Skip to main content

Sus masca, jos chiloţii. Pentru Guvern facem afişări şi fără chiloţi. DC News şi un click-bait de zile mari, chiar lângă campania Guvernului

 
Sus masca, jos chiloţii. Pentru Guvern facem afişări şi fără chiloţi. DC News şi un click-bait de zile mari, chiar lângă campania Guvernului

Afişări fără chiloţi. Are sau nu are? Aceasta-i întrebarea. În titlu, nu are. În text, doar "pare" că nu are. În goana după afişări, o ştire cu Andreea Bănică pe DC News.

Publicitate

Titlul: „Andreea Bănică, GAFĂ uriaşă. FĂRĂ chiloţi în online, a lăsat TOTUL la vedere: Cu DOI copii, cam INDECENTĂ! Vulgar.

Articolul este încadrat de două bannere mari din campania Guvernului, care de două zile are un nou mesaj: nu mai este Poartă Mască, ci "Împreună punem virusul în izolare".

Titlul spune ceva, iar textul altceva

Dacă titlul anunţă că Andreea Bănică a apărut „fără chiloţi în online”, textul nu e chiar atât de sigur.

De la afirmaţia sigură „Andreea Bănică, GAFĂ uriaşă. FĂRĂ chiloţi în online, a lăsat TOTUL la vedere”, autorul a ajuns la o exprimare ceva mai temperată - „a publicat o fotografie în care pare că nu are lenjerie intimă sub rochia crăpată pe mijloc”, după cum scrie materialul.

În final au fost prezentate comentarii ale fanilor de pe Instagramul cântăreţei, dar şi poza în cauză.

Surpriză! Andreea Bănică este cât se poate de îmbrăcată în poză şi doar „pare”, aşa cum punctează textul, că nu ar avea lenjerie intimă.

Sute de mii de euro de la Guvern pentru grupul DC News

Reamintim că publicaţia DC News, deţinută de Bogdan Chirieac, este unul dintre beneficiarii banilor de la Guvern, în campania de informare legată de COVID. De altfel, materialul de click-bait publicat de DC News era chiar pe pagină cu două reclame ale Guvernului.

În primă fază, DCNews (prin Press Media Electronic) a fost acceptat în campania Guvernului pentru o sumă maximă de 224.000 de euro pentru campania declanşată în contextul covid, ca ajutor pentru presă.

De notat că, după ce Ordonanţa a trecut de Parlament, regulile s-au mai schimbat, iar sumele pentru televiziuni, radiouri şi online vor creşte.

Click-bait la ordinea zilei. Două exemple de la EVZ şi de la Ştirile Pro TV

Paginademedia.ro a semnalat şi alte cazuri de click-bait în ultima perioadă. Ambele site-uri sunt, de asemenea, beneficiare ale unor sume importante din campania Guvernului.

  • Site-ul EVZ.ro a titrat, de exemplu, într-un material, că "Andreea Esca l-a cunoscut bine pe Ceauşescu". Un alt material spunea "Adio, Florin Piersic! Pandemia l-a învins. A fost sfârşitul pentru marele actor..." Textele articolelor erau departe de titlu.

Citeşte detalii, aici: CLICK-BAIT. Un interviu cu Esca, vechi de patru ani, reînviat de Evz: „Andreea Esca l-a cunoscut bine pe Ceauşescu” - Chiar l-a cunoscut?

  • Ştirile Pro TV îşi promova materialele pe Facebook cu titluri cu legătură slabă cu textele la care făcaeu trimitere: "OMS dă cea mai bună veste despre COVID-19: "Nu există", spunea o postare de pe Facebook.

În altă postare, tot Ştirile Pro TV spuneau, ca Breaking News: "Liderul PSD dus de urgenţă la spital! Are COVID-19!"

Citeşte detalii, aici: Titluri pentru trafic. Corona Click-Bait de la Ştirile ProTV: COVID nu există? Are liderul PSD COVID

FOTO


Citeşte şi: BANI PENTRU PRESĂ. Grupul Intact, cei mai mulţi bani de la Guvern: peste 3,2 milioane de euro. Grupul ProSport, Cancan şi Gândul, primul la online. Lista parţială a contractelor. Cine şi cât ia?


Citeşte şi: Schimbări majore în Ordonanţa bani pentru presă: încă 10 milioane în plus. Preţuri mai mari pentru TV, dar şi pentru online. Campania, prelungită


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus