Skip to main content

Emisiunea lui Dragoş Pătraru, în două părţi din această săptămână. De ce?

 
Emisiunea lui Dragoş Pătraru, în două părţi din această săptămână. De ce?

Starea Naţiei, emisiunea realizată de Dragoş Pătraru pentru TVR 1, este difuzată începând din această săptămână în două părţi, pentru prima dată de când programul e pe postul public.

Publicitate

Motivul? Difuzarea emisiunii în două părţi permite o pauză de publicitate. Prin lege, TVR 1 nu poate insera reclame decât între emisiuni, fără a le poate întrerupe. Rezultatul: audienţe foarte mici ale calupurilor, dar şi un vomul mult mai mic de publicitate (un film de două ore nu poate avea reclamă decât la început şi la sfârşit).

Nu este singura emisiune de la TVR care merge pe aces sistem, pentru a putea difuza publicitate. La fel se întâmplă şi la România 9, cu Ionuţ Cristache (dată, de asemenea, în două părţi) sau la emisiuni de divertisment de durată (cum ar fi Vedetă populară, cu Iuliana Tudor).

Difuzarea emisiunii în două părţi vine după ce, la sfârşitul lunii decembrie şi începutul anului, TVR şi Dragoş Pătraru au purtat o serie de negocieri, postul public invocând probleme financiare. Ca atare, s-a ales soluţia difuzării în două părţi, pentru a atrage mai multă publicitate.

Aseară, de exemplu, prima parte a emisiunii Starea Naţiei a fost difuzată între orele 22.30 şi 22.50. A doua, între 23.00 şi 23.20. Ce reclame au fost în calupul de la Dragoş Pătraru?

Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, reclamele de aseară au fost:

  • Catena
  • Blend-a-med (produl al Procter&Gamble)
  • Bioflu
  • Delikat (de la Unilever)
  • Raiffeisen
  • Engie
  • Oral B
  • BRD

Citeşte şi:

Vezi interviul VIDEO acordat de Dragoş Pătraru Paginademedia.ro, în 2016:

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dupa parerea mea, Televiziunile Romane nu ar trebui sa difuzezs phblicitate, si sunt sustinuti din banii publici de guvernul politic PSD. Ei ne i-au banii si mai baga si pauze ca sa castige in plus?

    Pauzele TVR ar trebui sa fie doar din promo-uri, intre emisiuni.
  • Patraru incearca sa plaseze cat mai multa publicitate in timpul emisiunii pentru ca nu reuseste sa o vanda inainte de inceput sau dupa sfarsitul emisiunii. Publicul lui activ si comercial de la TVR este si mai putin decat cel de la Digi24, 70% au peste 55 de ani, iar publicul comercial se diminueaza drastic intre emisiuni la TVR. Cum si cui sa vanda publicitatea din care isi ia leafa?
  • Ce treaba are digi24? Cei de la digi pot da publicitate fara probleme,la tvr nu,e un fel de.fentare legislativa.
  • CNA nu se autosesizeaza cu șmecheria asta? Nu mai exista nicaieri emisiuni pe părți decât la tvr, de unde se intelege ca postul fentează legea pe fata. Dacă au fost așa duri cu radiourile nationale, sa fie și aici.
  • Idea cu emisiunea rupta in parti e veche. De pe vremea Surprize, Surprize se facea asa, era in vreo 4 parti. Smecheri mari...
  • Dar ce mai ziceti daca in acea pauza de publicitate, distinsul imitator isi plaseaza publicitatea din care isi castiga banii lunar? Mai e vre-o tragedie sau mai reprezinta si asta o stire? Nu, doar atunci cand se victimizeaza avem o stire si acest articol este scris tot in aceasta directie. Si cum acest lucru este parcticat si la alte emisiuni, unde apare problema? Iar daca si la patraru se incalca prevederile CNA inseamna ca artistul e in cardasie cu conducerea, nu se mai lupta cu rauvoitorii din tvr, nu? Asta ar fi o tragedie pentru publicul care il asculta!!!
  • Cele 8 reclame au durat aproximativ 4 minute.
    Pauza de 10 minute dintre cele 2 parti ale emisiunii mi se pare prea mare.

Trimite un comentariu

sus