Skip to main content

Canalele de sport Discovery, printre care şi Eurosport, reunite sub acelaşi brand-umbrelă

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Posturile de sport din grupul Discovery au fost reunite sub un nou brand, scrie Broad Band TV News. În noul pchet intră atât canalele Eurosport, cât şi posturi specializate pe diverse sporturi.

Publicitate

Noul brand creat de Discovery se numeşte „Discovery Sports” şi cuprinde următoarele posturi:

- Eurosport

- Global Cycling Network (GCN)

- Global Mountain Bike Netwrok (GMBN)

- Golf Digest şi Golf TV

- Platforma online discovery+

Şeful Discovery Sports va fi Andrew Georgiou (din partea Eurosport).

„Cu două ediţii ale Jocurilor Olimpice desfăşurate în succesiune rapidă şi conţinut live al Eurosport lansat pe disvoery+ pe mai multe pieţe internaţionale, nu a existat niciodată o oportunitate mai mare de a valorifica amploarea şi expertiza ofertei noastre sportive”, a declarat Jean-Briac Perrette, CEO-ul Discovery.

Jocurile Olimpice de la Tokyo urmează să fie difuzate pe discovery+ în Danemarca, Finlanda, Italia, Ţările de Jos, Norvegia, Suedia, Spania şi Marea Britanie. În celelalte ţări europene (printre care şi România), Jocurile Olimpice se vor vedea pe Eurosport şi Eurosport Player.

FOTO. Discovery Sports - noul brand al Discovery (foto via broadcastnow.co.uk)

CITEŞTE ŞI: Un nou rival pentru Netflix şi Disney pe piaţa de streaming. Discovery fuzionează cu Warner Media, firmă deţinută de AT&T

CITEŞTE ŞI: Cum se va numi compania formată în urma fuziunii dintre Warner Media şi Discovery

CITEŞTE ŞI: Platforma de streaming Discovery va ajunge şi în România. Parteneriat cu Vodafone

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus