspans
  • Razvan Razvan
    Bravo Antena 1 ..protevistii mor! Nu mai comentati acum ca a1 e pe 3 pe publicul comercial?
  • qkiuwo qkiuwo
    intr-un fel ma bucur pt ca se incepe reinvestirea in seriale. e un segment in care sincer as vrea ca televiziunile sa investeasca si sa ii dea mai multa atentie in general. apoi, mi s-a cam acrit de postacii protv.
  • marian marian
    Cat a fost Las Fierbinti serialul a fost pe primul loc dupa a scazut dar cu reluari pro e pe profit uni sau uitat de curiozitate la Fructul oprit in gat am dat de curiozitate un minut este mediocru actori falsi sa vedem cand intra Visuri la Cheie cum va fi Razvane nimeni nu moare de ciuda
  • Măsurător Audiență Măsurător Audiență
    Sa cam terminat supremația ,Fructul Oprit serialul fenomen începe sa și crească audiență de la episod la episod , iată și dovada pe tronsonul comercial și urban lideri detașați de audiență ! Țin sa cred ca ziua de miercuri va fi a serialului !
  • sile sile
    mile ai legatura
  • F F
    Se pare ca strategia de a anunta cu 5 zile înainte emisiunea nu a funcționat. :)) poate sa creasca, dar mă așteptam să prindă măcar locul 2 pe comercial.

    Iar antena a avut un debut peste așteptări cu fructul oprit. Sa vedem cum evoluează, dar este un început bun.

Trimite un comentariu

sus