Skip to main content

UPC, sanctionata de Protectia Consumatorilor in cazul pachetului Extra Fotbal cu Look TV

 

Look TV Aici este fotbalul

Publicitate

Compania de cablu UPC a fost sanctionata de Autoritatea Nationala pentru Protecta Consumatorilor in cazul pachetului Extrafotbal cu Look, introdus automat in grila de programe.

ANPC a dispus "incetarea practicii incorecte, prin rectificarea ofertei speciale FAN cu optiunea Extra Fotbal inclusa, cu mentionarea tarifului aferent urmatoarelor 21 de luni din contract".

Anuntul sanctiunii a fost publicat de UPC in ziarul Curierul National si prezinta oferta modificata. Din aceasta lipseste si indemnul "Nu reinnoi contractul cu furnizorul tau actual de cablu, pentru ca ai o oferta speciala de la UPC cu doar 44,5 lei", asa cum era in prima varianta, prezentat de paginademedia.ro.

In noua formula, dupa decizia ANPC, oferta UPC spune doar "Ai o oferta speciala de la UPC, cu doar 44,5 lei".

Textul sanctiunii a fost publicat pe 29 si pe 30 iulie in ziarul Curierul National, ziar cu un tiraj difuzat zilnic in aproape 3.500 de exemplare, conform BRAT, pentru perioada ianuarie-martie 2014.

Până la ora publicării acestei știri, reprezentanții ANPC nu au răspuns întrebărilor paginademedia.ro.

upc

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta cu salariul e total deplasata. Salariul omului e direct proportional cu importanta lui in cadrul companiei. E o companie privata, nu de stat si stiu sigur ca aia au grija de banii lor. Sunt sefi de firme de stat care au mai mult decat el si pe aia ii platim din buzunar. Si acum despre oferta: ei au fost sanctionati (e mult spus) mai mult pentru fluturasi. Eu am trecut peste toate stangaciile lor pentru ca vreau liga si in momentul asta sunt singurii care o dau. Rau cu ei dar mai rau fara ei :)
  • Nu mai e. Negocierile insa nu au cazut ... doar au fost amanate. In ritmul asta semneaza ceva prin etapa a 15-a.
  • UPC o sa incerce sa aduca cat mai multi abonati. Ca nu a luat Liga 1 degeaba. Daca au scapat cu un avertisment pentru ei e parfum.
  • Cornele tu ai dreptate dar privind lucrurile din alt unghi. Marfa bună se vinde singură pe când marfa de proastă calitate trebuie plasată fraierilor cât mai repede. Nu-l pot uita pe Brenciu când promova cel mai rapid internet din România la 200MB deşi RDS oferea internet la 1000MB. Pentru mine asta este o minciună care trebuie sancţionată. De ce plătim impozite şi taxe, ca să fim sfidaţi de politicieni, de vedete, de ţigani, de poliţişti, de companii, de toată lumea defapt. Păi asta e democraţia pentru care l-am împuşcat pe Ceauşescu?
  • Pai parca Romtecom anuntase astazi ca le scoate, pina la incheierea negocierilor...sau scrii din auzite, ptr ca nu esti abonat Romtelecom?
  • Eu nu stiu de ce ne mai miram. Astea sunt tehnici de promovare care sunt duse pana la limita. Daca ati observati la noi toate reclamele care prezinta niste oferte bomba au in continut sintagma "oferta este supusa unor termene si conditii". trebuie sa casti ochii bine care sunt termenele si conditiile ca altfel o furi. Daca cititi contractele cu atentie veti gasi clauze de genul "preturile si tarifele pentru serviciile furnizate vor putea fi modificate pe parcursul derularii contractului". Oricum nu ai ce sa faci pentru ca toti baga astfel de clauze. Cand spre exemplu o firma a scos programe din grila i-a sanctionat cineva? Nu! pentru ca sigur exista o clauza in contract care le permitea acest lucru si totul a fost legal. In afaceri legalitatea iti aduce profit si nu moralitatea.
  • Voi va referiti la oferta mincinoasa actuala. Dar ce ziceti de abonatii mai vechi care au semnat niste contracte cu preturi clare si la care apoi le-au fost marite preturile si peste marire li se tot activeaza pe rand tot felul de optiuni gen fotbal, extraHD, extraviteza etc si pentru care trebuie sa faci cerere speciala de dezactivare. Practic pretul contractual initial nici nu mai are nici o relevanta in continuare.
  • Pai sincer chiar asa e si in Europa. Acolo companiile se ataca direct prin reclame. Rclamele BMW vs. Mercedes sunt geniale. Asta e partea ok si chiar ar trebui sa o preluam si noi. Chestia cu ofertele e la fel si la ei. Pretul promotional e scris mare si cu litere mici la ce te bagi de fapt. Asta e partea care nu e ok nici la ei nici la noi.
  • Chestia asta cu ofertele este in manualele de Marketing. Sincer toata lumea in Romania practica asa ceva. Nu e inventata de UPC. Pana si aia care vand masini iti zica iti iei masina cu un spuer pret incepan DE LA ... si cand te duci sa iei masina vezi ca la pretul ala nu include roti :).
  • Pai daca s-ar aplica aceeasi logica peste tot ar trebui sa sanctioneze mai toate magazinele din romania. Ca toti au oferte la care iti pun si o clauza scrisa cu litere mici.

Trimite un comentariu