Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, a doua semifinală, peste 2,3 milioane de telespectatori. Cifrele, sub săptămâna trecută

 
AUDIENŢE. Românii au talent, a doua semifinală, peste 2,3 milioane de telespectatori. Cifrele, sub săptămâna trecută

AUDIENŢE. Publicul a „votat” cu cea de-a doua semifinală şi ultima din acest sezon a show-ului Românii au talent, de pe Pro TV.

Publicitate

Peste 2,3 milioane de persoane au urmărit semifinala live a show-ului de talente. Cifrele au fost însă, pe cele trei targeturi, mai mici decât cele obţinute de Pro TV săptămâna trecută.

Pro TV s-a menţinut la distanţă de locurile următoare, ocupate de Kanal D (cu serialul Povestea noastră şi emisiunea Bravo, ai stil) şi de Antena 1 (cu filmulele Câinii zăpezii şi Van Helsing).

Semifinaliştii show-ului au fost: Corul de copii al Operei Naţionale, Aris Negoiţă, Elena Gibson, Anton Joseph şi Isabela Stănescu.

Tot aseară, juraţii şi-au folosit şi wild card-ul din acest sezon şi au ales cel de-al 11-lea finalist: Stevie Starr.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de a doua semifinală Românii au talent, (interval orar 20.30-00.15):

NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut peste 2,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, cifre sub ediţia live de săptămâna trecută.

Chiar şi aşa, Pro TV a obţinut cifre triple faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Povestea noastră, urmată de emisiunea Bravo, ai stil.

Antena 1, de pe poziţia a treia, a obţinut cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, peste jumătate de milion de persoane. De data aceasta a pus la bătaie două filme Câinii zăpezii şi Van Helsing.

URBAN. ŞI la oraşe show-ul a fost sub live-ul de săptămâna trecută cu aproaximativ 100.000 de persoane. Concret, show-ul de talente a avut o medie de 1,2 milioane de privitori.

Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, aflat pe locul al doilea. Antena 1 a fost urmărită pe interval de 280.000 de persoane.

COMERCIAL. Românii au talent a coborât pe publicul comercial sub jumătate de milion de persoane şi sub live-ul de săptămâna trecută.

Antena 1 şi Kanal D au avut cifre aproape la egalitate, pe publicul tânăr.

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.363.000 13.3 34.4
2 Kanal D 767.000 4.3 11.2
3 Antena 1 514.000 2.9 7.5
4 Romania TV 318.000 1.8 4.6
5 Antena 3 281.000 1.6 4.1
6 Prima TV 229.000 1.3 3.3
7 National TV 181.000 1 2.6
8 Pro 2 173.000 1 2.5
9 TVR 1 140.000 0.8 2
10 Antena Stars 135.000 0.8 2
11 TVR 2 99.000 0.6 1.4
12 Digi 24 89.000 0.5 1.3
13 B1TV 84.000 0.5 1.2
14 Minimax 76.000 0.4 1.1
15 Diva 65.000 0.4 0.9
16 DigiSport 1 60.000 0.3 0.9
17 Boomerang 59.000 0.3 0.9
18 Nickelodeon 56.000 0.3 0.8
19 Cartoon Network 52.000 0.3 0.8
20 Disney 52.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.224.000 12.8 34
2 Kanal D 376.000 3.9 10.4
3 Antena 1 280.000 2.9 7.8
4 Antena 3 167.000 1.7 4.6
5 Romania TV 150.000 1.6 4.2
6 Prima TV 88.000 0.9 2.4
7 National TV 74.000 0.8 2
8 Pro 2 73.000 0.8 2
9 Antena Stars 63.000 0.7 1.8
10 TVR 1 57.000 0.6 1.6
11 TVR 2 55.000 0.6 1.5
12 B1TV 53.000 0.6 1.5
13 Diva 53.000 0.5 1.5
14 Digi 24 50.000 0.5 1.4
15 DigiSport 1 43.000 0.5 1.2
16 Realitatea TV 34.000 0.4 0.9
17 Nickelodeon 33.000 0.3 0.9
18 Paramount 33.000 0.3 0.9
19 Pro Cinema 29.000 0.3 0.8
20 History 28.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 464.000 10.8 37.6
2 Antena 1 127.000 3 10.3
3 Kanal D 123.000 2.9 10
4 Prima TV 27.000 0.6 2.2
5 Diva 27.000 0.6 2.2
6 Pro 2 26.000 0.6 2.1
7 History 22.000 0.5 1.8
8 National TV 21.000 0.5 1.7
9 Romania TV 19.000 0.5 1.6
10 Kiss TV 18.000 0.4 1.5
11 Digi 24 17.000 0.4 1.4
12 Antena 3 16.000 0.4 1.3
13 TVR 1 15.000 0.3 1.2
14 Antena Stars 14.000 0.3 1.1
15 DigiSport 1 14.000 0.3 1.1
16 TVR 2 13.000 0.3 1.1
17 Pro Cinema 12.000 0.3 1
18 TLC 12.000 0.3 1
19 AXN 11.000 0.3 0.9
20 Nickelodeon 10.000 0.2 0.8

Vezi Audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citeşte şi:

Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D


A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia


A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie


A şasea ediţie, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri


A şaptea ediţie, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiţii. Câţi telespectatori au urmărit show-ul


A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audienţe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr

A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câţi români s-au uitat la ediţia cu un moment de striptease


A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley şi Pavel Bartoş, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc


A unsprezecea ediţie, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele


A douăsprezecea ediţie, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puţin la TV


A douăsprezecea ediţie, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator


A treisprezecea ediţie, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediţia în care s-au decis semifinaliştii, sub trei milioane de telespectatori

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Emisiunea este prea lungita; ar trebui sa se incadreze in 2 ore jumate maxim cu tot cu publicitate sau macar sa se urce toate momentele pe youtube.
  • "Pro TV", triplu pe comercial fata de "Antena 1".

    Si "Romanii au talent" sta mult mai bine fata de anul trecut, pe data de 25 mai, cand a avut doar 7.8 rating pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala
  • Cifre mai slabe fata de prima semifinala probabil din cauza momentelor de publicitate foarte dese. Probabil cei care nu voteaza si vor sa vada doar numerele concurentilor au preferat sa le vada si dupa exact momentul concurentului. Sa stai 4 ore pentru doar 12 concurenti este destul de mult. Dar uitandu-ne si la celelalte posturi concurente nici nu exista vorba de concurenta, momentan cand sunt RAT exista PRO TV si restul.

Trimite un comentariu

sus