
Câți abonați a pierdut Telekom după ce a scos din grilă posturile Discovery Eurosport? Cum s-ar fi văzut în prețul abonamentului menținerea canalelor în grilă?
Oficialii Telekom spun că ieșirea canalelor Discovery/Eurosport din grila de programe a avut un impact mic în numărul de abonați.
"Procentual, vorbim de o scăderea foarte puțin sesizabilă. Cred că 0,05%", a răspuns Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial Telekom Romania, la întrebarea Paginademedia.ro.
Mai concret:
"În număr de abonați, vorbim de câteva sute", a spus Andreas Elsner.
Telekom are un număr total de 1,35 de milioane de abonați la serviciile de televiziune, cei mai mulți la abonamentele prin satelit - DTH.
Elsner susține că, în cazul în care posturile Discovery ar fi rămas în grilă, în noile condiții, ar fi dus la o creștere a prețului.
"Dacă posturile erau în grilă, abonamentul ar fi crescut nu cu doi lei, ci ar fi fost o majorare de doi euro", a spus Elsner.
Telekom și-a anunțat abonații, la începutul acestui an, că din luna martie abonamentele vor fi majorate cu 2 lei.
Reamintim că, la sfârșitul anului trecut, Telekom a anunțat că scoate dn grilă posturile Discovery-Eurosport, pe fondul unui preț mai mare cerut de posturile de televiziune. Decizia a declanșat un război al comunicatelor și al declarațiilor (inclusiv pe rețelele sociale), între cele două companii.
O istorie, în linkurile de mai jos:
Canalele Discovery, inclusiv Eurosport, ies din grila Telekom. Intră National Geographic
Dispută pe piața de cablu. Telekom: Cerem Discovery să înceteze campania publică injustă
RĂSPUNSUL Discovery, după acuzațiile Telekom: Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere
REPLICA Discovery la propunerea Telekom de a face un pachet separat Discovery-Eurosport: Propunerea ne discriminează, izolând canalele noastre
Disputa Telekom - Discovery, faza pe scrisori. Telekom: „Dragă Victoria...”. Compania propune crearea unui pachet separat Discovery
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Orange a început să își construiască rețea proprie. Și ar fi bine să nu place, de dragul concurenței
dar mie tot îmi place grilă telekom pentru muzică - Iconcerts, Vh1 Classic, iar din martie avem Filmbox
oamenii dau receivere Samsung... se vede că investesc ceva
va reveni și Discovery, sunt sigur
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, suntem nevoiți să modificăm condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în contractul încheiat cu Telekom Romania Mobile.
Astfel, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul 1.10198659 va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Majorarea se adaugă la prețul redus al abonamentului (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. Majorarea prețului se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 2 abonament servicii mobile.
Valoarea majorării în lei este de 2 lei* (TVA inclus); valoarea în lei poate varia în funcție de cursul de schimb aplicabil la data emiterii facturii.
În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificarea scrisă, transmisă către Telekom Romania Mobile Communications S.A., la sediul din București, Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, 060044, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.
Cu stimă,
Andreas Elsner