Skip to main content

(P) Influencer la patru ani. Mezina familiei Măruţă, fenomen online. Eva Măruţă, peste 9 milioane reach cu un clip pe Facebook

 
(P) Influencer la patru ani. Mezina familiei Măruţă, fenomen online. Eva Măruţă, peste 9 milioane reach cu un clip pe Facebook

(P) Noua generaţie de influenceri. Peste 9 milioane de reach şi 420.000 de like-uri. O performanţă pentru orice influencer. Dar în acest caz vorbim de un influencer care are ...4 ani! Eva Măruţă, mezina familiei Măruţă.

Publicitate

La patru ani, Eva Măruţă are performanţe pe online demne de un influencer cu experienţă. Şi cu un canal pe YouTube cu un număr consistent de abonaţi.

Detalii, în continuare:

Andra este o artistă foarte iubită în România şi cu o comunitate uriaşă (în jur de 7 milioane de fani). Principalele calităţi pe care fanii le apreciază la ea sunt talentul, dar şi modestia şi modul sincer şi plin de emoţie în care ea comunică.

Fără probleme de imagine în cei 20 ani de carieră, constantă în alegerile ei şi cu un discurs foarte transparent despre viaţa ei dincolo de lumina reflectoarelor, Andra a reuşit să contruiască un brand personal cu o credibilitate foarte mare.

Această imensă calitate o face de neînlocuit ca influencer într-o campanie şi, în plus, s-a transmis şi copiilor ei, David şi Eva.

Cei doi au atras atenţia publicului de când s-au născut şi deja au fani înrăiţi care nu ratează nicio apariţie. Paginile copiilor Andrei au fost inregistrate de părinţi la puţin timp după naştere pentru a evita folosirea numelor lor fără acord şi în scopuri ilicite (de exemplu, concursuri false sau fake news).

Puterea nebănuită a Evei Măruţă

Mezina familiei Măruţă este plină de surprize. Un video al micuţei postat pe Facebook a depăşit 9 milioane de persoane reach şi 420,000 de like-uri. Engagementul ei formidabil a devenit o regulă.

Un alt post video al ei a avut aproape 6,5 milioane de persoane reach şi 237,000 de reacţii. Sunt multe astfel de exemplu, cu reach de peste 4 milioane sau 6 milioane de persoane, întotdeauna organic.

YouTube: Eva Show, un canal cu 140.000 de abonaţi

Pentru că video este clar mediumul care I se potriveşte cel mai bine, părinţii i-au lansat Evei un canal de Youtube pentru a păstra înregistrări cu ea.

Canalul are deja 140,000 de abonaţi, iar conţinutul uploadat sub numele de Eva Show este adorat de fani. Ultimele episoade au depăşit un milion de vizualizări, ba chiar se apropie de 1,5 milioane.

Nici pe reţeaua TikTok, Eva nu e mai prejos. Ea inspiră utilizatorii să creeze conţinut folosindu-se de înregistrări cu vocea ei. Fanii fac playback în mod ingenios, luând apoi mii de like-uri.

VIDEO. Eva Măruţă, la Eva Show - un episod cu peste 1,1 milioane de views

Andra, prima prima artistă din România câştigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards

Faptul că Eva este iubită de copii şi adulţi totodată este valabil şi pentru Andra.

Recent, ea a fost premiată în cadrul faimoasei gale Nickelodeon Kids’ Choice Awards, cel mai mare eveniment din lume dedicat copiilor.

Andra a câştigat trofeul pentru „Cel mai iubit star românesc” cu peste 50% din voturile publicului minor dovedind că este cea mai iubită artistă de publicul sub 18 ani.

Citeşte şi: Andra, preferata publicului sub 18 ani din România! Este prima artistă din România câştigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • m-am saturat ca de mere acre de aceasta familie! el este expirat iar prestatia ei ca jurat e penibila! mai au sa-si promoveze animalele de companie.
  • Daca peste cativa ani va arata ca mama ei acum ii prezic o cariera in filme dinalea. Andra oricum e un fel de Sensual Jane de Romania cu merele calumea. Buna rau oricum
  • @GeneratiaZ Da, dar nu el a început moda "îți plătesc tac-tu și *** promovare pe un site de media".
  • Ce va mirati dragilor ? Totul a inceput de la copilandrul ala de Selly Șmelly Smilly sau cum il cheama.
    De la el a inceput moda copiilor din Romania de a se filma si posta pe YouTube.
  • Parcă copiii sub 14 ani nu au voie pe aplicații, gen Facebook, Instagram, TikTok etc.

    Puneți audientele zilnice, nu tot felul de promovări neinteresante.

    Penibil din partea părinților care își expun copii pe rețelele de socializare.
  • Nu ii inteleg pe unii parinti care, pentru bani multi, fac aproape orice. Inclusiv isi expun mediatic minorii !
  • Cat de batut in cap sa fii sa o compari pe Vulpita cu aceasta fetita...
    Doar daca esti fan infocat Acces Direct, ai o scuza.
  • miraculos cand te gandesti ca nici nu poate citi acest articol.
  • Chiar vă înjosiți în halul ăsta să primiți sponsorizări de la astfel de persoane?! De asta a stat și articolul despre Andra așa mult timp printre știrile recente. Oamenii ăștia sunt penibili, iar voi v-ați pierdut relevanța.

Trimite un comentariu

sus