Skip to main content

Câţi români s-au uitat la finala Românii au talent. Cum a decurs “bătălia” cu Suleyman

 

Publicitate

Finala de la Românii au talent a fost cel mai urmărit program de vineri, 10 mai. Concursul de pe Pro TV, câştigat de dresorul Bruno Iacobeţ, a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare. Românii au talent s-a impus şi în bătălia cu Suleyman.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cifrele serii de vineri:

Finala Românii au talent a fost cea mai lună ediţie a sezonului: a început la 20.30 şi s-a termina la 1.30 noaptea. Pe anumite intervale, s-a intersectat cu ultimul episod din Suleyman Magnificul (redifuzat de Kanal D) şi cu derby-ul Dinamo-Steaua (dat de DigiSport).

Românii au talent, media întregii emisiuni

LA NIVEL NAŢIONAL. În cele cinci ore de emisie, în fiecare minut se uitau la Românii au talent aproape 2,5 milioane de români, o medie de aproape cinci ori mai mare decât locul doi, ocupat de Kanal D. Antena 1 a fost pe locul patru.

LA NIVEL URBAN. Peste 1,4 milioane de telespectatori de la Românii au talent au fost din oraşe. Kanal D, locul doi, avea până în 300.000 de persoane din mediul urban, în fiecare minut. Locul trei a fost, la oraşe, pe intervalul Românii au talent, al postului Antena 1.

SEGMENTUL COMERCIAL. Emisiunea Românii au talent a fost urmărită, în fiecare minut, de 756.000 de telespectatori din segmentul de vârstă 18-49 de ani (13,7 rating pe target). Pe cele cinci ore de emisie, locul doi a fost Antena 1, cu o medie de 162.000 de telespectatori din targetul comercial (2,9 rating).

Audienţa posturilor TV vineri, 10 mai, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-1.30):

NATIONAL URBAN
Pro TV 2.470.000 telespectatori pe minut (13 rtg) Pro TV 1.412.000 (13.5)
Kanal D 527.000 (2,8) Kanal D 270.000 (2,6)
TVR 1 414.000 (2,2) Antena 1 261.000 (2,5)
Antena 1 400.000 (2,1) Acasa 155.000 (1,5)
Acasa TV 386.000 (2) TVR 1 147.000 (1,4)

ISTORIE

SEZONUL 2. Finala Românii au talent din 2012 (câştigată de mentalistul Cristian Gog) avea o medie de peste 3,3 milioane de români în fiecare minut, dintre care peste 1,9 milioane din oraşe. Audienţele, aici.

SEZONUL 1. Finala primului sezon, cel din 2011 (cu Adrian Ţuţu câştigător) era urmărită, în fiecare minut, tot de 3,3 milioane de români pe minut (dintre care 2,1 milioane din oraşe). Şi atunci, Românii au talent s-a intersectat cu derby-ul Steaua – Dinamo, dat tot de DigiSport (care atunci era însă măsurat). Cifrele, aici.

Bătălia cu Suleyman a fost câştigată de Pro TV

Românii au talent şi ultimul episod din Suleyman (dat în reluare de Kanal D) s-au intersectat timp de aproximativ două ore. Pe intervalul de bătaie directă, Pro TV a fost pe primul loc, pe toate targeturile. Sultanul Suleyman a fost după concursul de pe Pro TV.

Antena 1, care avea filmul Întâlnire cu Joe Black, a fost pe locul patru la nivel naţional şi pe trei la oraşe.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Suleyman Magnificul – Românii au talent:

NATIONAL URBAN
Pro TV 2.550.000 telespectatori pe minut (13,4 rtg) Pro TV 1.470.000 (14)
Kanal D 801.000 (4,2) Kanal D 420.000 (4)
Acasa TV 654.000 (3,4) Antena 1 319.000 (3)

Ce s-a întâmplat cu meciul Dinamo-Steaua, de pe DigiSport?

Meciul Dinamo-Steaua a fost difuzat pe DigiSport, post pentru care nu există date oficiale de audienţă. Totuşi, pe intervalul meciului, capitolul “alţii” din măsurătorile de audienţă (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate) a avut o creştere consistentă.

Paginademedia.ro vă prezintă cum au fluctuat datele despre “alţii”, capitolul care include şi Digisport.

Notă importantă: capitolul “alţii” include toate posturile nemăsurate. Nu se poate stabili exact cât dintre telespectatori urmăreau un post anume.

LA NIVEL NAŢIONAL. În întreaga ţară, la ora 20.00, capitolul “alţii” înregistra o medie de aproximativ 740.000 de români pe minut. După ora 21.00, când a început meciul, categoria alţii a crescut puternic, având o medie pe cele două ore de meci de aproximativ 1,8 milioane de telespectatori.

LA NIVEL URBAN. La ora 20.00, categoria “alţii” număra puţin peste 450.000 de orăşeni. Pe intervalul meciului de fotbal Dinamo – Steaua, aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban erau în această categorie.

Ce audienţe a scos fiecare emisiune Românii au talent din acest sezon, citiţi AICI.

Citeşte şi:

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andy andy
    acum s-a vazut forta kanal d.locomotiva lor de audienta a fost intr-adevar pe locul 2 dar la mica distanta ,de un film de pe antena dat a n-a oara si la MARE DISTANTA de una dintre cele mai urmarite productii de la noi.sa nu mai vorbim de diferenta calitativa dintre pro si kanal d,asta sa se vada ca telespectatorii romanii nu pot fi momiti la infinit de un serial "in direct si in reluare"
  • tomdegetelul tomdegetelul
    si acum o sa vina bloondinaad,hexpertu si altii si o sa ne zica ca e de vina vremea de afara,nu faptul ca show ul a fost prost si a scazut cu aproape un milion fata de sezonul trecut

Trimite un comentariu

sus