Skip to main content

TOP ADC. Reclamele cu Adelina Pestrițu și Șerban Pavlu, în topul lunii septembrie. Ce campanie a fost lucrarea lunii: „Nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media”

 
TOP ADC. Reclamele cu Adelina Pestrițu și Șerban Pavlu, în topul lunii septembrie. Ce campanie a fost lucrarea lunii: „Nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media”

TOP ADC SEPTEMBRIE | 2020. Agenția Friends-TBWA a semnat campania lunii, în septembrie. Este vorba despre campania Armata de jucării, desfășurată de ONG-ul Salvați zona verde Domnișoara Pogany. 

S-a clasat și pe primul loc în categoria Experiential/BTL, conform ADC - organizația care reunește oameni din agenții.

Publicitate

Scopul proiectului este strângerea de semnături pentru crearea unui parc în cartierul ANL de case Constantin Brâncuși, după ce spațiul dedicat inițial amenajării parcului a fost modificat în teren necesar construcțiilor imobiliare.

Echipa creativă este formată din Lavinia Plohod, Bogdan Dănăilescu (Art Directors), Vlad Mareș, Vlad Belcin (Copywriters) și Adrian Preda (Creative Director).

E o demonstrație că nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media

Laura Nedelschi, Independent Creative Director&Senior Copywriter și membră ADC*RO, despre proiect:

„E o notă tare bună pentru regăsirea autenticității în comunicarea din România faptul că am votat atât de mulți proiectul ăsta. Creat de oameni reali, pentru o problemă reală, cu animale de pluș reale. Bătăios și heart-warming.

E o demonstrație că nu mai apreciem doar idei complicate sau artificii de media. Adică e demonstrația aia bună că am ajuns acolo unde aveam nevoie, toți cei care lucrăm în publicitate, ca să ne regăsim aplicabilitatea și să ne sprijinim comunitățile în a-și rezolva problemele, dincolo de lamentarea și mișto-ul din meme-ul despre probleme universale.

Bravo, Predu & team”, a spus ea. 

În topul lunar se mai găsesc spoturi cu Șerban Pavlu, Adelina Pestrițu sau cu actorul Alex Bogdan. 

Despre o parte dintre acestea a scris și Paginademedia.ro:


Citește și: Ploaie de vedete și de spoturi de toamnă. Bartoș, Nartea, Pavlu, Iureș cu vocea sau fiul Magdei Catone, printre protagoniști


Citește și: Mesaj social într-o reclamă Fashion Days? Robert Tiderle și povestea campaniei cu Adelina Pestrițu. Cum a ajuns cuvântul „dobitoc” în clip


Citește și: „Au pus impozit pe perciuni!" Oskar SuperWeiss, mesaj înainte de alegeri: „Votezi acum, îți mulțumești mai târziu”


Citește și: Steagul și județul: 42 de artiști au creat 42 de steaguri, pentru fiecare județ al țării


EXPERIENTIAL/BTL                                          

Mențiune în categoria Experiential/BTL are campania A Summer Capsule, realizată de Kubis Interactive pentru PEPSI & SNKRIND. Proiectul prezintă o colecție capsulă de haine retro-cool urbane, reinterpretate și create de către Pepsi și Sneaker Industry.

Echipa creativă: Dragoș Aliciu (Copywriter) + Victor Deteșan (Art Director)

DIGITAL                                               

Primul loc în categoria Digital revine campaniei Bucate ca la carte, semnată de MullenLowe pentru Lidl – Cămara noastră. De această dată câștigă în top al treilea episod: Masa lui Mateiu Caragiale, care prezintă obiceiurile culinare descrise în opera Craii de Curtea-Veche a lui Mateiu Caragiale.

Echipa este formată din: Group Creative Directors Silviu Antohe (Art Director) & Mihai Costache (Copywriter) și Andra Vlăsceanu (Art Director) și Andreea Popa (Senior Copywriter).

În categoria Digital, locul doi merge către proiectul Potential sponsor of major cancelled events, desfășurat de ROM și echipa MRM România. 

Campania Armata de Jucării realizată de Friends/TBWA pentru a sprijini inițiativa organizației Salvați zona verde Domnișoara Pogany câștigă și Locul trei în categoria Digital. 

Mențiune în categoria Digital are și proiectul Harta digitală Romanian Design Week, realizată de Gavrilă&Asociații, Radu Manelici și Sebastian Pren. Romanian Design Week a avut loc între 11 și 20 septembrie și a cuprins și o versiune digitală a festivalului, reunită într-o hartă interactivă cu ajutorul căreia evenimentul a putut fi explorat din confortul propriei case.

În categoria Digital, mențiune are și proiectul Design flags: o experiență senzorială, semnat de Kubis Interactive pentru Qreator by IQOS @Romanian Design Week. Proiectul cuprinde o serie de 6 execuții video, bazate pe sound experience, despre viețile secrete ale unor obiecte aparent uzuale.

Echipa creativă este formată din: Andrei Deteșan (Art Director) & Sandra Hristu (Copywriter).

O altă mențiune a categoriei Digital este campania Pepsi Retro Comedy, semnată de Kubis Interactive pentru Pepsi. Proiectul cuprinde 3 video-uri despre glumele din trecut adaptate situațiilor moderne, dar și amintiri ale jocurilor și elementelor fashion prezentate de comedianții: Deiu Stanciu, Radu Bucălae și Bogdan Drăcea.

Echipa: Dragoș Aliciu (Copywriter) & Victor Deteșan (Art Director).

TV

Într-o perioadă în care totul se schimbă și nimic nu mai este la fel, KFC și McCann Worldgroup vin cu o campanie care să arate că indiferent de obstacole și context KFC Wings și Strips au rămas la fel.

Proiectul câștigă primul loc în categoria TV printr-o serie de spoturi despre cum unele lucruri rămân mereu la fel.

Echipa creativă: Mihai Constantinescu (Art Director) și Paula Ionescu (Copywriter).

Fashion Days împreună cu Papaya au creat campania Totul despre bun gust. Și bun simț. Au câștigat locul doi în categoria TV. Spotul o are în prim plan pe Adelina Pestrițu care observă în trafic un gest lipsit de bun simț, pe care îl corectează, pentru că implicarea e necesară atât în bun gust, cât și în bunul simț.

Locul trei al categoriei TV revine campaniei Asigurăm România, pentru City Insurance. Proiectul prezintă o serie de spoturi care îl au în rol principal pe Șerban Pavlu. Acesta arată diferitele moduri în care lucrurile neprevăzute se pot întâmpla și explică importanța asigurării.

Echipa creativă este formată din: Dan Frînculescu și Adrian Ioța.

Mențiune în categoria TV au Oskar SuperWeiss și Next Advertising pentru execuția contextuală din perioada alegerilor locale, care adaptează mesajul campaniei în Votezi acum, îți multumești mai târziu pentru a îndemna românii să iasă la vot.

Echipa: Vasile Petrescu, Petra Martin (Art Directors) și Bogdan Tudosie (Senior Copywriter), Andrei Tripșa (Creative Director).

OOH                                     

Primul loc în categoria Outdoor merge către Local Design Circle pentru implementarea proiectului RO42 — Fome Locale. Echipa Local Design Circle a expus pe gardul Muzeului Național de Artă al României lucrările a 42 de designeri și artiști locali, care pornind de la un brief comun au reinterpretat identitățile celor 42 de județe din România.

Locul doi revine identității vizuale a proiectului Kilometrul Zero, un spectacol – lectură realizat de Saviana Stănescu, în regia lui Andrei Măjeri. Spectacolul a fost prezentat în deschiderea stagiunii 2020-2021 a Teatrului Odeon, iar execuția poartă semnătura Daniel și Andrew Design Studio.

Echipa: Daniel Mihalcea (Brand Manager) și Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

În categoria OOH, podiumul a fost completat de Florăria Iris pentru manifestul 50 de zile pentru 50 de ani prin care sunt alese locuri sau obiecte din București care devin mici proiecte de amenajare urbană cu ajutorul unor aranjamente florale, menite să le scoată în evidență.

O mențiune a fost adjudecată de Oskar SuperWeiss pentru execuția Outdoor care îndeamnă la vot în perioada alegerilor locale.

Echipa creativă: Vasile Petrescu (Art Director) și Bogdan Tudosie (Senior Copywriter), Andrei Tripșa (Creative Director).

Mențiune are și seria de afișe realizate de Claudia Draghia și Sebastian Pren pentru expoziția Change - Anomaly of Transformation a lui Vlad Neuman. Execuțiile OOH reflectă simbolic vernisajul-experiment care s-a bazat pe exprimarea anomaliilor și a degradării naturii prin intervenția umană.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy to show you what me and @claudia.draghia have been working on. We have created a series of posters for @vladneuman “Change - Anomaly of Transformation”. This new exhibition showcases an abstract approach to fashion sculptures, transporting you to an eerie botanical world. Here, raw shapes and materials create new forms of fashion. What we like most about this project is that our process was very experimental and playful, just like Vlad’s process of shaping the sculptures. Without an end product in mind, we let the process and the exploration guide us towards its final form. These posters give you a glimpse of the beautiful exhibition Vlad created. And if you want to see the full show, it's a must you visit the Objects and Moods Gallery on 12.09.2020. The show is part of Romanian Design Week.

A post shared by Sebastian Pren (@sebastianpren) on

Mențiune merge și la proiectul multidisciplinar H3 Garden before detach(), care cuprinde cinci seri de muzică live, reprezentații ale spectacolului-instalație Who Am I? și o expoziție
de instalații interactive. Execuția OOH este realizată de Daniel și Andrew Design Studio.

Echipa: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

H3 Garden before detach() are Mențiune și în categoria Print.

PRINT

În categoria Print, primul loc revine seriei de postere realizate de Daniel & Andrew Design Studio pentru promovarea Fabricate @Romanian Design Week. Participarea studioului Fabricate la RDW a constat în lansarea a două produse, parte din colecția F: un scaun realizat fără cuie și un taburet confecționat din bucăți de resturi.

Echipa creativă: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

Daniel & Andrew Design Studio câștigă și Mențiune în categoria Print pentru proiectul Looking Forward, Looking Back realizat pentru conferințele cu același nume organizate de Institutul Prezentului. Echipa creativă este formată din: Daniel Mihalcea (Brand Manager) & Andrei Turenici (Designer grafic), Alina Georgescu (Designer grafic).

Mențiune în categoria Print are și Obiecte uitate & flori, un workshopul de reciclat organizat de Cărturești pentru a da viață lucrurilor uitate prin casă. Echipa creativă care a realizat execuția print este formată din: Artemisa Pascu & Anca Cocioartă. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu