Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi continuă să ţină românii în faţa televizoarelor. Locul 1. Topul se schimbă pe intervalul MasterChef

 
Las Fierbinţi este lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinţi
Las Fierbinţi este lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinţi

Serialul românesc de comedie Las Fierbinţi continuă să adune românii în număr mare, seară de seară, în faţa televizoarelor. Şi, evident, să menţină Pro TV lider de audienţă.

Publicitate

Însă postul de televiziune cade tocmai pe trei atunci când programul se termină şi începe emisiunea MasterChef.

În general, aproape două milioane de telespectatori sau chiar mai mulţi urmăresc aventurile lui Celentano şi amicilor lui. Joi seara, puţin peste 1,7 milioane de români au ales să se uite la Las Fierbinţi.

În schimb, MasterChef nu a reuşit să menţină Pro TV pe primul loc. Postul a pierdut aproape 300.000 de privitori şi două poziţii în clasament pe acest interval.

Foarte aproape de Las Fierbinţi s-a ţinut şi Zuleyha de la Kanal D. Serialul turcesc a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori.

Adela a avut cifre mai mici - în jur de un milion de fani au stat pe Antena 1, mai puţini decât cei care s-au uitat la Las Fierbinţi şi Zuleyha, dar mai mulţi decât cei care au ales MasterChef.

Televiziunile de ştiri continuă să câştige public, însă Antena 3 nu mai este cel mai urmărit post. România TV şi-a reluat locul patru în clasamentul audienţelor, înaintea Antenei 3. Iar surpriza vine de la Digi 24 care stă cel mai bine pe publicul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor de joi, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Serialul Las Fierbinţi, care a împlinit anul acesta în martie 10 ani de la prima difuzare, continuă să câştige inimile românilor. Inimile şi mai ales atenţia lor.

Cu Las Fierbinţi, Pro TV se menţine lider de audienţă pe toate targeturile.

Peste 1,7 milioane de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, în timp ce Zuleyha s-a clasat pe doi, destul de aproape (1,6 milioane), iar Adela pe trei, cu 1.065.000.

România TV s-a întors pe locul patru, cu aproape jumătate de milion de telespectatori, înaintea Antenei 3 care a ocupat locul cinci, cu o audienţă de 380.000 de privitori.

Digi 24 şi Realitatea Plus s-au clasat pe locurile opt şi nouă, cu 179.000 de telespectatori, respectiv 144.000.

Urban. Românii de la oraşe au ales tot Las Fierbinţi. Mai bine de 900.000 au stat pe Pro TV, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 751.000, iar la Adela puţin peste jumătate de milion (509.000, mai exact).

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial este câştigat tot de Pro TV, cu jumătate de milion de tineri de la oraşe.

Kanal D şi Antena 1 au cifre la jumătate. Astfel, la Zuleyha s-au uitat 273.000 de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Iar Adela a fost urmărită de 230.000 de fani.

Dacă la primele trei televiziuni nu sunt surprize, nu la fel putem spune de următoarea clasată. Aşadar, pe locul patru, pe acest target de audienţă, nu se află România TV, ci Digi 24, cu 84.000 de privitori. România TV se află abia pe şapte, cu cifre la jumătate, iar Antena 3 pe acelaşi loc cinci, cu 80.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.743.000 9.9 21.5
2 Kanal D 1.558.000 8.9 19.2
3 Antena 1 1.065.000 6.1 13.1
4 Romania TV 491.000 2.8 6.0
5 Antena 3 380.000 2.2 4.7
6 Antena Stars 276.000 1.6 3.4
7 Pro Cinema 192.000 1.1 2.4
8 Digi 24 179.000 1.0 2.2
9 Realitatea Plus 144.000 0.8 1.8
10 Happy Channel 143.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 902.000 9.5 21.3
2 Kanal D 751.000 7.9 17.7
3 Antena 1 509.000 5.3 12.0
4 Romania TV 278.000 2.9 6.6
5 Antena 3 246.000 2.6 5.8
6 Antena Stars 151.000 1.6 3.6
7 Digi 24 133.000 1.4 3.1
8 Realitatea Plus 82.000 0.9 1.9
9 Happy Channel 82.000 0.9 1.9
10 DigiSport 1 81.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 500.000 10.5 29.5
2 Kanal D 273.000 5.7 16.1
3 Antena 1 230.000 4.8 13.6
4 Digi 24 84.000 1.8 5.0
5 Antena 3 80.000 1.7 4.7
6 Antena Stars 53.000 1.1 3.1
7 Romania TV 44.000 0.9 2.6
8 DigiSport 1 34.000 0.7 2.0
9 TVR 1 29.000 0.6 1.7
10 Prima TV 23.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChef nu face faţă serialelor

Naţional. Zuleyha îşi revendică locul întâi odată cu terminarea serialului Las Fierbinţi. La fel face şi Adela, care urcă şi ea o poziţie în clasament.

Emisiunea MasterChef duce Pro TV tocmai pe locul trei, cu 723.000 de urmăritori ai secretelor culinare. Cifrele sunt la jumătate faţă de lider - Kanal D cu Zuleya având şi pe acest interval aproximativ 1,5 milioane de telespectatori.

Antena 1 îşi adjudecă locul doi cu Adela, care a fost urmărită de 1.134.000 de fani.

Urban. Clasamentul la nivel de vârf se menţine acelaşi şi la oraşe: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi de Adela. Astfel, serialul turcesc de la Kanal D a fost urmărit de aproape 700.000 de fani, Adela a avut şi ea publicul ei de peste 560.000 de persoane, iar la MasterChef s-au uitat 359.000 de telespectatori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Clasementul e la fel şi pe publicul comercial, însă diferenţele între jucători sunt mai mici.

Astfel, Zuleyha e stăpână cu 282.000 de privitori, pe intervalul MasterChef. Adela rămâne foarte aproape, cu 280.000 de fani. Iar show-ul culinar de la Pro TV obţine o audienţă de 223.000 de persoane pe acest target.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.486.000 8.4 21.7
2 Antena 1 1.134.000 6.4 16.5
3 Pro TV 723.000 4.1 10.6
4 Romania TV 494.000 2.8 7.2
5 Antena 3 410.000 2.3 6.0
6 Prima TV 222.000 1.3 3.2
7 Digi 24 178.000 1.0 2.6
8 Pro Cinema 170.000 1.0 2.5
9 Antena Stars 145.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 144.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 692.000 7.3 19.4
2 Antena 1 563.000 5.9 15.8
3 Pro TV 359.000 3.8 10.0
4 Romania TV 299.000 3.1 8.4
5 Antena 3 223.000 2.3 6.2
6 Digi 24 124.000 1.3 3.5
7 Prima TV 122.000 1.3 3.4
8 Realitatea Plus 87.000 0.9 2.4
9 Pro Cinema 71.000 0.8 2.0
10 National TV 70.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 282.000 5.9 18.8
2 Antena 1 280.000 5.9 18.7
3 Pro TV 223.000 4.7 14.9
4 Digi 24 80.000 1.7 5.3
5 Romania TV 75.000 1.6 5.0
6 Antena 3 73.000 1.5 4.9
7 Prima TV 42.000 0.9 2.8
8 Pro Cinema 29.000 0.6 1.9
9 Antena Stars 28.000 0.6 1.9
10 National TV 28.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milugescu Milugescu
    Deci MasterChef, pe comercial, peste Bucatarii Zero. Dezastru pe Mile mile.
  • Milugiscu Milugiscu
    Mile postac, aici nu comentezi ?

    Adelinara lidera la pensionarii pesede. Ha ha ha !
  • mile mile
    cum sa ziceti asa ceva ca masterchef e pe 3 va permiteti se supara postacii
  • R R
    Mai adăugați niște zerouri în tabele. Dați și sintezele lunare
  • R R
    Mai trebuie adăugate niște zerouri în tabel
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 10.4 puncte de rating și 28.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.7 puncte de rating și 15.7% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:14, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus