
(P) Noua generație de influenceri. Peste 9 milioane de reach și 420.000 de like-uri. O performanță pentru orice influencer. Dar în acest caz vorbim de un influencer care are ...4 ani! Eva Măruță, mezina familiei Măruță.
La patru ani, Eva Măruță are performanțe pe online demne de un influencer cu experiență. Și cu un canal pe YouTube cu un număr consistent de abonați.
Detalii, în continuare:
Andra este o artistă foarte iubită în România și cu o comunitate uriașă (în jur de 7 milioane de fani). Principalele calități pe care fanii le apreciază la ea sunt talentul, dar și modestia și modul sincer și plin de emoție în care ea comunică.
Fără probleme de imagine în cei 20 ani de carieră, constantă în alegerile ei și cu un discurs foarte transparent despre viața ei dincolo de lumina reflectoarelor, Andra a reușit să contruiască un brand personal cu o credibilitate foarte mare.
Această imensă calitate o face de neînlocuit ca influencer într-o campanie și, în plus, s-a transmis și copiilor ei, David și Eva.
Cei doi au atras atenția publicului de când s-au născut și deja au fani înrăiți care nu ratează nicio apariție. Paginile copiilor Andrei au fost inregistrate de părinți la puțin timp după naștere pentru a evita folosirea numelor lor fără acord și în scopuri ilicite (de exemplu, concursuri false sau fake news).
Puterea nebănuită a Evei Măruță
Mezina familiei Măruță este plină de surprize. Un video al micuței postat pe Facebook a depășit 9 milioane de persoane reach și 420,000 de like-uri. Engagementul ei formidabil a devenit o regulă.
Un alt post video al ei a avut aproape 6,5 milioane de persoane reach și 237,000 de reacții. Sunt multe astfel de exemplu, cu reach de peste 4 milioane sau 6 milioane de persoane, întotdeauna organic.
YouTube: Eva Show, un canal cu 140.000 de abonați
Pentru că video este clar mediumul care I se potrivește cel mai bine, părinții i-au lansat Evei un canal de Youtube pentru a păstra înregistrări cu ea.
Canalul are deja 140,000 de abonați, iar conținutul uploadat sub numele de Eva Show este adorat de fani. Ultimele episoade au depășit un milion de vizualizări, ba chiar se apropie de 1,5 milioane.
Nici pe rețeaua TikTok, Eva nu e mai prejos. Ea inspiră utilizatorii să creeze conținut folosindu-se de înregistrări cu vocea ei. Fanii fac playback în mod ingenios, luând apoi mii de like-uri.
VIDEO. Eva Măruță, la Eva Show - un episod cu peste 1,1 milioane de views
Andra, prima prima artistă din România câștigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards
Faptul că Eva este iubită de copii și adulți totodată este valabil și pentru Andra.
Recent, ea a fost premiată în cadrul faimoasei gale Nickelodeon Kids’ Choice Awards, cel mai mare eveniment din lume dedicat copiilor.
Andra a câștigat trofeul pentru „Cel mai iubit star românesc” cu peste 50% din voturile publicului minor dovedind că este cea mai iubită artistă de publicul sub 18 ani.
Citește și: Andra, preferata publicului sub 18 ani din România! Este prima artistă din România câștigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards
Comentarii
De la el a inceput moda copiilor din Romania de a se filma si posta pe YouTube.
Puneți audientele zilnice, nu tot felul de promovări neinteresante.
Penibil din partea părinților care își expun copii pe rețelele de socializare.
Doar daca esti fan infocat Acces Direct, ai o scuza.