Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul România - Slovenia a urcat Pro Arena printre primele televiziuni. Câţi români s-au uitat la meci?

 
Sursa foto: Sport.ro
Sursa foto: Sport.ro

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul România - Slovenia (scor 1-2)? Dat de Pro Arena, meciul a propulsat postul din grupul Pro TV între primele staţii pe intervalul partidei: a fost pe locul patru, pe toate segmentele de public! În mod normal, Pro Arena e în preajma locurilor 15-20, în funcţie de segmentul de public.

Publicitate

Detalii, în continuare:

NAŢIONAL. Partida a fost transmisă între orele 18.30 şi 20.30. S-au uitat la meci aproape 550.000 de români, astfel că Pro Arena a fost pe locul patru.

În mod normal, Pro Arena are cifre mult mai mici: 80.000 media în octombrie, adică locul 18.

Pe intervalul meciului, cel mai urmărit a fost Pro TV (cu parte din Ce spun românii şi cu Ştirile Pro TV).

URBAN. S-au uitat la meci aproape 300.000 de telespectatori de la oraşe, ceea ce a plasat Pro Arena tot pe locul patru, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

În luna octombrie, media Pro Arena era la oraşe de 45.000 de telespectatori, adică locul 16.

COMERCIAL. Şi pe publicul comercial 21-54 de ani de la oraşe, meciul Naţionalei a stat bine. În cifre: 100.000 de telespectatori la meci, tot locul patru, foarte aproape de poziţia a treia, ocupată de Kanal D.

Pe publicul comercial, Pro Arena era, în octombrie, pe locul 13, cu 20.000 de telespectatori tineri pe post.

Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.456.000 8.2 19.4
2 Antena 1 1.100.000 6.2 14.6
3 Kanal D 680.000 3.8 9
4 Pro Arena 538.000 3 7.2
5 Romania TV 377.000 2.1 5
6 Happy Channel 266.000 1.5 3.5
7 Antena 3 CNN 266.000 1.5 3.5
8 National TV 246.000 1.4 3.3
9 Antena Stars 227.000 1.3 3
10 Realitatea Plus 143.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 711.000 7.5 19
2 Antena 1 502.000 5.3 13.4
3 Kanal D 330.000 3.5 8.8
4 Pro Arena 282.000 3 7.5
5 Romania TV 212.000 2.2 5.7
6 Happy Channel 154.000 1.6 4.1
7 Antena 3 CNN 140.000 1.5 3.7
8 National TV 107.000 1.1 2.8
9 Antena Stars 99.000 1 2.6
10 Realitatea Plus 79.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel URBAN COMERCIAL (18-54):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 345.000 7.3 25.6
2 Antena 1 199.000 4.2 14.8
3 Kanal D 103.000 2.2 7.7
4 Pro Arena 98.000 2.1 7.2
5 Happy Channel 37.000 0.8 2.8
6 Romania TV 34.000 0.7 2.6
7 Digi 24 33.000 0.7 2.5
8 Antena Stars 32.000 0.7 2.4
9 Antena 3 CNN 28.000 0.6 2.1
10 National TV 28.000 0.6 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Cum arată cifrele după prima lună de Antena 3 CNN? Care au fost cele mai urmărite televiziuni din România, în prime-time. Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, în top.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • jk jk
    Se pare ca saptamana viitoare cam se gata Sunt Celebru,nu de alta dar pe 1 Decembrie nu va fi dat(e si logic de altfel) dar nici pe 29 nu apare,m-am uitat pe program-tv.net si am vazut ca in acea zi apare un film,eventual cineva cu cunostiinte mai solide sa confirme/infirme
  • B.A.M B.A.M
    De când sublinierea LIPSEI umaniității e considerată înjurătură???
    E o subliniere a caracteristicii de "troll"!!!
  • R R
    Ar fi bine sa corectati ,ori e publicul comercial 21-54 urban cum ați scris în descriere ori e 18-54 urban cum e în tabel? Rectificati, asa ati facut si cu audientele de luni,si marti.
  • R R
    În descriere ati scris public comercial 21-54 urban iar în tabel apare 18-54 urban. Cum e până la urmă? Corectati
  • Soby Soby
    S-a aflat programul PRO TV pentru 1 decembrie 2022: https://www.mediaexpres.ro/articole.aspx?id=20379

    Acum așteptăm și programul de 1 decembrie 2022 pentru alte posturi TV, precum TVR 1, TVR 2, Antena 1, Kanal D, Prima TV și Digi 24.
  • Mile Mile
    Chefii 9 rating celebru 3 postaci umiliti
  • B.A.M B.A.M
    Iar Sabina?! Pe bune?! De bine ce a dat iar drumul la comentarii...
    Ai o atitudine de troll! ***!!!
  • Mile Mile
    Happy rupe tot acasă condoleanțe ha
  • Sabina Sabina
    Ca de fiecare dată, episodul din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 21:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 5.6 puncte de audiență și 15.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de români au trăit comedia la cele mai înalte cote, iar în minutul de aur, la ora 21:18, peste 2.1 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • jk jk
    Si pe intervalul amicalul nationalei U20?(21:00-23:00)

Trimite un comentariu

sus