Skip to main content

Revista presei media – 4 februarie

 

astrologie-2CNA a decis să interzică difuzarea emisiunilor de genul "În direct cu numerologul" sau "În direct cu astrologul", difuzate de posturile OTV, Antena 1 şi Favorit TV. "Dincolo de felul în care sunt prezentaţi ca fiind astrologi sau numerologi, nu fac altceva decât o formă de ghicit", a explicat pentru HotNews Ioan Onisei, vicepreşedintele CNA. Decizia CNA înseamnă ieşirea de pe micile ecrane a unor personaje precum Iliuţă sau Minerva.

Iliuţă dispare de pe micul ecran: CNA interzice emisiunile cu astrologi

În ianuarie, volumul de publicitate a fost cu 25% mai mic decât cel din 2008, analizează Adevărul. A fost cea mai săracă lună din ultimii trei ani. Spectrul crizei financiare mondiale a determinat companiile multinaţionale din România - cei mai mari consumatori de publicitate TV - să fie foarte reţinute în consumul de reclame.
Începutul de an, sărac în reclame TV

Volumul de reclamă pe principalele posturi generaliste şi de ştiri a crescut considerabil în a doua jumătate a lunii ianuarie a acestui an, comparativ cu primele două săptămâni din 2009, însă se menţine mult sub nivelul de anul trecut, observă HotNews.
Volumul de reclamă TV a crescut în a doua jumătate a lunii ianuarie

Minorii care se uită prea mult la televizor şi folosesc peste măsură Internetul pot avea probleme de ordin psihic, se arată într-un studiu recent realizat în Marea Britanie, citat de Cotidianul. Expunerea excesivă a copiilor la programele TV şi Internet îi face pe aceştia mai materialişti, ceea ce le afectează în timp relaţia cu părinţii, dar şi sănătatea mentală.
Privitul în exces la tv dăunează sănătăţii copiilor

Xmedia AG, una dintre entităţile grupului elveţian de media Ringier AG, a achiziţionat circa 70% din acţiunile companiei Foto-Nekretnine, ce operează în Croaţia şi în Serbia două platforme online de imobiliare. Potrivit unui comunicat al Ringier, citat de Business Standard, înţelegerea prevede şi preluarea restului de acţiuni, până la finele lui 2010.
Ringier AG se extinde online în Croaţia şi Serbia

Realitatea-Caţavencu a investit aproximativ un milion de euro în procesul de integrare a celor trei redacţii, The Money Channel, Business Standard şi Money Express, brandurile Diviziei Business Media a grupului, mai scrie Business Standard.
Realitatea-Catavencu, 1 mil. € pentru integrarea diviziei de business

Grupul de comunicare Publicis România a avut în 2008 afaceri de 48,58 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 59% faţă de 2007. Din totalul veniturilor, 64% au fost generate de Optimedia, agenţia de media a grupului, a declarat pentru Business Standard Teddy Dumitrescu, preşedinte Publicis România.
Publicis România, afaceri de 48,5 mil. euro in 2008

Primele veşti proaste în ceea ce priveşte viitorul instituţiilor media au început să vină dinspre Ocean, Statele Unite ale Americii având cei mai mulţi jurnalişti afectaţi de disponibilizări, observă Financiarul. Din Europa, cei mai afectaţi par a fi în acest moment ziariştii din Anglia, iar studiile arată că, în decurs de patru ani, jumătate din locurile de muncă din media britanică vor dispărea.
Peste 5.000 de disponibilizări în media americană şi europeană

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus