Skip to main content

EXCLUSIV. Selly a dat în judecată postul România TV. Ce sumă cere ca daune şi de ce?

 
EXCLUSIV. Selly a dat în judecată postul România TV. Ce sumă cere ca daune şi de ce?

EXCLUSIV. Andrei Şelaru - Selly a acţionat oficial în judecată postul România TV şi solicită staţiei daune pentru, spune el, "prejudicii de imagine".

Publicitate

Acţiunea lui Selly, depusă deja la Tribunalul Bucureşti, vine după seria de materiale şi de burtiere puse de România TV, după ce postul a preluat, fără să verifice, un material în care părea că vloggerul era implicat în accident.

Ulterior, Selly a dezvăluit că a fost o farsă făcută tocmai pentru a dovedi că România TV preia informaţii fără să le verifice (multe titluri au picat însă în această farsă, pe lângă postul de ştiri).

100.000 de euro daune

Andrei Şelaru - Selly a declarat pentru Paginademedia.ro că daunele cerute în chemarea în judecată se ridică la 100.000 de euro.

Selly, pentru Paginademedia.ro:

"După farsa cu accidentul, cei de la România TV au pornit o campanie de linşaj mediatic la adresa mea. Le cer 100.000 de euro daune morale, pentru afectarea imagini mele, pentru impactarea reputaţiei", a declarat Selly pentru Paginademedia.ro

"Pe lângă cei de 100.000 de euro, mai am câteva cereri. Una este obligarea România TV să difuzeze, pe cheltuiala lor, hotărârea definitivă, în termen de cinci zile de la emitere şi plata cheltuielilor de judecată", a continuat el.

Citeşte şi: Un exemplu de "anchetă"! România TV sare la Selly, după ce vloggerul le-a făcut farsa cu accidentul. Cu acuzaţii de consum de droguri rupte din melodii

De ce 100.000 de euro?

Andrei Şelaru - Selly, pentru Paginademedia.ro:

"Acesta este prejudiciul moral pe care eu consider că l-au provocat prin acele ştiri false care păcăleau privitorii că eu am probleme cu poliţia, că poliţia mă anchetează.

Cum că am primit bani de la Viorica Dăncilă şi de la PSD. Dar şi pentru cele de dinainte de farsa cu accidentul, când au pus pe burtieră "prezentator împuşcat de milionarul Selly".

Este un prejudiciu moral. Se uitau 500.000 de oameni la emisiunea lui Ioan Korpos şi consider că prejudiciul este justificat. Am primit apeluri de la rude, de la prietetni, de la cunoscuţi, care mă întrebau dacă este adevărat ce se spune despre mine pe post. Asta înseamnă că au avut efect.

Trebuie să spun că nu e un prejudiciu material! Eu nu susţin că am pierdut bani în urma celor spuse de ei, ci că este un prejuduciu adus reputaţiei mele.

GALERIE FOTO. Burtierele puse de România TV în luna august, când a a fost dată pe post o "anchetă"

"Aş vrea să mai adaug ceva", a spus Selly:

"Aş mai dori să menţionez că cred că era cazul să ia atitudine cineva împotriva unui astfel de post. Ce am păţit eu nu e un caz izolat. Sunt cazuri în care oameni lezaţi nu au posibilitatea să se apere sau nu au un canal de expunere, cum am eu pe youtube. Sau nu au posibilitatea financiară să se apere."

Un exemplu?

"A fost o ştire pe România TV, preluată dintr-o publicaţie italiană, despre o româncă implicată într-un incident violent acolo.

Ştirea a fost ilustrată cu imagini luate de pe Facebook cu o altă româncă, nu avea nicio legătură cu cazul. Ea a internţionat să dea în judecată România TV, dar a renunţat ulterior."

Plângerea a fost depusă la Tribunalul Bucureşti, în numele lui Selly, prin Simion, Nere&Iordache, împotriva Ridzone Computers, compania care deţine licenţa România TV.

Obiectul: Acţiune în răspundere delictuală.

Istoricul cazului, în interviul video acordat de Selly după farsa cu accidentul şi în linkurile de mai jos:

Contextul, pe larg

Miercuri, 19 august. Un film în care părea că un tânăr este gonit de Selly de la locul unui accident este publicat de România TV şi e preluat apoi de mai multe publicaţii: Digi 24, Adevărul, Libertatea, Antena 3, Cancan, Evz sunt doar câteva dintre titlurile care au preluat materialul.

Joi, 20 august. Selly dezvăluie într-un clip că el a fabricat filmul pentru „a da o lecţie despre cât de uşor se poate dezinforma". Spune că nimeni nu l-a sunat pentru verificare şi că a decis să facă farsa după ce România TV a difuzat în câteva rânduri informaţii false despre el.

Sâmbătă, 29 august. România TV s-a dezlănţuit contra lui Selly. O ploaie de burtiere despre Selly a curs timp de o oră, după care au urmat şi „înregistrările scandaloase care îl demască pe Selly".

„Deplasări ilegale" ale lui Selly, întrebări legate de consum de droguri de către vloger, consumatori de droguri în anturajul lui, „urme" pe care să le şteargă sau despre cum a încălcat legea. Nu mai putin de 14 burtiere despre Selly au curs timp de o oră pe post.

Duminică, 30 august. Ofensiva a continuat şi duminică. Au fost burtiere ca „Suma primită de Selly de la Viorica Dăncilă" şi „Banii ceruţi şi primiţi de Selly de la PSD"

De ce a făcut vloggerul asta farsa pentru România TV?

Totul a pornit de la România TV. După ce postul a difuzat materiale cu burtiere deplasate şi informaţii neverificare despre el, la începutul lunii august, acesta s-a hotărât să le dea o lecţie. Cum au arătat burtierele România TV, de atunci? Doar câteva:

- „Filmarea momentului în care Selly trage cu pistolul”
- „Prezentator TV, împuşcat de milionarul Selly”
- „Selly, dus la detectorul de minciuni”

„Mi-au speriat familia pentru un punct de rating”, explică el.


Citeşte şi: Subiectul „Selly” a ajuns şi la CNA. Herjeu: „A fost o execuţie!”. Amendă de nici 2.000 de euro pentru România TV, după aproape două ore de discuţii contondente


Citeşte şi: Seara de duminică a pus capac: Selly dă în judecată România TV pentru „acuzaţiile complet mincinoase pe care le-au făcut”


Citeşte şi: Un exemplu de "anchetă"! România TV sare la Selly, după ce vloggerul le-a făcut farsa cu accidentul. Cu acuzaţii de consum de droguri rupte din melodii


Citeşte şi: Altă dată să verificaţi! Selly, farsă pentru România TV, după ce postul a dat un fake despre el! Toată presa a preluat falsul accident al vloggerului


Citeşte şi: INTERVIU. Selly, povestea farsei: Da, cred în nevoia de presă! În orice democraţie trebuie să existe! Treaba cu democraţia pică în momentul în care spui doar minciuni


Citeşte şi: REACŢII. Ştirea despre falsul accident al lui Selly a dispărut de pe România TV. Ce au făcut alte publicaţii? Adevărul şi Libertatea, rectificări şi scuze


Citeşte şi: VIDEO. Selly şi falsul accident: "Am regizat toată porcăria asta pentru ca voi să vedeţi că nimic nu poate fi 100% de încredere"


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • *** să fi tu Shely, După ce ai tupeul nesimțit să păcălești și batjocorești presa ( niște oameni care se dedică muncii lor, aleargă pe teren zi de zi pentru o știre, pentru o pâine ), Vi tu un *** căruia nu-îi mai ajung banii câștigați din YouTube, mai vrei pe deasupra și bani pe deasupra După ce tu și *** tăi le spălați creierele copilașilor care te consideră un exemplu de urmat prin porcăriile de clipuri pe care le postezi pe YouTube, Acum vi și mai ceri și bani pentru că ț-ai bătut joc de niște oameni, Cine te crezi mă? dumnezeu ai devenit celebru datorită publicului format din majoritatea copii, acum te-ai ajuns ai fițe de divă care se victimizează, să-ți fie rușine mă
  • Romania tv a dus tv la acelasi nivel cu d diaconescu. Diferenta este ca ei mascheaza totul mai bine, sub aparenta unui post de stiri.
    Organele statului ar putea sa le ridice licenta, daca legile ar fi mai ok.

Trimite un comentariu

sus