
AUDIENȚE. Publicul a „votat” cu cea de-a doua semifinală și ultima din acest sezon a show-ului Românii au talent, de pe Pro TV.
Peste 2,3 milioane de persoane au urmărit semifinala live a show-ului de talente. Cifrele au fost însă, pe cele trei targeturi, mai mici decât cele obținute de Pro TV săptămâna trecută.
Pro TV s-a menținut la distanță de locurile următoare, ocupate de Kanal D (cu serialul Povestea noastră și emisiunea Bravo, ai stil) și de Antena 1 (cu filmulele Câinii zăpezii și Van Helsing).
Semifinaliștii show-ului au fost: Corul de copii al Operei Naționale, Aris Negoiță, Elena Gibson, Anton Joseph și Isabela Stănescu.
Tot aseară, jurații și-au folosit și wild card-ul din acest sezon și au ales cel de-al 11-lea finalist: Stevie Starr.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de a doua semifinală Românii au talent, (interval orar 20.30-00.15):
NAȚIONAL. Show-ul de talente a avut peste 2,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări, cifre sub ediția live de săptămâna trecută.
Chiar și așa, Pro TV a obținut cifre triple față de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Povestea noastră, urmată de emisiunea Bravo, ai stil.
Antena 1, de pe poziția a treia, a obținut cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, peste jumătate de milion de persoane. De data aceasta a pus la bătaie două filme Câinii zăpezii și Van Helsing.
URBAN. ȘI la orașe show-ul a fost sub live-ul de săptămâna trecută cu aproaximativ 100.000 de persoane. Concret, show-ul de talente a avut o medie de 1,2 milioane de privitori.
Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, aflat pe locul al doilea. Antena 1 a fost urmărită pe interval de 280.000 de persoane.
COMERCIAL. Românii au talent a coborât pe publicul comercial sub jumătate de milion de persoane și sub live-ul de săptămâna trecută.
Antena 1 și Kanal D au avut cifre aproape la egalitate, pe publicul tânăr.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.363.000 | 13.3 | 34.4 |
2 | Kanal D | 767.000 | 4.3 | 11.2 |
3 | Antena 1 | 514.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 318.000 | 1.8 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 281.000 | 1.6 | 4.1 |
6 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | National TV | 181.000 | 1 | 2.6 |
8 | Pro 2 | 173.000 | 1 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 140.000 | 0.8 | 2 |
10 | Antena Stars | 135.000 | 0.8 | 2 |
11 | TVR 2 | 99.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Digi 24 | 89.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | B1TV | 84.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Minimax | 76.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Diva | 65.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | DigiSport 1 | 60.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Boomerang | 59.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Nickelodeon | 56.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Cartoon Network | 52.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Disney | 52.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.224.000 | 12.8 | 34 |
2 | Kanal D | 376.000 | 3.9 | 10.4 |
3 | Antena 1 | 280.000 | 2.9 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 167.000 | 1.7 | 4.6 |
5 | Romania TV | 150.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | Prima TV | 88.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | National TV | 74.000 | 0.8 | 2 |
8 | Pro 2 | 73.000 | 0.8 | 2 |
9 | Antena Stars | 63.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 57.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | TVR 2 | 55.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | B1TV | 53.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | Diva | 53.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Digi 24 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Realitatea TV | 34.000 | 0.4 | 0.9 |
17 | Nickelodeon | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Paramount | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Pro Cinema | 29.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | History | 28.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 464.000 | 10.8 | 37.6 |
2 | Antena 1 | 127.000 | 3 | 10.3 |
3 | Kanal D | 123.000 | 2.9 | 10 |
4 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
5 | Diva | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
6 | Pro 2 | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | History | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
8 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Kiss TV | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
11 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
12 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
13 | TVR 1 | 15.000 | 0.3 | 1.2 |
14 | Antena Stars | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
15 | DigiSport 1 | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
16 | TVR 2 | 13.000 | 0.3 | 1.1 |
17 | Pro Cinema | 12.000 | 0.3 | 1 |
18 | TLC | 12.000 | 0.3 | 1 |
19 | AXN | 11.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Nickelodeon | 10.000 | 0.2 | 0.8 |
Vezi Audiența Românii au talent de săptămâna trecută, aici
Citește și:
Prima ediție, 8 februarie: Românii au talent și în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 și Kanal D, pe publicul comercial
A doua ediție, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediția de debut. Pro TV, cifre e șapte ori peste Antena 1 și Kanal D
A treia ediție, 22 februarie: Câți oameni au văzut „Românii au talent”, ediția a treia
A patra ediție, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției
A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie
A șasea ediție, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri
A șaptea ediție, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiții. Câți telespectatori au urmărit show-ul
A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audiențe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr
A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câți români s-au uitat la ediția cu un moment de striptease
A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley și Pavel Bartoș, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc
A unsprezecea ediție, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele
A douăsprezecea ediție, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audiența Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puțin la TV
A douăsprezecea ediție, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator
A treisprezecea ediție, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediția în care s-au decis semifinaliștii, sub trei milioane de telespectatori
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Si "Romanii au talent" sta mult mai bine fata de anul trecut, pe data de 25 mai, cand a avut doar 7.8 rating pe comercial:
https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala