Skip to main content

TOP ADC. Reclamele cu Adelina Pestriţu şi Şerban Pavlu, în topul lunii septembrie. Ce campanie a fost lucrarea lunii: „Nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media”

 
TOP ADC. Reclamele cu Adelina Pestriţu şi Şerban Pavlu, în topul lunii septembrie. Ce campanie a fost lucrarea lunii: „Nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media”

TOP ADC SEPTEMBRIE | 2020. Agenţia Friends-TBWA a semnat campania lunii, în septembrie. Este vorba despre campania Armata de jucării, desfăşurată de ONG-ul Salvaţi zona verde Domnişoara Pogany.

Publicitate

S-a clasat şi pe primul loc în categoria Experiential/BTL, conform ADC - organizaţia care reuneşte oameni din agenţii.

Scopul proiectului este strângerea de semnături pentru crearea unui parc în cartierul ANL de case Constantin Brâncuşi, după ce spaţiul dedicat iniţial amenajării parcului a fost modificat în teren necesar construcţiilor imobiliare.

Echipa creativă este formată din Lavinia Plohod, Bogdan Dănăilescu (Art Directors), Vlad Mareş, Vlad Belcin (Copywriters) şi Adrian Preda (Creative Director).

E o demonstraţie că nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media

Laura Nedelschi, Independent Creative Director&Senior Copywriter şi membră ADC*RO, despre proiect:

„E o notă tare bună pentru regăsirea autenticităţii în comunicarea din România faptul că am votat atât de mulţi proiectul ăsta. Creat de oameni reali, pentru o problemă reală, cu animale de pluş reale. Bătăios şi heart-warming.

E o demonstraţie că nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media. Adică e demonstraţia aia bună că am ajuns acolo unde aveam nevoie, toţi cei care lucrăm în publicitate, ca să ne regăsim aplicabilitatea şi să ne sprijinim comunităţile în a-şi rezolva problemele, dincolo de lamentarea şi mişto-ul din meme-ul despre probleme universale.

Bravo, Predu & team”, a spus ea.

În topul lunar se mai găsesc spoturi cu Şerban Pavlu, Adelina Pestriţu sau cu actorul Alex Bogdan.

Despre o parte dintre acestea a scris şi Paginademedia.ro:


Citeşte şi: Ploaie de vedete şi de spoturi de toamnă. Bartoş, Nartea, Pavlu, Iureş cu vocea sau fiul Magdei Catone, printre protagonişti


Citeşte şi: Mesaj social într-o reclamă Fashion Days? Robert Tiderle şi povestea campaniei cu Adelina Pestriţu. Cum a ajuns cuvântul „dobitoc” în clip


Citeşte şi: „Au pus impozit pe perciuni!" Oskar SuperWeiss, mesaj înainte de alegeri: „Votezi acum, îţi mulţumeşti mai târziu”


Citeşte şi: Steagul şi judeţul: 42 de artişti au creat 42 de steaguri, pentru fiecare judeţ al ţării


EXPERIENTIAL/BTL

Menţiune în categoria Experiential/BTL are campania A Summer Capsule, realizată de Kubis Interactive pentru PEPSI & SNKRIND. Proiectul prezintă o colecţie capsulă de haine retro-cool urbane, reinterpretate şi create de către Pepsi şi Sneaker Industry.

Echipa creativă: Dragoş Aliciu (Copywriter) + Victor Deteşan (Art Director)

DIGITAL

Primul loc în categoria Digital revine campaniei Bucate ca la carte, semnată de MullenLowe pentru Lidl – Cămara noastră. De această dată câştigă în top al treilea episod: Masa lui Mateiu Caragiale, care prezintă obiceiurile culinare descrise în opera Craii de Curtea-Veche a lui Mateiu Caragiale.

Echipa este formată din: Group Creative Directors Silviu Antohe (Art Director) & Mihai Costache (Copywriter) şi Andra Vlăsceanu (Art Director) şi Andreea Popa (Senior Copywriter).

În categoria Digital, locul doi merge către proiectul Potential sponsor of major cancelled events, desfăşurat de ROM şi echipa MRM România.

Campania Armata de Jucării realizată de Friends/TBWA pentru a sprijini iniţiativa organizaţiei Salvaţi zona verde Domnişoara Pogany câştigă şi Locul trei în categoria Digital.

Menţiune în categoria Digital are şi proiectul Harta digitală Romanian Design Week, realizată de Gavrilă&Asociaţii, Radu Manelici şi Sebastian Pren. Romanian Design Week a avut loc între 11 şi 20 septembrie şi a cuprins şi o versiune digitală a festivalului, reunită într-o hartă interactivă cu ajutorul căreia evenimentul a putut fi explorat din confortul propriei case.

În categoria Digital, menţiune are şi proiectul Design flags: o experienţă senzorială, semnat de Kubis Interactive pentru Qreator by IQOS @Romanian Design Week. Proiectul cuprinde o serie de 6 execuţii video, bazate pe sound experience, despre vieţile secrete ale unor obiecte aparent uzuale.

Echipa creativă este formată din: Andrei Deteşan (Art Director) & Sandra Hristu (Copywriter).

O altă menţiune a categoriei Digital este campania Pepsi Retro Comedy, semnată de Kubis Interactive pentru Pepsi. Proiectul cuprinde 3 video-uri despre glumele din trecut adaptate situaţiilor moderne, dar şi amintiri ale jocurilor şi elementelor fashion prezentate de comedianţii: Deiu Stanciu, Radu Bucălae şi Bogdan Drăcea.

Echipa: Dragoş Aliciu (Copywriter) & Victor Deteşan (Art Director).

TV

Într-o perioadă în care totul se schimbă şi nimic nu mai este la fel, KFC şi McCann Worldgroup vin cu o campanie care să arate că indiferent de obstacole şi context KFC Wings şi Strips au rămas la fel.

Proiectul câştigă primul loc în categoria TV printr-o serie de spoturi despre cum unele lucruri rămân mereu la fel.

Echipa creativă: Mihai Constantinescu (Art Director) şi Paula Ionescu (Copywriter).

Fashion Days împreună cu Papaya au creat campania Totul despre bun gust. Şi bun simţ. Au câştigat locul doi în categoria TV. Spotul o are în prim plan pe Adelina Pestriţu care observă în trafic un gest lipsit de bun simţ, pe care îl corectează, pentru că implicarea e necesară atât în bun gust, cât şi în bunul simţ.

Locul trei al categoriei TV revine campaniei Asigurăm România, pentru City Insurance. Proiectul prezintă o serie de spoturi care îl au în rol principal pe Şerban Pavlu. Acesta arată diferitele moduri în care lucrurile neprevăzute se pot întâmpla şi explică importanţa asigurării.

Echipa creativă este formată din: Dan Frînculescu şi Adrian Ioţa.

Menţiune în categoria TV au Oskar SuperWeiss şi Next Advertising pentru execuţia contextuală din perioada alegerilor locale, care adaptează mesajul campaniei în Votezi acum, îţi multumeşti mai târziu pentru a îndemna românii să iasă la vot.

Echipa: Vasile Petrescu, Petra Martin (Art Directors) şi Bogdan Tudosie (Senior Copywriter), Andrei Tripşa (Creative Director).

OOH

Primul loc în categoria Outdoor merge către Local Design Circle pentru implementarea proiectului RO42 — Fome Locale. Echipa Local Design Circle a expus pe gardul Muzeului Naţional de Artă al României lucrările a 42 de designeri şi artişti locali, care pornind de la un brief comun au reinterpretat identităţile celor 42 de judeţe din România.

Locul doi revine identităţii vizuale a proiectului Kilometrul Zero, un spectacol – lectură realizat de Saviana Stănescu, în regia lui Andrei Măjeri. Spectacolul a fost prezentat în deschiderea stagiunii 2020-2021 a Teatrului Odeon, iar execuţia poartă semnătura Daniel şi Andrew Design Studio.

Echipa: Daniel Mihalcea (Brand Manager) şi Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

În categoria OOH, podiumul a fost completat de Florăria Iris pentru manifestul 50 de zile pentru 50 de ani prin care sunt alese locuri sau obiecte din Bucureşti care devin mici proiecte de amenajare urbană cu ajutorul unor aranjamente florale, menite să le scoată în evidenţă.

O menţiune a fost adjudecată de Oskar SuperWeiss pentru execuţia Outdoor care îndeamnă la vot în perioada alegerilor locale.

Echipa creativă: Vasile Petrescu (Art Director) şi Bogdan Tudosie (Senior Copywriter), Andrei Tripşa (Creative Director).

Menţiune are şi seria de afişe realizate de Claudia Draghia şi Sebastian Pren pentru expoziţia Change - Anomaly of Transformation a lui Vlad Neuman. Execuţiile OOH reflectă simbolic vernisajul-experiment care s-a bazat pe exprimarea anomaliilor şi a degradării naturii prin intervenţia umană.

View this post on Instagram

Happy to show you what me and @claudia.draghia have been working on. We have created a series of posters for @vladneuman “Change - Anomaly of Transformation”. This new exhibition showcases an abstract approach to fashion sculptures, transporting you to an eerie botanical world. Here, raw shapes and materials create new forms of fashion. What we like most about this project is that our process was very experimental and playful, just like Vlad’s process of shaping the sculptures. Without an end product in mind, we let the process and the exploration guide us towards its final form. These posters give you a glimpse of the beautiful exhibition Vlad created. And if you want to see the full show, it's a must you visit the Objects and Moods Gallery on 12.09.2020. The show is part of Romanian Design Week.

A post shared by Sebastian Pren (@sebastianpren) on

Menţiune merge şi la proiectul multidisciplinar H3 Garden before detach(), care cuprinde cinci seri de muzică live, reprezentaţii ale spectacolului-instalaţie Who Am I? şi o expoziţie
de instalaţii interactive. Execuţia OOH este realizată de Daniel şi Andrew Design Studio.

Echipa: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

H3 Garden before detach() are Menţiune şi în categoria Print.

PRINT

În categoria Print, primul loc revine seriei de postere realizate de Daniel & Andrew Design Studio pentru promovarea Fabricate @Romanian Design Week. Participarea studioului Fabricate la RDW a constat în lansarea a două produse, parte din colecţia F: un scaun realizat fără cuie şi un taburet confecţionat din bucăţi de resturi.

Echipa creativă: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

Daniel & Andrew Design Studio câştigă şi Menţiune în categoria Print pentru proiectul Looking Forward, Looking Back realizat pentru conferinţele cu acelaşi nume organizate de Institutul Prezentului. Echipa creativă este formată din: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

Menţiune în categoria Print are şi Obiecte uitate & flori, un workshopul de reciclat organizat de Cărtureşti pentru a da viaţă lucrurilor uitate prin casă. Echipa creativă care a realizat execuţia print este formată din: Artemisa Pascu & Anca Cocioartă.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • am auzit recent ca adelina pestritu are cancer, o fi adevarat?

Trimite un comentariu

sus