Skip to main content

Jurnalistul Teodor Tiță, de la Europa FM în echipa de campanie a USR. La fel, jurnalista Ioana Lupea

 
Jurnalistul Teodor Tiță, de la Europa FM în echipa de campanie a USR. La fel, jurnalista Ioana Lupea

Doi foști jurnaliști în echipa de campanie a candidatului USR pentru președinție, Dan Barna.

Unul dintre ei este Teodor Tiță, fost director de știri al postului de radio Europa FM. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Teo Tiță a intrat în echipa de campanie a lui Dan Barna și lucrează îndeaproape cu candidatul USR pentru Cotroceni.

Publicitate

Teo Tiță vine la USR după doi ani în care a condus știrile Europa FM. În august 2017, Tiță prelua conducerea departamentului de știri Europa FM, după plecarea lui Sorin Dragomir, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

În ultimele luni, Tiță prezenta tronsonul de vineri al emisiunii Piața Victoriei, o ediție realizată împreună cu jurnaliștii de la Recorder.ro.

Tot în echipa de campanie pentru alegerile pentru președinție este și Ioana Lupea. În trecut, Ioana Lupea a fost în echipa de conducere editorială a ziarului Evenimentul zilei. A semnat, apoi, în ziarul Adevărul, ca publicist comentatori.

Lupea a început să lucreze cu USR în urmă cu trei ani. În urmă cu o lună, a intrat în echipa de campanie a lui Dan Barna.

Din echipa de campanie a USR mai face parte o fostă jurnalistă, Alexandra Jeles, care a lucrat la România liberă.

Până la ora redactării știrii, Teodor Tiță și Ioana Lupea nu au putu fi contactați.

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • jeles a lucrat si la parlament in ultima vreme. iar tita a lucrat peste tot, era pacat sa piarda si oportunitatea de a face si campanii electorale la cit timp liber n-ar trebui sa aiba.

    si asa o sa vedem clipuri electorale recorder.
  • Marele candidat Geoana a facut la fel, s-a lasat imbrobdit sa ia niste jurnalisti in stafful lui de campanie, imaginandu-si ca astfel va avea zvacul necesar unui candidat autentic.
    Madam Dancila are pe langa ea diversi fosti sau actuali jurnalisti de geniu.
    Politicienii ageamii fac o confuzie scuzabila pentru amatori: un jurnalist-vedetă, care emite diverse sentinte politice pe la tv sau radio, nu este un strateg de campanie electorala.
    Treptat, din dorinta scuzabila de a-si intari cazemata de campanie, candidatii amatori isi construiesc un frumos cavou electoral, in care se vor ingropa politic, lasandu-se pe mana unor amici care ii depasesc insa in amatorism.
  • Si EuropaFM ce zice? Nu ca ar fi ceva rau,dar e o problema de credibilitate si de principii jurnalistice
  • Ar fi bine sa fie facute publice numele jurnalistilor care s-au aflat sau se afla pe ștatul de plată al unor formațiuni politice.

Trimite un comentariu