Skip to main content

TVR ameninţă Paginademedia.ro cu judecata: „Dezvăluiţi sursele utilizate”

 
Foto | Inquam Photos
Foto | Inquam Photos

Televiziunea publică ameninţă Paginademedia.ro cu „instanţele competente”, după un articol care a vizat instituţia. Mai mult, oficialii postului public cer „dezvăluirea surselor utilizate”, conform unei notificări primite în cursul zilei de astăzi.

Publicitate

Este vorba despre un articol, parte dintr-o serie ce a dezvăluit modul în care TVR a achiziţionat servicii de curăţenie în valoare de 65.000 de euro pentru două luni, publicat de Paginademedia.ro în urmă cu câteva zile.

TVR acuză că în articol a apărut „o copie de pe hotărârea Comitetului Director, document oficial al instituţiei, cuprizând semnăturile olografe ale membrilor acestui for de conducere”.

Postul public invocă încălcarea „drepturilor nepatrimoniale la imagine ale SRTv, a dispoziţiilor legale privind accesul la informaţii oficiale şi, mai mult decât atât, drepturile cu caracter personal ale membrilor Comitetului Director al SRTv”, spun oficialii postului în notificarea trimisă.

CONTEXT. În ultima săptămână Paginademedia.ro a relatat despre modul în care TVR a făcut o procedură simplificată de achiziţie prin care acordă unei firme de curăţenie suma de 318.920 lei, adică aproximativ 65.000 euro pentru două luni de curăţenie, pornind de la câteva date făcute publice de sindicatul MediaSind.

La momentul respectiv, sindicaliştii spuneau că suma fusese aprobată de PDG-ul Doina Gradea, precum şi de membrii Comitetului Director.

Ulterior, TVR a venit cu o poziţie în care susţinea că „suma menţionată în titlul comunicatului nu a fost aprobată de Preşedintele-Director General TVR”.

A doua zi, Paginademedia.ro a intrat în posesia unui document care arăta, printre altele, că Doina Gradea şi restul membrilor din Comitetul Director avizaseră contractul cu firma de curăţenie. Era practic unul din ultimii paşi pentru intrarea în vigoare a contractului şi alocarea banilor. După avizul Comitetului Director, contractul cu firma de curăţenie mai avea nevoie doar de votul Consiliului de Administraţie (pe care l-a şi primit).

De notat că articolul a apărut, iniţial, cu titlul „CONTRACT. S-a semnat sau nu s-a semnat? TVR zice că Doina Gradea nu a aprobat 65.000 de euro pentru curăţenie, un contract zice că da”

Ulterior, titlul a fost schimbat în „S-a semnat sau nu s-a semnat? TVR zice ca Doina Gradea nu a aprobat 65.000 de euro pentru curăţenie, un document zice că da”

Cuvântul „contract”, folosit iniţial, a fost înlocuit cu „document” în aceeaşi zi în care a fost publicat articolul.

Documentul obţinut şi publicat de Paginademedia.ro arăta că PDG-ul Doina Gradea, fiind parte a Comitetului Director, s-a numărat printre oamenii care au avizat înţelegerea cu firma de curăţenie.

TVR mai cere şi „să retractaţi, ca fiind neadevărat, articolul anterior menţionat şi să formulaţi dezminţiri publice cu privire la informaţiile cuprinse în acesta”, arată notificarea.


NOTIFICAREA trimisă de TVR către Paginademedia.ro


Citeşte şi: Se face curăţenie în TVR. Contractul de 65.000 de euro a primit şi ultima aprobare


Citeşte şi: S-a semnat sau nu s-a semnat? TVR zice ca Doina Gradea nu a aprobat 65.000 de euro pentru curăţenie, un document zice că da


Reacţie: „TVR nu are angajat personal pentru curăţenie”. Curăţenia costă la fel ca anul trecut


DOCUMENT. Curăţenie în TVR. Postul public vrea să dea peste 65.000 de euro unei firme, pentru două luni de curăţenie


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce mai zici de Antenuta ta postacule ? Nimic ? Acum comentezi la stirile TVR ? Zi de Antenuta pensionara ce a mai facut...
  • Doina Gradea și Roxana Ionescu trebuie iertate. Ambele sunt blonde.
  • Am râs cu lacrimi când am citit despre noua ispravă a Doinei Gradea, a Roxanei Ionescu și a Nicoletei Gavrilă. Doamnele acestea încă nu au aflat că ridicolul ucide. Lor le stă gândul doar la scandal, aflat în treabă, vorbă în vânt și procese plătite cu banii Televiziunii. Chiar nu se găseste cineva să le arate calea dreaptă? Care începe cu părăsirea în regim de maximă urgență a clădirii din Calea Dorobanților 191?
  • ***, voi oropsiti ai vietii,/ Voi osanditi la foame sus!/ Sa fiarba in inimi razvratirea,/ Sa inceapa a lumii vechi apus!
    Mainile in aer: Horia Cazan, Alina Amza, Ionela Lita, Demeter Andras, Carla Tompea-Haralambie, Doina Gradea, Cristian Zgabercea, Daniel Selaru, George Tudor, Bogdan Ghitulescu, Smaranda Vornicu-Falit, Edurad Dirvariu, Catalin Blebea, Camelia Ivascu
  • Care e problema? Contractul acela trebuie sa fie public. Sa stie si lumea cum aceeasi firma castiga in mod repetat contracte participand singura la concurs, desi si-a facut treaba foarte prost pana acum. Caz scoala pentru DNA. Propaganda tov. Gradea l-ar face invidios si pe Ceausescu!
  • De mirul lumii se face zilnic și numita Ionescu Roxana. Șefa de la Juridic cu care ne_a pricopsit incompatibilul Demeter Andraș. El incompatibil, ea incompetenta, Gradea o catastrofa, Gavrila o penibila, Tompea o mare comunista, iar Dirvariu impostura în persoana.
  • Ma iau cu mâinile de cap citind zilnic în Pagina de media ce năzbâtii comit zilnic Gradea și oamenii ei de casă Respectivii își bat joc nu doar de oamenii cinstiți din TVR nu numai de TVR ca instituție, ci de toți contribuabilii romani . Chiar nimeni nu le poate opri *** și ticăloșiile acestor impostori din cite se vede și procesomani?
  • @livia pila, aoleu, e Darvariu la voi? Darvariu asta a fost si pe la Adevarul, tin minte ca a cautat activ, convins sa i se alature & angajat o groaza de oameni noi intr-un departament online si dupa 3 luni i-a dat pe toti afara. Aia si-au pierdut joburile pentru ca au avut incredere sa vina la el in departament, iar dupa ce i-a dat afara se lauda ca el isi ia Ferrari nou sau asa ceva. Execrabil.

    De Gradea nu mai zic, ai zis bine cu facatoarea de cafele, ea chiar asta facea pentru Adrian Sarbu, nu era o secretara "normala", daca pot sa zic asa, Shogunul avea vreo doua secretare care doar cu asta se ocupau, cu adus cafele, comandat mancarea lui preferata, incalzit la microunde... ai nimerit perfect sintagma "facatoare de cafele", chiar asta era Gradea voastra. Si cand te gandesti ca noi ca tzara ne revoltam ca au angajat astia o chelnerita la Apele Romane, dar faptul ca un soi de chelner privat de-al lui Sarbu a ajuns sa conduca ditamai televiziunea publica ne lasa rece... trist, ce sa zic. Ce-o fi in sufletul jurnalistilor de-acolo nici nu vreau sa stiu, ca si prin TVR mai sunt jurnalisti buni, care aparent trebuie sa i se supuna unei chelnerite.
  • Gradea și Gavrila se fac zilnic de risul lumii. Doamnele astea le iau de departe caimacul celor de la Vacanta mare.
  • Încă o dovada că Gradea, Gavrilă, Vornicu, Dîrvariu, Tompea&co nu au nimic în comun cu jurnalismul. E vorba doar despre niste politruci. despre indivizi numiti politic, uneori despre fii și fiice ba de profesori de Socialism științific, ba de ofițeri anchetatori, ba de foste făcătoare de cafele care au pus mâna pe TVR. Când vor fi goniti, domnule Iulian Bulai? Când va fi instaurata normalitatea promisă?
  • Jurnaliștii nu cer altor jurnaliști să-și dezvăluie sursele. Noroc că nu mai credea nimeni deja că TVR este instituție de presă, că de-ar fi avut vreo urmă de reputație jurnalistică și-ar fi distrus-o cu acest soi de cereri imperative.
  • Ce pretentii sa avem de la TVR. Acolo cenzura e la ordinea zilei.
  • Saracii. Cum adica sa ceara dezvaluirea surselor? :))) Prostilor astora le platesc eu abonament obligatoriu, desi nu m-am mai uitat pe canalele lor de peste 20 de ani, cred. Probabil Gradea insasi a avut ideea asta stralucita, ca doar ea ar putea sa nu stie cum e treaba cu sursele. :))

    Felicitari pentru ca le arati si altora toate mizeriile de acolo, Petrisor. Numai expunand constant mizeriile astea + cate tone de bani publici toaca institutia aia + cati bani publici se duc in buzunarele unor oameni de-acolo prin diverse firme se mai poate intampla o reforma, ceva.

Trimite un comentariu

sus