Skip to main content

RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent, sponsorizat de un retailer. Vedetele emisiunii, şi ele imagine pentru diverse magazine

 
RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent, sponsorizat de un retailer. Vedetele emisiunii, şi ele imagine pentru diverse magazine

RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent are de anul acesta un nou sponsor. Anul acesta, show-ul de talente, ajuns la sezonul 10, are un nou sponsor, retailerul Lidl. Până la începutul sezonului trecut, sponsor al emisiunii era Telekom (companie cu care postul TV a avut diferende comerciale).

Publicitate

Anul acesta, Românii au talent şi-a găsit sponsor nou, după nouă ani de colaborare de Telekom. Este vorba despre Lidl, după cum a anunţat Pro TV în promo-urile de post.

Lidl, sponsorul din acest an Românii au talent, nu este singurul retailer care "curtează emisiunea". Şi câteva dintre vedetele show-ului sunt, la rândul lor, „feţele” unor retaileri.

Pavel Bartoş, unul dintre prezentatorii emisiunii, este de mai mult timp imaginea Metro. Apare şi în prezent într-un spot al companiei, în care joacă rolului unui ...prezentator de show TV.

Smiley, partenerul lui Bartoş, este şi el imagine pentru un retailer. Din acest an, Smiley e „faţa” campaniilor Kaufland.

Unul dintre juraţi - Andi Moisescu - a apărut până recent în numeroase campanii Selgros. Brandul a fost şi unul dintre sponsorii emisiunii Apropo TV, pe care Andi Moisescu o realizează pentru Pro TV.

Divorţ după nouă ani de "convieţuire"

Până acum, Românii au talent a fost sponsorizat de Telekom, încă de la începuturi, pe vremea când se numea Cosmote şi până în 2019.

Anul trecut, chiar în timpul unei ediţii Românii au talent, show sponsorizat de Telekom, Pro TV anunţa că posturile sale „ar putea” să nu mai fie disponibile în reţelele Telekom şi NextGen.

„ProTV a folosit o tactică brutală de denigrare şi calomniere a grupului Telekom Romania, rulând în emisiunea "Românii au talent" - pe care Telekom a sponsorizat-o nouă ani la rând, din 2011, mesajul referitor la ieşirea din grilele Telekom şi NextGen, minute în şir, pentru a se asigura că a produs un efect cu adevărat copleşitor”, spunea atunci Telekom într-o scrisoare deschisă adresată CNA.

Ca rezultat, compania telecom nu s-a mai regăsit printre sponsorii Vocea României. Anul trecut, marele premiu al show-ului a fost oferit de Splend'or, reţea de magazine de bijuterii.

Citeşte şi:

PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV

REACŢIE. "Pro TV vrea creşterea preţului." Reacţia Telekom după anunţul agresiv al Pro TV că "ar putea ieşi" din grila operatoruluiULTIMĂ ORĂ.

Pro TV anunţă agresiv că ar putea ieşi de pe Telekom şi NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunţ

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Adam
    Nu are de ce să se retragă de acolo. Va sponsoriza în continuare și emisiunea aceea.
  • Acest lucru inseamna ca Lidl se retrage de la Chefi la Cutite? Sau va ramane si acolo sponsor?
  • @Cristi
    Cred că suntem într-un moment de cumpănă pentru toată industria telecom, prioritare sunt acum licitațiile pentru licențele 5G.

    Iar după ce va trece acest hop, tot Vodafone și Orange sunt principalii favoriți pentru a sponsoriza cele mai importante emisiuni TV.

    „Românii au talent” a înlocuit emisiunea „Dansez pentru tine”.
    Ar fi o idee ca nu doar sponsorul să se schimbe, ci și formatul emisiunii!

Trimite un comentariu

sus