Skip to main content

Sus masca, jos chiloții. Pentru Guvern facem afișări și fără chiloți. DC News și un click-bait de zile mari, chiar lângă campania Guvernului

 
Sus masca, jos chiloții. Pentru Guvern facem afișări și fără chiloți. DC News și un click-bait de zile mari, chiar lângă campania Guvernului

Afișări fără chiloți. Are sau nu are? Aceasta-i întrebarea. În titlu, nu are. În text, doar "pare" că nu are. În goana după afișări, o știre cu Andreea Bănică pe DC News.

Titlul: „Andreea Bănică, GAFĂ uriașă. FĂRĂ chiloți în online, a lăsat TOTUL la vedere: Cu DOI copii, cam INDECENTĂ! Vulgar

Publicitate

Articolul este încadrat de două bannere mari din campania Guvernului, care de două zile are un nou mesaj: nu mai este Poartă Mască, ci "Împreună punem virusul în izolare".

Titlul spune ceva, iar textul altceva

Dacă titlul anunță că Andreea Bănică a apărut „fără chiloți în online”, textul nu e chiar atât de sigur.

De la afirmația sigură „Andreea Bănică, GAFĂ uriașă. FĂRĂ chiloți în online, a lăsat TOTUL la vedere”, autorul a ajuns la o exprimare ceva mai temperată - „a publicat o fotografie în care pare că nu are lenjerie intimă sub rochia crăpată pe mijloc”, după cum scrie materialul. 

În final au fost prezentate comentarii ale fanilor de pe Instagramul cântăreței, dar și poza în cauză. 

Surpriză! Andreea Bănică este cât se poate de îmbrăcată în poză și doar „pare”, așa cum punctează textul, că nu ar avea lenjerie intimă. 

Sute de mii de euro de la Guvern pentru grupul DC News

Reamintim că publicația DC News, deținută de Bogdan Chirieac, este unul dintre beneficiarii banilor de la Guvern, în campania de informare legată de COVID. De altfel, materialul de click-bait publicat de DC News era chiar pe pagină cu două reclame ale Guvernului.

În primă fază, DCNews (prin Press Media Electronic) a fost acceptat în campania Guvernului pentru o sumă maximă de 224.000 de euro pentru campania declanșată în contextul covid, ca ajutor pentru presă.

De notat că, după ce Ordonanța a trecut de Parlament, regulile s-au mai schimbat, iar sumele pentru televiziuni, radiouri și online vor crește.

Click-bait la ordinea zilei. Două exemple de la EVZ și de la Știrile Pro TV

Paginademedia.ro a semnalat și alte cazuri de click-bait în ultima perioadă. Ambele site-uri sunt, de asemenea, beneficiare ale unor sume importante din campania Guvernului.

  • Site-ul EVZ.ro a titrat, de exemplu, într-un material, că "Andreea Esca l-a cunoscut bine pe Ceaușescu". Un alt material spunea "Adio, Florin Piersic! Pandemia l-a învins. A fost sfârșitul pentru marele actor..." Textele articolelor erau departe de titlu.

Citește detalii, aici: CLICK-BAIT. Un interviu cu Esca, vechi de patru ani, reînviat de Evz: „Andreea Esca l-a cunoscut bine pe Ceauşescu” - Chiar l-a cunoscut?

  • Știrile Pro TV își promova materialele pe Facebook cu titluri cu legătură slabă cu textele la care făcaeu trimitere: "OMS dă cea mai bună veste despre COVID-19: "Nu există", spunea o postare de pe Facebook. 

În altă postare, tot Știrile Pro TV spuneau, ca Breaking News: "Liderul PSD dus de urgență la spital! Are COVID-19!"

Citește detalii, aici: Titluri pentru trafic. Corona Click-Bait de la Știrile ProTV: COVID nu există? Are liderul PSD COVID

FOTO


Citește și: BANI PENTRU PRESĂ. Grupul Intact, cei mai mulți bani de la Guvern: peste 3,2 milioane de euro. Grupul ProSport, Cancan și Gândul, primul la online. Lista parțială a contractelor. Cine și cât ia?


Citește și: Schimbări majore în Ordonanța bani pentru presă: încă 10 milioane în plus. Prețuri mai mari pentru TV, dar și pentru online. Campania, prelungită


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu